i care 4 you

utorak, 22.08.2006.

zajeb

koji je meni?? koji je meni?? koji je meni???

oni koji redovito citaju znaju za kog je prvenstveno ...bio napravljen ovaj blog i obrisala saa te postove kad sam ga prestala voljet..bar sma tako mislila do ovog vikenda...neizbjezno je bilo da se gledamo par dana...jebeemu...i nes smo malo pricali nakon svade prek neta...i pocne mi svirat u glavi ...i will always love u...i idem doma...jeemu i prolazim pored benzinske i tresti ta stvar...jebemu...idem spavat..sanjam ga..on je imao crnu majcu..i ja isto..i nes smo se poceli ljubiti.....ujutro se probudim i vidim na vratima lifta pise i will always love u......ok....idem van,prelazim ogradu..i skuzim da na jednom jestu pise moje ime + njegovo....jei kul...idem dalje..vidim njega...u crnoj majci...pogledam sebe...crna majca...i izbjegavanje pogleda....onda navecer zbarim nekog skejtera sam da prestanem mislit na to...i onda mi jos on uleti kak je upravo prevario curu...dodem doma....i javi mi frendica J da se bivšoj frendici K stalno javlja decko s kojim sam imala nesto...2-3 posta nize i uzasno mi se svidao...jebiga i to trebam odjebat..sve te decke treba odjebat...kako?

- 00:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.