< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari jep/nope

°...my blog...°


...about one teenage girl, and her thoughts about... everything!...


Image Hosted by ImageShack.us



...Kućni red...
Komentari... Bolje jedan pošten nego 10 nikakvih... Nisam lovac na komentare... Pišem blog iz gušta i zabave... A nadam se da će vama čitanje i komentiranje istog također biti zabavno...

...nadalje: lance sreće i slične gluposti prijavljujem... ako želite da vam ostavljam više od 1 komentar na blogu (SAMO ako vidim da ih skupljate a sviđa mi se blog, inače ništa, nije mi običaj i ne volim to baš...) bolje vam je da vam postovi nisu: "ejchek ljudowi, ewo mene!!!" jer me takvi blogovi ne zanimaju i nemorate mi ostavljati "pozivnice" za takve blogove...





...

Blog.hr
Blog servis


simpa blogići
...ja ih posjećujem i ovo su linkovi prvenstveno da je meni lakše doći do njih, a vi ako hoćete...






Krejziblondita~18ogodišnje djevojče iz Zg-a~Naturally blond
~.............................♥..............................~

Prudence~mlada dama sa jako zanimljivim razmišljanjima~Animal Instinct
~.............................♥..............................~

Luna~FERovka s genijalnim hobijem~La Luna
~.............................♥..............................~

Mell~ne usuđuju se svi govoriti o strani života o kojoj govori ona~Unreliable
~.............................♥..............................~

Horsey~odrasla cura sa djetetom u sebi~Florence's secret
~.............................♥..............................~

Antonija~kako reći sve na zanimljiv način~baloni od sapunice
~.............................♥..............................~


MartinaSmile
~.............................♥..............................~
Silvija... angel 16
~.............................♥..............................~
mala...~cura iz Kž čiji su neki postovi vrlo maštoviti~...mala89...
~.............................♥..............................~


*Križevačke mažoretkinje*

~...............................♥................................~















°...Almay trivia...°





Image Hosted by ImageShack.us



ako vas slučajno zanima nešto o meni... sretan

Ime - Ivona

Image and video hosting by TinyPic

... cveteki i ja...

Živim u malom gradiću 60-tak km od Zg-a.

Rođena - na Valentinovo '90.


Obrazovanje stječem u prirodoslovno-matematičkoj gimnaziji, maturantica...

Hobi - ples cerek

Kći sam jedinica svoje mame koju jaaaaaaaaaaaako volim!!!!
(mama volim teee! kiss )


Gnjavi me moj psić Bony (jako zločest ali ga obožavam...)


...what I like a lot...


Image Hosted by ImageShack.us



...svoje prijatelje...
...jednog smeđeokog *...
...ples...
...glazbu...
...my blue eyes...

Image Hosted by ImageShack.us


...prirodu...
...proljeće...
...mirisne svijeće...
...plišance...
...psiće...
...slikice (fotografi[ran]je)...
...rolanje i klizanje...
...filmove na koje plačem...
...crtati...
...more (općenito)...
...orbit žvake...
...svoju sobicu...
...tenisice...
...šilterice...
...pomagati drugima...
...svoj iPod...
...ljeti skočiti u lokvu kišnice...
...pisati prstom po zamagljenom staklu...
...parfeme...
...dekice i jastučiće...
...gumene bombone...
...voće...

~¤¤~Image Hosted by ImageShack.us


...papati...smijeh
...cvijeće (ruže, ivančice, zumbule, klinčeke, jorgovane, kale, dalije, gerbere) ...

Image Hosted by ImageShack.us


...gledati zalazak sunca...
...slušati šum valova...
...osjetiti vjetar u kosi...
...puhati balončiće kroz one puhalice sa sapunicom...
...prskalice...
...ostati sama neko vrijeme u tišini...
...zabaviti se u društvu...
...ljuljati se...
...leptiriće (sve vrste wink)...
...trnce po tijelu zbog nećeg lijepog...
...šetati Bonyja kad je lijepo vrijeme...
...se sredit za izlazak...
...reći što mislim...
...istinu...



Image Hosted by ImageShack.us




AAppreciative
LLuscious
MMystical
AAccurate




IInsane
VVigorous
OOld
NNew
AAstonishing



Image Hosted by ImageShack.us

...znatiželja mi je mana...
...a tvrdoglavost i mana i vrlina...

Image and video hosting by TinyPic

*







°...what I like is what I hear...°







"...Good night, sweet dreams, and know that U R the shiniest star on my sky! *..."

Image Hosted by ImageShack.us



"...the difference between men and boys are the lessons they learn...my father taught me plenty..."
~Kid, Biker boyz~


If Tomorrow Never Comes Lyrics


Someone once said: It's the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me... I just wanna live a life I'm gonna remember. Even if I dont write it down!

Image Hosted by ImageShack.us


~...Lord though I walk through the valley of the shadow of death
I’m not scared cause You’re holding my breath
I only fear that I don’t have enough time left
To tell the world that there’s no time left, Lord please...

Lord I don't know what I'm struggling for
There’s go to be more
Than this life I know
But still I’m here fighting to never give up
I find strength in Your love
And You will see me through...~
...forgive me, group 1 crew...

"...I will never forget these words: "With great power comes great responsibility." This is my gift, my curse. Who am I? I'm Spiderman..."
~Peter Parker, Spiderman~






°...just something I wanted to...do...°







~¤~Image Hosted by ImageShack.us


...love makes U fly even higher...

... izreke...
...možda vam ponekad ponestane riječi...oslonite se na one koji su znali što govore...

Dum spiro spero...
lat.

Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the
stars.

Les Brown

It`s all right to have butterflies in your stomac.
Just get them to fly in formation.

Dr. Rob Gilbert

Take your life in your own hands and what happens? A terrible
thing: no one to blame.

Erica Jong

Don`t be afraid your life will end. Be afraid that it will never begin.
Grace Hansen


~¤~Image Hosted by ImageShack.us


~¤¤~Image Hosted by ImageShack.us







petak->14.03.2008.

°...rose-colored glasses...
°

koliko nas oči mogu prevariti... ...KLIK...

kratkovidna sam...
ne mislim u smislu svojih pogleda na situacije, probleme ili slično nego u zdravstvenom...
nosim naočale već 5 godina...
i nikad zbog njih nisam imala nikakvih kompleksa... štoviše, mislim da mi lijepo stoje i ne bojim ih se nositi!

mijenjaju li naočale pogled na svijet?
ne... samo bistrinu!
bez njih sve je mutno, sve nejasno!
ali to je baš ok! često ne nosim naočale... baš mi je fora biti u svojem svijetu ograđenom mutnom ogradom...
vidim samo onog koga želim unutar te ograde...
ne vidim baš ljude koji mi prilaze na ulici, ali niti oni vide mene... ili barem ja tako mislim!
...ja ne vidim njih, tj. vidim ali mutno, znači ne ometam ih... pa očekujem da i mene ne ometaju...

ali nekad mi se zna dogoditi da prođem kraj poznate osobe...
i ne pozdravim ju... jer ju ne primjetim...
e pa zato mi je često žao što tad nisam nosila naočale...
i vidjela osobu koja bi me možda u tom trenutku obradovala... izmamila osmijeh na lice... znate onaj koji osvane kad vidite dragu poznatu osobu... e taj!

...All the things you said to me today
Changed my perspective in every way...


evo baš sam nedavno kupila nove naočale... dioptrija je ostala ista! samo sam promijenila stakla i okvire... novi su i baš mi se sviđaju...
i pošto su novi okviri, možda mi se dogodi da vidim svijet drugačije, tko zna! ali mislim da sam onda trebala kupiti naočale sa ružičastim staklima... pa da sve bude prekrasno...
jer ovako ću samo i dalje vidjeti sve kako jest, samo jasnije (ljepše, ali i ružnije, ovisi o situaciji)...

sva sreća da mogu ponekad skinuti naočale!

...But I know that I can never paint for you
The rosy pictures you are searching for

You're wearing rose-colored glasses ev'rywhere you go
'Cause you only want to see the brighter side
You're wearing rose-colored glasses 'cause someone hurt you so
And rose-colored glasses help you hide...

Image Hosted by ImageShack.us


...The heart has eyes which the brain knows nothing of...
- Charles H. Parkhurst.



- 23:29 - ~°others say°~ (26) - ~°on paper°~ - <3


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.