siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari jep/nope

°...my blog...°


...about one teenage girl, and her thoughts about... everything!...


Image Hosted by ImageShack.us



...Kućni red...
Komentari... Bolje jedan pošten nego 10 nikakvih... Nisam lovac na komentare... Pišem blog iz gušta i zabave... A nadam se da će vama čitanje i komentiranje istog također biti zabavno...

...nadalje: lance sreće i slične gluposti prijavljujem... ako želite da vam ostavljam više od 1 komentar na blogu (SAMO ako vidim da ih skupljate a sviđa mi se blog, inače ništa, nije mi običaj i ne volim to baš...) bolje vam je da vam postovi nisu: "ejchek ljudowi, ewo mene!!!" jer me takvi blogovi ne zanimaju i nemorate mi ostavljati "pozivnice" za takve blogove...





...

Blog.hr
Blog servis


simpa blogići
...ja ih posjećujem i ovo su linkovi prvenstveno da je meni lakše doći do njih, a vi ako hoćete...






Krejziblondita~18ogodišnje djevojče iz Zg-a~Naturally blond
~.............................♥..............................~

Prudence~mlada dama sa jako zanimljivim razmišljanjima~Animal Instinct
~.............................♥..............................~

Luna~FERovka s genijalnim hobijem~La Luna
~.............................♥..............................~

Mell~ne usuđuju se svi govoriti o strani života o kojoj govori ona~Unreliable
~.............................♥..............................~

Horsey~odrasla cura sa djetetom u sebi~Florence's secret
~.............................♥..............................~

Antonija~kako reći sve na zanimljiv način~baloni od sapunice
~.............................♥..............................~


MartinaSmile
~.............................♥..............................~
Silvija... angel 16
~.............................♥..............................~
mala...~cura iz Kž čiji su neki postovi vrlo maštoviti~...mala89...
~.............................♥..............................~


*Križevačke mažoretkinje*

~...............................♥................................~















°...Almay trivia...°





Image Hosted by ImageShack.us



ako vas slučajno zanima nešto o meni... sretan

Ime - Ivona

Image and video hosting by TinyPic

... cveteki i ja...

Živim u malom gradiću 60-tak km od Zg-a.

Rođena - na Valentinovo '90.


Obrazovanje stječem u prirodoslovno-matematičkoj gimnaziji, maturantica...

Hobi - ples cerek

Kći sam jedinica svoje mame koju jaaaaaaaaaaaako volim!!!!
(mama volim teee! kiss )


Gnjavi me moj psić Bony (jako zločest ali ga obožavam...)


...what I like a lot...


Image Hosted by ImageShack.us



...svoje prijatelje...
...jednog smeđeokog *...
...ples...
...glazbu...
...my blue eyes...

Image Hosted by ImageShack.us


...prirodu...
...proljeće...
...mirisne svijeće...
...plišance...
...psiće...
...slikice (fotografi[ran]je)...
...rolanje i klizanje...
...filmove na koje plačem...
...crtati...
...more (općenito)...
...orbit žvake...
...svoju sobicu...
...tenisice...
...šilterice...
...pomagati drugima...
...svoj iPod...
...ljeti skočiti u lokvu kišnice...
...pisati prstom po zamagljenom staklu...
...parfeme...
...dekice i jastučiće...
...gumene bombone...
...voće...

~¤¤~Image Hosted by ImageShack.us


...papati...smijeh
...cvijeće (ruže, ivančice, zumbule, klinčeke, jorgovane, kale, dalije, gerbere) ...

Image Hosted by ImageShack.us


...gledati zalazak sunca...
...slušati šum valova...
...osjetiti vjetar u kosi...
...puhati balončiće kroz one puhalice sa sapunicom...
...prskalice...
...ostati sama neko vrijeme u tišini...
...zabaviti se u društvu...
...ljuljati se...
...leptiriće (sve vrste wink)...
...trnce po tijelu zbog nećeg lijepog...
...šetati Bonyja kad je lijepo vrijeme...
...se sredit za izlazak...
...reći što mislim...
...istinu...



Image Hosted by ImageShack.us




AAppreciative
LLuscious
MMystical
AAccurate




IInsane
VVigorous
OOld
NNew
AAstonishing



Image Hosted by ImageShack.us

...znatiželja mi je mana...
...a tvrdoglavost i mana i vrlina...

Image and video hosting by TinyPic

*







°...what I like is what I hear...°







"...Good night, sweet dreams, and know that U R the shiniest star on my sky! *..."

Image Hosted by ImageShack.us



"...the difference between men and boys are the lessons they learn...my father taught me plenty..."
~Kid, Biker boyz~


If Tomorrow Never Comes Lyrics


Someone once said: It's the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me... I just wanna live a life I'm gonna remember. Even if I dont write it down!

Image Hosted by ImageShack.us


~...Lord though I walk through the valley of the shadow of death
I’m not scared cause You’re holding my breath
I only fear that I don’t have enough time left
To tell the world that there’s no time left, Lord please...

Lord I don't know what I'm struggling for
There’s go to be more
Than this life I know
But still I’m here fighting to never give up
I find strength in Your love
And You will see me through...~
...forgive me, group 1 crew...

"...I will never forget these words: "With great power comes great responsibility." This is my gift, my curse. Who am I? I'm Spiderman..."
~Peter Parker, Spiderman~






°...just something I wanted to...do...°







~¤~Image Hosted by ImageShack.us


...love makes U fly even higher...

... izreke...
...možda vam ponekad ponestane riječi...oslonite se na one koji su znali što govore...

Dum spiro spero...
lat.

Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the
stars.

Les Brown

It`s all right to have butterflies in your stomac.
Just get them to fly in formation.

Dr. Rob Gilbert

Take your life in your own hands and what happens? A terrible
thing: no one to blame.

Erica Jong

Don`t be afraid your life will end. Be afraid that it will never begin.
Grace Hansen


~¤~Image Hosted by ImageShack.us


~¤¤~Image Hosted by ImageShack.us







nedjelja->27.01.2008.

°...i believe i can fly...
°

"ja bi to htio", izjavio je jednom prilikom.
"i ja bi avion pa mi ga niko neće pokloniti", odgovorila sam.
"na kaj misliš? na mali onaj, igračku?" upitao me onak ozbiljno, a opet sa smijehom. " ili je to metafora za nešt?"

Zamislila sam se poslije nad tim...
želim li ja da mi netko pokloni avion...onaj metaforički...onaj koji te tjera da letiš... ili da sam ja jedan...
ne! ne želim!
želim čvrsto stajati na zemlji... želim donositi pametne odluke...želim razmišljati svojom glavom... biti realna...željeti samo moguće... ne živjeti u oblacima...

ali, ja znam to je nemoguće! djelomično nemoguće!
istina, ne živim u oblacima, ali me poneke situacije tamo odvedu...
i ne mogu si pomoći!
a što je najgore (ili najbolje, ne znam) ni ne želim si pomoći!!!!
jer je upravo to ono što me nerijetko ostavlja bez daha onda kad mi se događa, i sa smiješkom na licu kad se toga poslije sjetim...

i zato često želim letjeti!! zbog tog osječaja...
pa ko nebi!
važno je samo vjerovati da možeš!

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly

Image Hosted by ImageShack.us


~...Let's all fly together...~



- 21:52 - ~°others say°~ (10) - ~°on paper°~ - <3


ponedjeljak->14.01.2008.

°Post radi reda...
°

Ne znam, ali osječam obavezu da napišem post...
Čudno, do sad ništa nisam radila radi reda...
Ili ja i ovaj post pišem s nekim većim razlogom, nekim koji ću otkriti tek kad ga napišem...
Vidjet ćemo...

Što mi se zanimljivo dogodilo od posljednjeg posta?
Ne znam ni sama... Stvar zanimljivost situacija je stvar svakog ponaosob...
Ali eto...
U subotu sam bila od 11 s Tihy i Tinom sama s curama na mažoretkinjama (Goge- voditeljice nije bilo, pa smo ih mi vodile).
S juniorkama sam napravila kaj sam trebala (kaj mi je Goga rekla - uvodnu) ali sam se tek na treningu seniorki sjetila da sam s malim kadetkinjama trebala raditi nešt slično onom kaj sam radila!!! LOL!!!
Neka, iduću subotu ću...

Kasnije sam bila na tečaju plesa (usavršavali smo engleski, i naučili novi L-A ples - Mambo!). Došla sam doma pomalo krepana...

Sutradan sam bila u Kc popodne i navečer tamo na klizanju! Ali, pošto me Engleski valcer u sub uništio (gore-dolje...) mišići su me užasno boljeli i nisam mogla klizati dugo... Samo sam pokazala onima tamo što znam i otišla doma!

A, eto, danas je prošao i prvi dan u novom polugodištu...
Rekla sam da sad počinjem ozbiljno nešt raditi...
Je, da! vidim! Dugo ću ja dogurati... sad je već prošlo 23 a ja još ne spavam...
Ne, čvrsto sam odlučila! Neću više visjeti nad kompom! i zato sad odoh!

Sad kad sam napisala post, shvatila sam da nije radi reda!
Radi moje lijenosti je!!! Ne da mi se ništa drugo...

Nevjerovatno je kako su ljudi lijeni! Ali o tome drugom prilikom!

I obečanje: Nema više postova radi reda, ili radi moje lijenosti...
Od sada ću pisati kad osjetim potrebu... I kad ću imati nešto pametno za reći... Ali, opet kad gledaš, nije ni to dobro... jer onda to ne ću biti prava ja-ona koja ne govori uvijek pametne stvari, nego one iz srca...
Da, tako ću pisati! iz srca!
Evo... i našla sam smisao i ovom postu! Osjećaj je genijalan...
Želim i vama da svemu nađete smisao...

Puno pozdrava!

P.S. Do mog rođića točno mjesec dana!


Image Hosted by ImageShack.us

- 23:03 - ~°others say°~ (27) - ~°on paper°~ - <3


četvrtak->10.01.2008.

°If tomorrow never comes...
°

Naslov mog bloga sretan

E, pa sad... zašto baš taj????

Možda će ovo nekoga zanimati pa krenimo...
Sestrična Tihi mi je rekla za pjesmu Whan You say nothing at all - Ronan Keating.
Pjesma je onak balada, ljubavna neka, fora i baš mi se svidio Ronanov glas.
I odlučila ja potražiti još njegovih pjesama. I našla ja!!!(uuu, mudrosti li...)
Na jubitou sam pogledala njegov spot za tu pjesmu... i ostala "paf".
Prekrasna mi je...

Da, da... Nisam ja neki sad glazbeni kritičar pa da kažem je li pjesma kvalitetna... Al mogu reći ono što ja mislim, a to je: pjesma mi je preslatka! I pre tužna! I pre... ma ne znam... SUPER!



Image Hosted by ImageShack.us




evo vam lyrics:

If tomorrow never comes
Ronan Keating

Spot na YouTube-u


Sometimes late at night
I lie awake and watch her sleeping
She's lost in peaceful dreams
So I turn out the lights and lay there in the dark
And the thought crosses my mind
If I never wake up in the morning
Would she ever doubt the way I feel
About her in my heart

If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way
To show her every day
That she's my only one
If my time on earth were through
And she must face the world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last

'Cause I've lost loved ones in my life
Who never knew how much I loved them
Now I live with the regret
That my true feelings for them never were revealed

So I made a promise to myself
To say each day how much she means to me
And avoid that circumstance
Where there's no second chance
To tell her how I feel

If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way
To show her every day
That she's my only one
If my time on earth were through
And she must face the world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes

So tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes...

...

Što se tiče ovog podebljanog... vjerovatno mi je pjesma upravo zbog toga tako brzo prirasla srcu...
Tko me pozna zna o čem pričam...

Eto! I moj je drugi post napisan...
Znam da ćete me svi vi blogeri shvatiti, al ja moram napisati ovo:
Blogovi izazivaju ovisnost! (al moram priznati u pozitivnom smislu...)
Kad jednom počneš čitati sve te blogiće i zalutaš... ODE DAN!!!!!
A kad ideš slagat svoj... Genijalno...
Samo se nadam da sad kad počne škola to neće utjecati na mene...
Ma, jaka sam ja!!! smijeh

Bye! mah

- 22:51 - ~°others say°~ (2) - ~°on paper°~ - <3


srijeda->09.01.2008.

°Ah, šta ćeš! još jedna blogerica...
°

Nova je godina već "odavno" počela...
Za neke lijepo, a nekima baš i ne. Nadam se da ste vi među ovim prvima!

Kako je počela meni? Gledajući sam početak i one prve sate - prekrasno! , ali, ne bih vam znala reći u kakvom je "štihu" prošlo ovih 9 dana. (VAU! 2008, je već punih 9 dana! kak vrijeme brzo prolazi...)

Novogodišnje odluke? -Nema ih!

No jedno je sigurno! Odlučila sam napraviti neke promjene u životu! (gle, ipak jedna novogodišnja odluka!)
jer...ionako će mi se nakon 14.02. puno toga promijeniti, pa zašto ne u smijeru u kojem ja to želim!!?!!

Dakle, korak 1.!
BLOG!
Nije puno, al bar nešto, zar ne?

Ah, šta češ! još jedna blogerica!
Al' ne bilo koja! Već ja!
Možda će vam to zvučati malo umišljeno, ali nije! Da prevedem: Već ja koja se nada da će njena razmišljanja biti saslušana(ok, pročitana), uvažena i što je najvažnije - čuta!
A ko zna!, možda nekom i pomognu!

Za prvi put od mene dosta... Nadam se da ćemo se lijepo družiti u novom radoblju mog života!
Puno pusica od Almay!

- 02:56 - ~°others say°~ (5) - ~°on paper°~ - <3


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.