Najdosadnija strana na Internetu

%--->evo pomoci, samo drzi enter

četvrtak, 18.10.2007.

knjiga o kakcu

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17


- 00:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 17.10.2007.

Masovna hipnoza




tvoji kapci sve su teži

spava ti se ajde leži

sve je teža tvoja glava

nenormalno ti se spava

sklapaju se tvoje oči

carstvu snova ti ćeš poći

kad se probudiš iz snova

glavno tebi bit će lova

samo gledaj u ekrane

magazine i reklame

samo kupuj samo troši

ko ne troši taj je loši

samo jedi zdrave hrane

zdravo modificirane

imaš piti imaš jesti

moraš biti sretne svijesti

nemoj cugu nemoj drogu

one pomoć ti ne mogu

nemoj bježati od jave

moraš biti zdrave glave

kalkulirat i računat

i račune obračunat

nemoj sjedit uzmi kredit

moraš život svoj uredit

radi jogu protiv stresa

hajd u salon od fitnesa

idi putem interesa

srce tek je komad mesa

ne slušaj ga ono vara

u glavi ti zbrku stvara

kupi auto pa se vozi

u masovnoj si hipnozi


ko sam što sam

ja da ne znam

mozak mi je crni bezdan

mozak mi je 01

život bezličan i bjedan

svijest je moja digitala

satelit iz orbitala

moje misli kontrolira

sve ih bira

konstruira

sve šta hoće

ja ne mogu

pokušo sam radit jogu

pokušo sam ja i drogu

šta obara me sa nogu

ali ništa ne pomaže

osim savjet kad mi laže

kadi mi kaže sve je dobro

zaboravi muke pobro

na veselje baci brigu

pa se baci u tu igru

pusti masa nek te nosi

u masovnoj si hipnooooooooooooooziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- 13:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0