ponedjeljak, 25.02.2008.

EVooo mENe, NApokON

Ljudi evo mene..mah. Nisam stigla pisat postove jer sam bila zatrpana učenjem (možeš mislit). Uglavnom prošli tjedan smo imali prirodu i nastavnica je naravno morala ispitivat. Pa je baš mene slučajno otvorila...I nisam baš dobro prošla, dobila sam 2! Pa šta ja znam koje su zaštičene ptice i kakvu toplinu propušta ozon (pa mislim stvarnooo..) Ma uopče mi to nije ništa značilo jer mi priroda baš ne ide, smijala sam se kao budala kad mi je rekla da mi je odgovor za dva... A danas smo pisali test iz hrvatskog i nadam se četvorki...Pod tjelesnim smo mi cure igrale nogomet pa možete zamisliti kako je to izledalo. Mely je bila na golu i kad je trebala dodat loptu i njena patika i lopta su odletili preko cijele dvorane, a dečki su se smijali ko ludi...E, tako je nama svaki dan zabavno a kad dođu testovi hvata nas frka...Ah ovaj tjedan me čekaju još dva testa pa bolje da se prihvatim knjige... Kiss 6.a razredu..kiss

- 21:14 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu čete pronaći sve i svašta...!!! thumbup

O nAmA...

IME: Tea
PREZIME. Nije bitno...sretan
DATUM ROĐENJA: 02.10.1995god
MJESTO ROĐENJA: Virovitica...
RAZRED:6. a razred
NAJ FRENDICE: Ana, Nona, Tena, Iva, Valle...
NAJ FRENDOVI: Brko, Fran, Zubby...
VOLIM: Dečke, frendove, frendice, sunce,
slatkiše, horore, muziku, smijeh...wave
NE VOLIM: Školu, nastavnike/ce, učiti, umišljene,
dvolične...itd.zujo

IME: Anawave
PREZIME: Nije bitno....lud
DATUM ROĐENJA: 07.09.95.godine
MJESTO ROĐENJA: Virovitica
RAZRED: 6.a.razred
NAJ FRENDOVI: Zubby, Fran, Brko, Stipa, Dežo...
NAJ FRENDICe: Tea (Plavuša), Tena, Ivona, Iva,Valle....
VOLIM: dečke, frendove/ce, slatkiše, sunce,
muziku, dobre filmove, putovati...
NE VOLIM headbang školu, učiti, kišu, mrzovoljne i
dvoliče ljude...burninmad