♥...Ako nekog voliš, oslobodi ga. Ako se vrati – tvoj je zauvijek, a ako se ne vrati – nikad nije ni bio tvoj!!!...♥

mmmmm


Image Hosted by ImageShack.us


*FILMOVI;
Coyote Ugly, Dirty Dancing, Save The Last Dance, Grease, Shooter
*KNJIGA;
Christiane F. "Mi djeca s kolodvora ZOO"
Image Hosted by ImageShack.us

*PJESME;

Do bola, I Will Survive, Wicked Game, What a feeling,Jedan život malo je, Bože brani je od zla, Idem, Jednom kad noć, Da se opet tebi vratim...
Image Hosted by ImageShack.us
Vaga u horoskopu,dosta kritična osoba, neodlučna. Za sreću su mi dovoljne male stvari. Osoba brza na jeziku. Sretna u ljubavi.


`·.¸.·..·BLOGERI`·.¸.·..·
||e'kate||
||drunken butterfly||
||studentica||
||eurosmijeh||
||freedom of heart||
||dreamer-ica||
||One love, one life||
||Little Miss Sunshine||
||Anuška||
||Dio nje||
||•Miss Lynn•||


LINKOVI;
-Dnevnik.hr-
-Blog.hr-
-ZeDGe-
-Javno-



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...Ali kad ti kazu da te ne volim, tad lazu te!!

Post je napisan 23.09.2008.°°utorak°°


wedding countdown

I u dobru i u zlu
ja bez tebe ne mogu
srce si mi taknula
rukom bijelog andjela

Jedan zivot malo je
da se srce napije
uvijek zedno ljubavi
dva zivota treba mi

Sve te vise volim ja
ljube moja, volim za zivota dva
vjero moja, jedan zivot malo je
za mene i za tebe

I kad prodju radosti
ove nase mladosti
isto cu te voljeti
kao danas, ljubavi

Jedan zivot malo je
da se srce napije
uvijek zedno ljubavi
dva zivota treba mi


Jedan zivot malo je
za mene i za tebe

- U 17:00 sati - Komentari - ♥ 9 ♥ - P - #

Dizajn po mjeri:
∙ ∞ ∙ *¨) ¤ .•´ .•*¨) .• (¸.•´¸HOLD ME, THRILL ME, KISS ME, KILL ME.•*¸ ¤ .•´ .•´¤ ¸•*
osoba