.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

petak, 13.02.2009.

Da se potrudim malo više, bolje, hm... Mogu li bolje. Iskreno nemam volje ni snage. Iako je sunčeko na mom prozoru, ne ide mi se van... a fali mi klupa u parku. Da ona koja zna sve, ona s kojom mogu podijeliti sve ono što stoji iza odškrinutih vrata.
Istina je kad kažu da pretjeran rad odvlači misli, bar ne tren.
Što se zbiva sa mnom, ništa curke na kavi još uvijek kako bi rekla plava zvjezdica raspravljaju o glupim temama, ili možda samo meni iz mog kuta gledanja one izgledaju glupe. Poslodavac..uf..uf...suzdržat ću se od komentara jer ću puknuti od bijesa. Mislim svako jutro frktati nosom i praviti se da ne možeš dignuti glavu od posla, je laž. Laž koja kod nekih prolazi ne kod mene. Ne kažem da ga ja imam previše, ali nikako ne mogu shvatiti ako želimo postati informatizirana nacija kako to da sa sve većim brojem računala, računalnih programa mi sve više trošimo papira, tu je netko lud ja nisam, ali...ludim.
E da još nešto, zašto dame u poodmaklim godinama ne bi zasukale rukave i naučile stisnuti nekoliko tipkica i svima bi nam bilo bolje. A ne, to je ipak nešto previše. Pa stoga udri po mlađima.
Pametni šefovi također su blagodat današnjeg života, samo stisneš tipkicu i računalo ti dadne sve. Možeš misliti, pa i tijelo treba nahraniti da bi moglo obavljati neke radnje, mislim tako je i s računalom. Napuni ga a onda traži da na jedan stisak tipkice podaci lete iz njega u čudu.
Eto Uzbudljivi to si želio vidjeti iza odškrinutih vrata.
Dobro još nešto ima. Na koje sve načine propali političari mogu liječiti svoje frustracije, a da samo znate kako li se mogu služiti hrvatskim jezikom i bahatiti poznavanjem hrvatskih zakona a samo u svrhu zastrašivanja, prijetnji. E meni neće nitko prijetiti a najmanje netko tko udara tako nisko, dobro zahvaljujući i mojoj logistici, mladim dečkima koji znaju svoj posao. No ipak tako uznemirujući i nimalo lijepi e-mailovi mogu me izbaciti iz takta. Da, postoji i za to protunapad ali ne želim ga koristi neka se vidi ljudska glupost.
Eto toliko ....
...a ljubavni život... Princeza je davno napustila svoj dvorac, i sada tamo stanuje vještica...hahaha..

13.02.2009. u 10:34 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.