.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

utorak, 25.11.2008.

Iako je danas dan protiv nasilja nad ženama, ne neću o tome, kako ne bi uzburkala stare duhove. Ono pri čemu stojim je da mrzim nasilje izvršeno prema bilo kome pa i prema ženama i djeci.

No ovih dana imam osjećaj da razni mediji nad svima nama vrše nasilje....Kako
Jednostavno...par riječi i nadam se da će te znati o čemu je riječ..
Simonica....
Drpička....
Pokosica...

Jesam žena ali .... što je previše je previše i za mene.... reći da je netko „glup“ nije moj stil, ali za prve dvije nemam druge riječi....kuda ide naše društvo...u što gledaju naša djeca.....biti što gluplji, praviti karikature od sebe u javnosti je in..... pa djeco naša naprijed...
...stajati u redu za iPphone i čekati tri sata, kako bi se i mi mogli pohvaliti da imamo to nešto, što svaki imalo „pravi“ Hrvat treba imati.... tko je u našoj zemlji luđi...oni koji nas bombardiraju takvim vijestima ili mi sami koji dopuštamo da takvim vijestima vrše nasilje nad nama....
..sve manje gledam naš program, o pikantnim stvarima izvještava me bolja polovica, osobito pomno prati red carpet..... pitajući ga tko bi poželio takove žene, dobila sam odgovor koji mi je probio uši...nitko za po doma, ali za „pojebati“ svatko....
...ja ne razumijem to za po doma i za pojebati..... koja je razlika..vi da??????????
...

25.11.2008. u 14:53 • 24 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.