.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

petak, 07.11.2008.

..... jeste li danas poskrivečki pušili u uredu, na radnom mjestu.... nemojte zaboraviti da ako vas neko prijavi plaćate 1.000,00kn .
Naravno da nismo, hahaha... mi jesmo al ne nemojte nikome reći....vani pred zgradom je tak zima a i pada ova odurna kišurina, pa smo se kolegica i ja dosjetile....
Šefica je šmugnula van....nas dvije zaključale smo vrata s unutarnje strane....naručile si kavu, ugasile svjetlo....da nas nitko s ceste ne vidi i popile kavu i zapalile cigaretu......koji gušt...
..dobro znamo da je pušenje štetno za zdravlje i da treba poštivati zakone, ali to je jedini porok kojeg imam i ne želim ga se riješiti dok mi paše....
...s obzirom na ovu odurnu kišu, moje ne baš neko raspoloženje, stezanje oko srca, svi ove popratni događaji oko mene ...držim se.... recimo da , da ..... pokušavam da me ne izbace iz takta.... priznajem baš ne uspijevam i to me još više ljuti....

07.11.2008. u 12:16 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.