.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

petak, 17.10.2008.

Kiša + radovi +petak


... dobitna kombinacija.....jednom riječju katastrofa. Imam li samo ja taj osjećaj, ili je stvarno sposobnost vozača tada veoma umanjena.... put koji traje četrdesetak minuta uz „normalno stanje u prometu“ jednostavno se produži na sat i više vožnje mic po mic...
....radovi, obožavam vidjeti radnike na cesti ali ipak što je previše je previše i za mene ne tako nervoznog vozača.... kulminacija na raskršću .... ne postoji red, nema traka, mislim ima ih ali se ne poštuju..... semafori, pa ko lud još vozi po boji na semaforu... oči trebam staviti na sve četiri strane moje glavice a to je za mene kao ženu ipak previše....ako se ne gura s desne onda se gura s lijeve, a ako ni to onda onaj otraga kao da je poludio trubi do besvijesti, mašući rukama, prstima...
Nekada bi u ovakvim situacijama i moja ruka poletjela u okomiti položaj naspram volana, no nakon jednog neugodnog okršaja s frajerom iz bijesnog ljubimca u ovakvim situacijama radije ostajem mirna.... i samo se smješkam misleći u sebi, što god želim....
Pitam se ja a gdje su sad naši dragi plavci, recimo da bi u minutu posla dobrano napunili državnu blagajnu jer u jednom trenutku u mom raskrižju bilo je poslagano u svim smjerovima, barem dvadesetak automobila..... a koliko znam za to postoje kazne.....


17.10.2008. u 10:24 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.