četvrtak, 31.08.2006.

OLE PIPLOVI!!

wavemene je bas nekako puklo da nesto napiskaram.. pa eto.. rolleyesneznan ca da van recen ili kako da vas utjesin...ponedeljak je neizbjezanzaliven.... ah.. ma nema veze prezivjet cemo mi... zajedno smo jaci... mdaa...bang (je pomoglo??).. uglafnom..kao i obicno nemam nis pametno za rec.. (nis se ni promjenilo) .. pa tako bolje da vas pozdrafim prije nego ca pocnen valjat neke nepovezane besmislene rijeci..koje ce na kraju ispast cak i gluplje svakim ponovnim citanjem.. primjecujete?? ludnutlud

posdraff od ivancice!! waveJUST SMILE!! smijehsmijeh

P.S. iskoristila bi ovu priliku da pozovem g. Damjanicha i vas sve ostale dobre duse da se usude jos nesto napiskarat..da nam ne bude dosadnjikavo... ukoliko, naravno, naĐete nekoliko trenutaka slobodnog vremena da bi se usrecilo nas obicne smrtnike!! UNAPRIJED ZAHVALJUJEM!! wave

- 20:24 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

ponedjeljak, 28.08.2006.

!! :) !! :) !! :)

Zanemarite naslov...
samo sam došla da vas sve pozdravim....
vidimo se uskoro....
uživajte u ovim zadnjim danima slobode.... ;)

*btw.uskoro će izaći članak u 24sata o partijima za Miju i Lanu, pa vam stavim copy-paste!:)

pozdrav svima...
volim vas!! cerek


Ivana

*btw.bijah u Gardalandu... i bijaše predobro!! cerekyeswink

- 12:05 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

subota, 26.08.2006.

...

evo ti rudi,jedan pametan čuvijek..

- 16:18 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 24.08.2006.

sorry denona...
ali nisam mogla više gledati one gluposti svaki put kad otvorim ovaj blog...
vidiš da sve manje ljudi komentira...
bediraš ih, damjan!!


pozdrav!!!!

Ivana :)

- 17:30 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

ponedjeljak, 21.08.2006.

Pripreme u tijeku...



-carrollova jednadžba,napisana u bajci
_kvantna teor.
-normirani oblik
-logaritmi
-algebarski izrazi
1+1
-adicijske formule
-trigonometrijske funkcije dvostrukog argumenta
-svođenje na prvi kvadrat
-univerzalna zamjena
-tangensov poučak
-poučak o sinusima
-segmentni oblik
-proporcije
-racionalizacija
-kasica prasica
-razlomci
-zbrajanje
-nuklearna fizičica
-školica...



denona

- 22:32 - Tvoje riječi ( 5 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 17.08.2006.

jedan doživljaj sa početka ljeta...


bilo je to jedne mračne večeri u pola noći po ljetnom vremenu...jednom mulcu zazvonio je mobitel... ćelavac je bio pri telefonu,preklinjao je mulca da ode sa njim do zrća...ali mulac je znao da se nešto strašno sprema...mirisao je opasnost,zapravo to mu je bilo drugo ime ...zvjezdana mjesečina obasjavala je njihov put a njihov konj je već bio umoran od stalnog galopa...napokon su došli i do strme autoceste koja je vodila do te plaže.čim su zaključali vrata konja,razni miomirisi im napuniše nosnice,a kao iz vedrog oblačnog neba,crni galeb se sunovrati sa visina..dva mulca gledaše kako se cijela rijeka ljudi slijeva u to more sitnih blještavih kamenčića...nitko nije ni zamjetio crnog galeba,kako ih pogledava sitnim plavim očima...čak i da su htijeli nisu mogli otići,nisu mogli reći ne..njihova želja za zabavom dovela ih je i do samog pakla...njihova želja za zabavom napravila je od njih------------------zombije zrća......




denona

- 19:09 - Tvoje riječi ( 17 komentara) - Tvoj papir - #

srijeda, 16.08.2006.

heljou ljudovi!! =)

wavesamo jedan brzinski pozdraf...yes neznam kako vama, ali meni je ovo ljeto tako brzo prošlo... ma ustvari još malo do škole (čitaj:PREmalo)..ali opet.. baš je bilo superiška ovo ljeto..partysmokinsmijeh ah.. smo ta kiša.headbang.. ma ki je vidi da pada daš u 8.misecu?:puknucu:blabla?!!puknucublabla??!..ali nema veze..preživjet ćemo... uglavnom..što još htjedoh reći>...... mda...zašto se vi ljudi nikad ne javite na ovaj blogich??blabla! tek toliko da vidimo da li ste svi na broju??blablama dobro nema veze....vidimo se ubrzo!!! uživajte još to malo što nam je ostalo od ljeta!!!
pozzdrafff!!! i zapamtite
JUST SMILE!!!:smijeh:smijeh
ivančica

- 18:11 - Tvoje riječi ( 13 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 10.08.2006.

Evo me opet ... :)

Ljudi moji...
ne bih ja bila ja... odnosno Ivana :) da vam ne natipkam malo o tome što se sprema u Puli :)
Ovako...
Organiziramo meine frendica i ja...
jedan humanitarni metal party...
sve što se skupi ide Miji i Lani.. preslatkim trogodišnjim blizankama koje boluju od cerebralnog poremećaja hodanja i potrebno im je 120 000kn da bi pojačale terapije.. ako to ne učine.. velika je vjerojatnost da će se taj poremećaj razviti u cerebralnu paralizu i time im oduzet sveku šansu da prohodaju.
Evo primjer plakata...
da ne pišem kada, što, u koliko...
:)
Image Hosted by ImageShack.us

Budem vas update-ala kad izađu članci u novinama... :)
samo da vas sve lijepo obavijestim...
eh da... TU KLIKNI da pročitate članak o Miji i Lani iz 24sata...
:)
pozdravljam vas svih puno, puno...
vidimo se u 9.mjesecu..
Ivana :)

- 21:23 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

srijeda, 02.08.2006.

LIIIIIIIIIIPPPPPPIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

zujo lipi moji,neznan ca da van kazen..vero neznan,jer neznan pricat po cakavski..dead
jebote bila sam na nekom natjecanju za miss,i ja,retard,miss elegancijenaughty
dude,ja sam se tako smijala..
kisskisskissomg,nemate pojma kako je novak djokovic doooobar..kisskisspoklonio mi je svoje hlacice..a ja ono..crvena od glave do pete..coolkisscoolkisscool
e da..i slikala sam se s moyom,i djokovicemkiss,i volandrijem,i s pouno njih,i stavila bi vam slike na blog da su me naucili kak se to stavlja..
cerekcerekcerekcerekcereka ja san se zajubi..cerekcerekcerekcereka moj djokovic,sad ga necu vidit godinu dana...nonononocerekno
i znate kaj jos..idem se prijavit za talia models na kraju 8. mjeseca..omg,riknut cete kad vam pocnem prepricavat kaj je sve bilo ovo ljeto,zato bolje pripremite vatu za usi...blablablablablablablablablabla
a ja bi mog djokovica....nononononono..pozdrav svima..mahmahmahmahmah
cerekcerekkiki bazdocerekcerek
voli vas vas panito..

- 12:50 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #