123456789... iz kućice svi!

subota, 05.03.2005.

Od Rivendala do Gondora i nazad

Neverovatno. Jos juce je padao sneg. Pa kako je moguce, pitam vas ja, da je danas 20 stepeni u hladu, da nebom promicu neki pufnasti oblaci, da moram da izvadim iz ormana letnje stvari? Da li je sve to rezultat otopljavanja na globalnom nivou? Ustvari, nije bitno. Bitno je da je danas razlicito nego juce, da pilula protiv bolova u glavi radi i da cu u ponedeljak vratiti posudjeni novac. To je bitno, ne tamo neke klimatske promene.
A bilo je fino juce.
Jedan kreten mi rekao da sam nesposoban. Kao da to i sam ne znam. Jos me sudbina kaznjava i dozvoljava da me kreten vredja. Ali, kretenu znaj: ispusio si kod mene, nebitan si lik, majkemi.
S. je bila divna, onako bas. Ponekad pomislim.... Ponekad pozelim... Ponekad. Ma nek ide sve u q. krasni!
B. je mali prasac. Hiperaktivno dete. Razbio ljudima ledenicom prozor. Dobro je da smo zivu glavu spasili.
Muzika je bila bezveze.
Eto.

- 11:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>