Gradnja i problemi

nedjelja, 08.10.2006.

Hvala na lijepom vremenu

Sve prolazi u najboljem redu. Crijep se postavlja, oluci su postavljeni - Lindab kvalitete (hvala Izokom d.o.o.-u na promptnoj i efikasnoj usluzi.). Crijep je mediteran style, bio na akciji u Jadran impex-u (više nije). Dimnjaci Shiedel. Malo EPP-a, možde se nađe koji sponzor (došao u fazu da mi treba).

- 19:15 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Samo da kiša ne padne

Slika govori za sebe zašto je ovakav naslov. G. Sijerković (metereolog) je obećao sunce.

- 19:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kraj se nazire

Evo, delavci se trude maximalno i ovo je rezultat njihova rada. Barem za mene vrlo impresivno.

- 19:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Moja prizemnica

Dakle, kako volim reći, gradim prizemnicu. Sa podrumom i visokim potkrovljem. Ovo na slici je konačna visina. Vidi se kako su već napravili lindre.

- 19:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Malo sam se ulijenio

Evo, konačno da nastavim sa blogom. Malo (puno) sam se ulijenio ali trudit ću se i dalje. Evo zadnjih slika, ustvari ovo je stro barem 15-tak dana

- 18:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>