to sam ja...21.03.2007.
Image Hosted by ImageShack.us

pomoću un dijete i podrške

Karakter club

prvi za pročitati...

borba s kilogramima
kile dolje, osmijeh gore!
sexi mama
bombonina

doda na un dijeti

22.03.2007., četvrtak

Početak...



UN DIJETA:

DORUČAK:je uvijek isti...svih 90 dana voće. Jede se uvijek u paru (2 jabuke, 2 kruške, 2 naranče ili šaka sitnog voća)
DIJETA UVIJEK POčINJE PROTEINSKIM DANOM!
REDOSLJED SE NE SMIJE MIJENJATI

PRVI DAN – PROTEINSKI DAN

RUČAK: Meso kuhano ili pečeno u količini od 3 šnicla, jedan komad kruha i salate, najnormalnije začinjene, u neograničenim količinama. Na kraju OBAVEZNO popiti do 2 dl (goveđe) juhe bez rezanaca. Umjesto mesa mogu se pojesti i 3 kuhana ili pečena jaja, odnosno dio mesa možemo zamijeniti sirom. Za salatu možemo uzeti bilo koje povrće: krastavac, luk, rajčica, zelena paprika, svježi kupus, kiseli kupus, sve vrste zelene salate, matovilac, radić.

VEČERA: Isto kao i ručak, ali bez juhe.
Treba voditi računa, ako smo ručali meso treba i večerati meso, odnosno ako smo kombinirali sir i jaja. identično ručku samo bez juhe.


- 10:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...
- ja sam ja..prije svega..
- mlada žena koja puni uskoro 30 godina
- unazad 2 godine nagurala sam do zadnje granice od 125 kg
- sada težim ravnih 120 kg

- iače sam osoba koja pršti pozitivnom energijom
- kad imam krizne i stresne trenutke tiješim se hranom..
- tada tamanim sve..čega se dohvatim, osim paradajza..
- paradajz ne podnosim organski..

- otvorila sam ovaj blog kako bi olakšala dušu
- kako bi svakodnevno mogla pisati o onome što se događa dok sam na dijeti
- kako bi konačno svatila da je debljina problem..
- najprije zdrastveni..pa tada estetski..
- kako bi podijelila svoje iskustvo sa drugima koji imaju isti problem
- kako bi objavila sliku sebe i svatila da je zadnje vrijeme da se pogledam
- da progledam i da svatim što sam učinila svom tijelu..
- da razmislim kako sam počela uništavati svoj duh..jer nestaje optimizma
- da uvidim da moje noge još dugo neće moći nositi takav teret..