subota, 01.12.2007.

Konferencija nakon povratka s američke turnje - " Tužit ću sve koji me zovu fašistom !" - MPT

Optužujem!
gnjevni Marko Perković osnovat ce odvjetnićki tim.
Tužit ću sve koji me zovu fašistom !
Ja i Hrvati iz SAD-a i Kanade borit cemo se protiv svih koji me optužuju, a najglasniji su Centar ‘Simon Wiesenthal’ i četnicka udruga ‘Ravna Gora’.
Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Hrvati iz SAD-a i Kanade zajednički ćemo oformiti odvjetnićki tim koji ce se boriti protiv svih onih koji me blate i optužuju za fašizam, te na sve načine pokušavaju sprijećiti da održavam svoje koncerte i bavim se glazbom, rekao je Marko Perković Thompson na nedavnoj konferenciji za novinare u povodu završetka turneje “Bilo jednom u Hrvatskoj“ u SAD-u i Kanadi.Kontroverzni glazbenik otvorio je dušu hrvatskim novinarima i izrekao sve ono što ga tišti u posljednje vrijeme.
– Po cijeloj Americi i Kanadi, osim u Los Angelesu, imali smo problema s održavanjem koncerata i nevidenim pritiscima koji su se vršili na nas i sve one koji su prepoznati kao moja publika. Najglasniji od svih bili su Židovski centar “Simon Wiesenthal” i četnicka udruga “Ravna Gora” koja djeluje u SAD-u. U ovom mom slucaju dogodilo se nešto što je presedan u povijesti – neočetnicki pokret i židovske udruge udružili su se u zajedničkom cilju. Njima su se priključili i naši bijednici iz Hrvatske koje postavlja Ured predsjednika. Oni su shvatili da se izdaja Hrvata može dobro honorirati, pa su me proglasili nacistom i bezrazložno me napadali – ogorčeno je Thompson naveo krivce za probleme koji su pratili turneju.
Image Hosted by ImageShack.us

– Kao glavni adut u linču naveli su koncert na Maksimiru. Kažu da je to bio veliki skup nacista gdje su se veličali zločini iz Drugog svjetskog rata. Ja sam ponosan na taj koncert i daj Bože da se ponovi – prisjeca se pjevac s ponosom svoga najveceg domaceg nastupa.
– Da nije bilo Crkve, ne bi bilo šanse da održimo koncerte u Sjevernoj Americi. Upravo su oni jedini na vijestima otvoreno pozivali građane da dođu na koncert. U mojoj obrani prednjačio je jedan irski svećenik, Edward Egan, koji mi je pružio javnu podršku – otkriva Thompson. S druge strane, razočaran je ponašanjem hrvatske diplomacije u SAD-u i Kanadi:
– Dok su trajali napadi na mene, očekivao sam da će se naša veleposlanstva oglasiti nekim priopćenjem i izjavom za medije, medutim, ostali smo nezaštićeni. Čak su zabranili ljudima koji rade u konzulatima da dođu na moje koncerte.Unatoć nedaćama koje su ih pratile, Thompsonova producentska ekipa zadovoljna je turnejom i smatraju je uspješnom. Posjet je bio veći nego tijekom prošle turneje, a koncerte je do sada vidjelo 18 tisuća ljudi.
– Turneja još nije završena, nastavljamo s koncertima po Hrvatskoj i BiH, slijede Europa i Australija.
O Centru ‘Simon Wiesenthal’
•• Oni zlorabe opravdanu osjetljivost židovskog naroda na fašisticku ikonografiju i od toga prave biznis. Da bi se na račune njihove udruge godišnje mogle slijevati bogate donacije, moraju kretati u lov na vještice, a ovaj put ja sam im bio idealna meta.
Image Hosted by ImageShack.us

Na konferenciji je bilo govora o dojmovima s turneje po SAD-u i Kanadi s koje se Thompson upravo vratio; o planovima za nastavak turneje po Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Europi, Južnoj Americi a stižu pozivi i iz Južnoafričke Republike. Isto tako, najavljen je i novi live album s koncerta u Splitu održanog 27. srpnja ove godine na Starom placu. CD će biti u prodaji sredinom idućeg tjedna. Nazočnim predstavnicima medija predočen je, iz tiskare upravo pristigli, prvi primjerak CD tako da su ekskluzivno mogli vidjeti kako će izgledati treće po redu izdanje iz serije "Bilo jednom u Hrvatskoj".
Što se planova o nastavku turneje tiče, Thompson i Miljenko Ćurić, izvršni producent turneje “Bilo jednom u Hrvatskoj”, najavili su koncerte po Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj, Švedskoj, Australiji itd. Nakon koncerata po BiH slijede koncerti u Koprivnici 15.12., u Daruvaru 16.12., Slavonskom Brodu 22.12., te u Bjelovaru 23.12.
Na pitanja nazočnih predstavnika medija o prosvjedima i negodovanju prilikom njegova gostovanja u SAD-u i Kanadi, Thompson je izrazio veliko razočaranje tolikim prozivanjem njegova lika i djela te uspoređivanjem sa velikim povijesnim zločincima. Isto tako je izjavio da su četnički pokret “Ravna Gora” i Centar Simon Wiesenthal ti koji su “zakuhali” cijelu priču te pokušali spriječiti njegove nastupe u dijaspori.
Naglašava da niti na jednom od nastupa u Americi i Kanadi nije bilo nikakvih fašističkih niti drugih kompromitirajućih obilježja, zbog čega je izrazito ponosan na svoju publiku koja je dokazala da su napisi tamošnjih medija čiste neosnovane optužbe. Najveće razočarenje i čuđenje, kod Thompsona je izazvala činjenica da mu, kao građaninu Republike Hrvatske, potporu, zaštitu i pomoć pri takvim monstruoznim napadima kojima je bio izložen u stranoj zemlji nije pružila hrvatska diplomacija a to joj je bila dužnost po zakonu. Duboko je uvrijeđen time što ga se naziva fašistom jer se on osobno gnuša fašizma i nacizma jer to jednostavno nije dio njegova svjetonazora.
No ono što je Thompsonu dalo snage i energije da sve pritiske izdrži je nesebična i sveprisutna potpora hrvatske iseljeničke zajednice i hrvatskog svećenstva koji su ustrajali i pomogli da se svi koncerti održe prema planu te dostojanstveno ustali u obranu od laži i kleveta.
"Ponosan sam na njih i moju publiku koja je opet, kao i na svim dosadašnjim koncertima pokazala da nije ono za što se zajedno sa mnom optužuje."
Image Hosted by ImageShack.us

Nije mi bilo lako, ali izdržali smo sve udarce i pritiske. Svugdje je bilo problema, osim u Los Angelesu. Na mojim su se koncertima okupljali ljudi, a ne nacisti. Vrijeda me to što su me nazvali nacistom, rekao je ogorčeni Thompson nakon povratka iz SAD-a i Kanade.
- Centar 'Wiesenthal’ traži naciste, a kako ih nema, oni ih izmišljaju. Ali moraju opravdati 60 milijuna dolara koje dobivaju na godinu. Napali su me i bijednici iz Hrvatske koji znaju da se tužakanje Hrvata honorira novcem ili politickim položajem - kaže pjevac. Dodao je da su mu tamošnji Hrvati i Crkva dali snage da izdrži.
- Naša diplomacija nije napravila ništa, a molio sam ih da me zaštite. Bili smo lincovani pa je bilo opasno šetati Torontom. Osjecam da i oni suraduju s cetnicima i Židovima. Radnici iz hrvatskoga konzulata slali su mi tajna pisma. S vrha države naredeno im je da ne dolaze na koncerte - tvrdi Thompson.
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:21 - Komentari (7) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.