Image Hosted by ImageShack.us

1. Sex appeal is fifty percent what you've got and fifty percent what people think you've got.

2. If you haven't cried, your eyes can't be beautiful.

3. Everything you see I owe to spaghetti.

Sophia Loren


Sluša se...


Image Hosted by ImageShack.us








Čita se...


Image Hosted by ImageShack.us

Dan Brown – The Lost Symbol

Deborah Rodriguez - Kabulska škola za ljepotu

P.C Cast – The house of Night series

Trudi Canavan – The Black Magician trilogy, The Age of the Five, The Magicians Apprentice

L.J. Smith – The Vampire Diaries





Diži sidro počela je đita
utorak, 02.06.2009.



- Znaš, ne dolaziš mi često, ali zato kad dođeš uvik mi imaš neku zanimljivu dijagnozu za postavit. - ceri se moj doktor i piše uputnicu za hitan pregled specijalista. I'm laughing on the inside - fraza je dobila skroz novo značenje jer dijagnoza kaže pareza lica. Fali mi samo bokun šminke pa mogu proć za Jokera ( onog iskrivljenog iz Batmana, ne Keruma ).

I šta sad? Kreveljim se pred ogledalom u svrhu fizikalne terapije. Krasno. Klonim se propuha, klime, promjena temperature, sušim kosu ka da pušem u bombu u uhu... Ako ništa upoznala sam još jedan bolnički odjel. Ja koja sam tuntle za orijentaciju u bilo kakvom prostoru. Ma baš krasno...

I migam ja tako sama sebi u odrazu i razmišljam kakvo će mi ovo lito bit. Neću baš puno močit kosu što znači da se neću baš puno ni kupat. Što je zajeb, big time.
Neću se puno ni ladit svojom klimicom, ni u autu, ni u kući. Zajeb za osobu koja mrrrrrrrrrrzi vrućinu. Me like it cold cry

Drži me samo mogućnost da bi mi lito moglo bit bar mrvicu slično prošlome. Sanjam Otok kao da mi je zadnje. Samo koji vikend, samo mrvicu onog mora, one popodnevne sieste i sunčanja na golaća u kantunu terace, miris Coppertone ulja i podušenih liganj...

"Kavica" na rivi, olajavanje prolaznika, nazalni glas najbolje kuvarice na svitu, vijuganje stazom smrti do mjesta nabave i smrzavanje u hladnjači dok ona diskutira o kvaliteti parmezana sa skladištarima, pa pod debeli lad na pićence i olajavanje situacija iz novina.

Noćno kupanje osoblja i tim bilding u obliku aerobika, vlakić mazanje u slojevima Nivea - anticelulitna krema - anti-age krema - sredstvo protiv komaraca. Spavanje u nadi da imate pravo sredstvo protiv komaraca i buđenje pa grupna usporedba broja ugriza, pokoji trk do hitne i nazad na rivu na olajavanje...

Samo zbog tog Otoka mi je žao što lito ne traje 12 miseci.

I dok si šaljem iskrivljenje poljupce u ogledalu mislim se kako za rođendan imam samo dvi želje. Da održim tradiciju slavljenja tog dana sa svojim prijateljima ( ove godine ću ja do njih u metropolu na kuru smoga i noninih buhtli, uz obavezno izbjegavanje pokušaja kuhanja moje najbolje prije jer ili ostaneš gladan ili moraš na hitnu ) i da ću ubost koji bezbrižan dan na Otoku.

Neću vam reć koji je otok u pitanju jer bi mi svi došli a ja sam sebična i hoću svoj raj samo za sebe belj

"...diži sidro počela je đita,
diži jidro i uvati vitar,
nećemo se vratit doma nikaaaaaaad..."
| 23:21 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |