Nazivlje po torbama

petak, 20.09.2013.

Kažu da se po rječniku može dosta toga iščitati o samom narodu. Koliko su stari Grci imali naziva za dobar-bolji-najbolji toliko govori o njihovoj želji za nadmetanjem i stremljenjem boljem.

A što reći za sve ove torbe? Imamo li mi naziv za ove tipove i forme torbi? Volimo li ih stvarno toliko - ili su nam to samo - torbe i torbice?



izvor ilustracije: http://visual.ly/ultimate-bag-vocabulary

ovo su clutch - ili male bursice



bucket - bag ili kantasta torba kako sam je ja nazvala, a moje cure je zovu baketica



shopper - obična torba za u dućan



messenger bag - ili poštarica, a mi ovakvog oblika je zovemo pelenuša, jer smo je zamislile da ide uz mamu, bebu i kolica



Oznake: šivanje, nazivlje, torbe

- 08:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.