Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 13.01.2015.

Q & A

Image and video hosting by TinyPic

Ovaj post pišem mnogo ranije nego što sam planirao, ali već sam dobio jako mnogo pitanja koje ste mi postavljali u komentarima na prošli post, a kad je najbolje vreme za preispitivanje nego početak godine? (: Tako da, ovaj post će biti posvećen isključivo odgovorima na vaša pitanja, osim što će biti propraćen fotografijama sa novogodišnjeg nastupa TH-a u Berlinu gde je Bill imao jedno od najsvetlijih izdanja što se tiče oblačenja. Ne zna se da li je bolje bio obučen na generalnoj probi sa onim genijalnim pončom ili na samom nastupu gde je bio u nekom poluelegantnom izdanju u crno-beloj varijanti. Izveli su Love who loves you back i Feel it all. Jedino mi se ne dopada kako mu stoji crni šešir koji nosi ovih dana. Ja obožavam šešire i oni su trenutno jako popularni u tom stilu koji sada Bill fura, ali jednostavno mi se ne dopada kako mu stoji.
P.S. Drugi singl sa albuma je Feel it all, ali o tome više u sledećem postu.
To je sve o TH-u, da unapred upozorim, tako da svi koje isključivo to zanima mogu da se isključe, a u naredne 2 nedelje će tu biti pravi post o TH-u.

Image and video hosting by TinyPic

1. Kada bi imao mogucnost da se pojavis na televiziji na nekoliko minuta, sta bi radio i o cemu bi pricao?
Mislim da mi je ovo jedno od najtežih pitanja. Po prirodi sam jako stidljiv i osećam se neprijatno čak i kada me neko fotografiše, a mislim da nema šanse da bih dopustio bilo kome da me snimi, a posebno da se to emituje na TV-u. A kada bih baš morao da budem na TV-u mislim da bih rekao nešto glupo ( i pametno u isto vreme ), tipa: „Isključite TV!“ (:

2. Postoji li neki postupak zbog kog se kajes ili zbog kog se stidis?
Naravno da postoji i svako ko kaže suprotno – laže. Ipak, nadam se da su te neke greške iz prošlosti bile tu da me nauče da cenim prave stvari kada dođu i da njih uradim na pravi način.

3. Najveca odvala
Pffff... Toga je puno kod mene. Trenutno mi je stao mozak, a ako se do kraja ovog posta setim nečega napisaću. Ipak, tek da nešto odgovorim napisaću najbolju odvalu kojoj sam prisustvovao u poslednje vreme. U prisustvu sveštenika je moja omiljena tetka ( koja mnogo psuje ) ćutala sve vreme da ne kaže nešto pogrešno, a onda je nakon pola sata na jedno moje pitanje odgovorila sa: „Ma, jebo im Bog majku nesposobnu“ (: Način na koji je pogledala popa nakon što je shvatila šta je rekla, sa sve rukom preko usana i zvukom uuuuuu neću zaboraviti do kraja života (:

4. Sta bi uradio kada bi kao pevac izasao na scenu, pevao i publika pocela da te gadja paradajizom?
Otišao bih sa scene. Nemam baš neki inspirativan odgovor na ovo pitanje... (:

Image and video hosting by TinyPic

5. Jezik koji bi voleo da govoris(pored francuskog (: )
:p Zapravo mislim da je francuski jedini jezik, pored engleskog, koji bih voleo da govorim tečno.

6. Sta su ti roditelji rekli kada si uradio pirsing i koliko si tada imao godina?
Mislim da sam imao 21 godinu kada sam uradio pirsing. Nisam siguran. Pre svega niko nije znao da ću uraditi pirsing jer sam neposredno pre te odluke pročitao negde da ljudi obično odustaju od stvari ako previše pričaju o njima jer sama priča o tome i svest da drugi znaju da nešto želimo već upola zadovolji naše potrebe. Tako da sam otišao u studio gde mi je jedna divna žena probušila labret, došao kući, stavio fotku na fejs i dobio milijardu poruka ( isto sam napravio i sa tetovažom ) (: Čak ni sestre nisu znale hahah Mama nije smela da me pogleda i mislim da mi ni dan-danas ne veruje da to uopšte nije bolelo. Tata nije ni primetio (: I onda, nakon pola sata priče sa njim, bukvalno sam počeo da skrećem pažnju na pirsing kako bi prokomentarisao nešto i on je počeo da se smeje i rekao je: „Vidi stavio minđušu. Je l' prava?“ „Jeste“ „Dobro. Nego da nastavim sa ovim...“ Ja sam bio u šoku jer sam mislio da će urlati, terati me da skinem i sl. Posle toga se dva-tri puta našalio na račun toga i to je bilo to.

7. U koju srednju skolu si isao?
U gimnaziju, opšti smer. I jako mi je drago zbog toga jer ti jedino ona daje jako dobro opšte znanje i predznanje koje ti je potrebno za većinu fakulteta.

8. Da li jos uvek kontaktiras sa drugaricom koja ti je prevodila pesme TH-a sa nemackog?
hahaha sjajno pitanje. Ne mogu baš reći da se družimo jer sada živimo u različitim gradovima, ali smo u kontaktu. Baš pre nekih 10-ak dana mi je slala poruku da mi kaže kako njena majka pita za mene jer sam najbolje dete s kojim se njena ćerka družila, kako ona kaže (:

Image and video hosting by TinyPic

9. Zasto si upisao istoriju umetnosti?
o.O Nisam upisao istoriju umetnosti (: Jedno vreme, u srednjoj školi, je to bila opcija, ali nisam je upisao. Studiram opštu književnost. Nekada na drugoj godini sam razmišljao da upišem uporedo i istoriju umetnosti, ali mi je neko od roditelja ( ne sećam se tačno ko ) rekao: „Ajde što studiraš jedan bespotreban fakultet sa kojim nećeš imati posao, ali dva takva ti ne trebaju.“ (: Sušta istina. A i umetnost je nešto što volim kao hobi, ne nešto što bih želeo da bude moj posao.

10. Da li volis da citas/ako volis, da li citas Dena Brauna?
Studiram književnost, tako da... (: Što se Dena Brauna tiče pročitao sam 2-3 njegova romana. Zanimljiv je kao pisac jer je to lako štivo koje se brzo čita, intrigantno je i on maestralno manipuliše podacima. Kada kažem manipuliše ne mislim na uslovno nešto negativno jer ljudi preozbiljno shvataju njegova dela i napadaju ga kako skrnavi hrišćanstvo, itd. Ne slažem se sa tim jer čovek nije napisao istoriografiju nego roman, a roman je fikcija. Tako da, ne vidim čemu tolika pompa. Bili su mi interesantni „Da Vinčijev kod“ i „Anđeli i demoni“ jer se bave tajnim društvima, ali sa druge strane „Digitalni anđeo“ ( ili tako nešto ) mi je bio baš dosadnjikav. U krajnjem slučaju, Braun je zanimljiv i sjajan u tom domenu krimi-romana kojim se bavi, ali krimi-romani i nisu baš moja strast. Više volim klasiku. Najbliže tim krimi romanima ( mada su to više detektivski ) su knjige Agate Kristi, a to sam gutao u srednjoj školi.

11. Zasto si se toliko svidja francuski jezik?
Jednostavno najlepše zvuči od svih meni poznatih jezika. Pored toga na njemu je napisano najviše dela koje jako volim i koje bih voleo jednog dana da pročitam u originalu jer na francuskom i kupovina kafe zvuči kao najlepša poezija, a kako li tek zvuče Rembo ili Verlen? (:

12. Da li si po prirodi/uzivo sarkastican i sa puno lude maste i humora ?
Uživo sam jako zatvoren, ali sa ljudima koje duže poznajem mogu da budem sve i ozbiljan i duhovit. Ranije sam bio mnogo, mnogo sarkastičan, ali verujem da i danas imam takve momente, ali to nije dominantna crta mog karaktera.

Image and video hosting by TinyPic

13.Da li volis da putujes?
A ko ne voli? Ovog leta sam bio mesec dana u obilasku Evrope i dok su nakon 20 dana moji prijatelji bili u fazonu da bi se vratili kući jer su se uželeli nekih stvari, jedino sam ja mogao da nastavim taj tempo bar još 2 godine, ako ne i ceo život (:

14. Koje ti se izvodjenje pesme uzivo najvise dopalo na Welcome to the Humanodi City turneji .
Hmmm... Sa koncerta su mi ostale u najdražem sećanju dve pesme. In your shadow I can shine zbog uvoda u kom je Bill rekao da se setimo svih onih koje volimo i za koje bismo voleli da su sa nama u tom momentu. Pala mi je na pamet moja sestra i zvao sam je da je sluša tu pesmu, ali nije ništa čula. Zvao sam je ne samo zato što mi je sestra pa je prirodno što je volim najviše na svetu nego zato što je ona najviše bila svesna koliko mi znači taj koncert i što se nalazim tu gde se nalazim. Ipak je ona godinama pre toga slušala TH po ceo dan, gledala spotove sa mnom, bila okružena posterima, čitala sve moje postove na ovom blogu (:
Druga pesma je Love and Death jer ću zauvek voleti tu pesmu. Oni visoki delovi ( with my heeeeaaaart ) su jedini delovi koncerta tokom kojih sam žmurio kako bih što potpunije čuo taj njegov glas koji odzvanja arenom. I danas mahinalno zažmurim kad krenu ti delovi...

15. Kada bi vratio vreme i kada bi birao neku od turneja TH-a da dodje u Beograd,koju bi izabrao?
Definitivno Zimmer 483 turneju. To im je definitivno najbolji album, tada sam ih najviše voleo, a uvek će mi prva asocijacija na Billa biti on iz tog perioda sa onom uvrnutom frizurom. Voleo bih se teleportovati nazad u neku berlinsku halu i ponavljati ono 'bei bei bei' do kraja života ( u Totgeliebt ).

16. Da li bi isao u svemir (na 15 dana) da znas da ces biti sam u kapsuli sa osobom koja te najvise nervira?
Ne. Po prirodi sam jako empatičan i jako loše se nosim sa tuđom negativnom energijom. Tako da bih, ipak, odbio taj predlog ako je to uslov.

Image and video hosting by TinyPic

17. Sta bi uradio kada bi ti devojka sa kojom si rekla da je istovremeno u vezi sa devojkom?
Verovatno loše jer je to krila od mene, a veza treba da se zasniva na poverenju. Ipak, veza utroje je nešto što bih jako voleo da doživim jer smatram da je to najidealniji oblik veze. Pod tim smatram da tri osobe žive zajedno i da sve tri prihvataju takvu vezu, a ne da se to dešava iza nečijih leđa.

18. Da li bi prihvatio da ti ponude da zivis negde u inostranstvu(ne u nekoj posebno razivejnoj zemlji, evo Poljskoj npr.) u zanenu da vise nikada ne dodjes u Srbiju?
Recimo to ovako. Moju mamu je prosio jedan čovek iz Australije i ona ga je odbila jer ne bi mogla da podnese da se ne viđa sa svojom decom. Ja kada sam saznao za to besno sam joj rekao da bih i ja krenuo sa njima i to da bih uzeo jednosmernu kartu da se više nikad ne vratim. Treba li da prepričavam kakav sam šok doživeo kada je ovog leta moja mama odbila jednog Francuza sa stanom u Parizu i kućom na Karibima? To joj do kraja života neću oprostiti (: P.S. Moja mama je fatalna za te gastarbajtere (:

19. Pored TH-ovih, cije jos albume posedujes?
Više nisam u toj fazi da kupujem originalne CD-ove, ali uskoro dobijam na poklon CD „Cheek to cheek“, duetski džez album Lady Gage i Tonija Beneta i neizmerno sam srećan zbog toga.

20. Koji zanr muzike te najbolje opisuje?
Ne znam kako da odgovorim na ovo pitanje jer ne znam šta podrazumevaš pod tim opisuje, ali recimo da mi najviše leži pop muzika. Slušam sve i svašta, ali pop je nešto čemu se uvek vraćam i za šta sam uvek raspoložen.

Image and video hosting by TinyPic

21. Koliko si vezan za svoju zemlju i da li ti znaci nesto vise?
Nisam nimalo vezan za zemlju jer se zasniva na mnogim pogrešnim osnovama zbog kojih bih voleo da je što pre napustim. Kada bih je zauvek napustio verujem da bi mi nedostajala samo porodica, nekoliko prijatelja i književnost. Imamo predivnu književnost. Poeziju, naročito.

22. Tvoja omiljena zemlja? Zasto?
Dosadilo mi je više da pišem Francuska, Francuska, Francuska (: Zapravo, ne cela Francuska nego Pariz. Najbolje sam to opisao u jednom tekstu koji sam pisao za jedan konkurs ( na kom, naravno, nisam prošao (: ). Ovo je jedan od delova koji se odnosi na Pariz...
Sa druge strane, iako je Pariz druga krajnost, ona krajnost koja odgovara mom duhu, već na njegovoj periferiji nestaje magija koja vas tera da opijeni lutate tim beskrajnim ulicama. Već tamo je nagrižen duh slobode i umetnosti. I što dalje idete od Pariza magija je sve bleđa. U Lionu se ona, na primer, pretvara u jeftini mađioničarski trik i ma koliko hteli da budete prevareni okrećete glavu kao od dosadnih uličnih lakrdijaša koji vas vuku za rukav i nude vam brzu i laku zaradu ako pogodite ispod koje kutijice se nalazi kuglica. A unapred znate da nijedna ne krije veličanstveni pogled sa Ajfelovog tornja na milionski grad koji se odjednom sveo na pregršt rasutih dijamanata. I preseče vas jedna uznemirena spoznaja da se u svakom od njih krije ko zna koliko sudbina. I da se možda onaj student u svojoj raščupanoj glavi bori sa nekim novim „Strancem“ ili želi da skrati sebe za uvo jer ga niko ne vidi. A teško je biti sagledan u tom gradu u kom je svaka ulica jedinstveni performans art u kome svi učestvuju. I ona umrljana devojčica koja pod alibijem naivnog pogleda zavlači svoju malu ruku u džep zamišljenog gospodina koga davi sopstvena kravata, i crnac koji među zubima drži štapić na kome se prkoseći gravitaciji okreće fudbalska lopta minutima, i kovrdžava devojka koja gubi prste među žicama svoje gitare i poklanja note strancima u metrou. A u dva stiha stane tuge koliko i knjiga na jednu prenatrpanu policu zavučene knjižare Shakespeare and company. Možda su najveći dometi umetnosti zaključani u nepreglednom Luvru, ali ona najstvarnija, najkrvavija umetnost je isprskana po svim ulicama i zidovima Pariza, po stanicama, po stepeništu Monmartra. I podjednako oduzima dah čuvena „Sloboda na barikadama“ i entuzijasta koji bez ijednog tona izvodi savršeni moonwalk u krcatom metrou. I dok slušate ceo simfonijski orekstar koji izvodi klasike za prolaznike koji ko zna kuda žure ne možete a da se ne zapitate nije li to najlepša stvar koju ste doživeli ili najveća tragedija našeg doba?

23. Sta mislis, koliko si psihicki stabilan?
Još jedno teško pitanje. Teško je reći. Da li je ijedan ludak svestan da je lud? (:

24. Znam da voliš filmove. Koji ti je najbolji film ove godine i inače najboljih 5
Mogu li ja ceo post o ovome? :p Najbolji film snimljen ove godine je definitivno „Mommy“ Xaviera Dolana, koji je, inače, jedan od mojih omiljenih režisera. To je priča o majci koja pokušava da se izbori sa nasilnim sinom. Film je snimljen na veoma interesantan način i Dolan je tim filmom dokazao da neko ko je genije u 19. godini ( kada je snimio prvi film ) sa 25. postaje... pfff... nemam pravu reč (:
Što se tiče, uopšte, 5 najboljih filmova to je preteško pitanje jer gledam jako mnogo filmova. Je l' može 10? (:
Amelie ( Čudesna sudbina Amelije Pulen ) je jedan od najlepših filmova koje sam pogledao u životu i kom se uvek vraćam. Pogledam ga barem jednom godišnje. Ako neko nije pogledao: obavezno. Film koji menja život.
Les amours imaginaires ( Imaginarne ljubavi ) meni najdraži film već spomenutog Xaviera Dolana. Osnovna poruka filma je da se ne zaljubljujemo u ljude onakve kakvi oni jesu nego u naše projekcije o njima.
Factory girl ( Devojka iz Fabrike ) koji govori o danima koje je Idi Sedžvik provela u umetničkom studiju Endija Vorhola. Ne postoje prave reči kojima mogu opisati moju opčinjenost Vorholom i Idi inače, a u ovom filmu su njih dvoje ( kao i cela atmosfera u toj Fabrici ) tako maestralno dočarani da znam film napamet. Ako postoji Raj ja ću završiti u Vorholovoj Fabrici.
Dead Poet Society ( Društvo mrtvih pesnika ). Neverovatan film. Neverovatan. Mnogi filmovi koje sam nabrojao su verovatno samo meni dragi, ali ovaj je objektivno fenomenalan. Govori o nadahnutom profesoru književnosti koji menja način predavanja u strogoj školi koja se drži dosadnih normi.
Requiem for a dreams ( Rekvijem za snove ) beskrajno talentovanog Darena Aronofskog. Pogledao sam sve njegove filmove i od svega toga ne bih samo preporučio njegov poslednji film „Noah“ koji je kompletna propast u svakom smislu. Rekvijem, sa druge strane, ima fenomenalnu priču snimljenu na tako uvrnut način ( koji je nadahnuo Rihannin spot za „We found love“ ) koju, uz to, prati najbolji soundtrack na svetu, uz onaj iz Amelie.
Nymphomaniac ( Nimfomanka ). Ovo je nešto što jako retko preporučujem jer je jako edgy (: Lars von Trier je ( pored Dolana, Aronofskog, Hanekea i Almodovara ) moj omiljeni režiser. On ne snima filmove nego umetnička dela. Ovaj se na jako eksplicitan način bavi nimfomanijom, ali činjenica da sve to sagledava iz ugla umetnosti, religije, filozofije, itd. čini da potpuno izgubite osećaj da je film veoma eksplicitno snimljen. Moje granice što se toga tiče su veoma pomerene, ali verujem da drugima nisu, pa retko preporučim.
Amour ( Ljubav ) od sjajnog Hanekea. Jedan od onih filmova nakon kojih pola sata gledate u prazno. Niko nije pokazao suštinu ljubavi tako kao on.
Amadeus. Verovatno najbolje snimljen film ikada. O Mocartu sagledanom iz ugla njegovog manje talentovanog i zavidnog kolege Salijerija.
La vita e bella ( Život je lep ). Zar je potrebno reći išta o tom filmu? (:
Man from Earth ( Čovek sa Zemlje ). Jako kratak film u kom se sva radnja svodi na razgovor, ali je taj razgovor toliko dobar da je meni vilica pala (:
Ispucao sam svoji 10, ali moram dodati samo još par naziva ako nekoga bude zanimalo da pogleda ( Frances Ha, Le grande belezza, The dreamers, Midnight in Paris... )

Image and video hosting by TinyPic

25. Znam da voliš Gagu. Šta misliš o Katy Perry i Madonni?
Jako mi je smešan taj rivalitet koji se nameće u pop muzici danas. Sećam se kada sam počeo da slušam stranu muziku sasvim je bilo normalno ako slušaš pop da voliš i Britney, i Aguileru, i Madonnu, itd. Danas važi neko glupo pravilo ako voliš jednu moraš da mrziš drugu. Ja volim pop muziku i samim tim volim sve navedene osobe. Gagu izdvajam jer je vrhunski pevač i umetnik u pravom smislu te reči, ali neću o Gagi jer će odogovor biti duži nego ovaj za filmove (:

26. Ovo postaje čudno ali znam da voliš umetnost pa ko ti je omiljeni umetnik ili neko delo
hahahah okej, jeste malo freaky (: Hmmm... Teško je izdvojiti jednog jer ih volim mnogo, ali Salvador Dali i Endi Vorhol su moji favoriti. Ne mogu izdvojiti najbolje delo, ali eto poslednje koje me je baš impresioniralo je „Ljubavnici II“ Renea Magrita na kome se ljube čovek i žena koji imaju prekrivače preko lica.

27. Naj serija
Pre neko veče sam ponovo počeo da gledam The Friends ( Prijatelje ) i to je definitivno jedna od serija, pored Sex and the City ( Seks i grad ) i Ljubav, navika, panika, koje bih mogao gledati ukrug do kraja života iako ih znam napamet (: I svaki put se smejem kao da gledam prvi put. I, da, umalo da zaboravim prebolesni South Park i Skins, ali britanska verzija.

28. Kad si poslednji put bio u vezi? Jesi li sad u vezi?
U septembru sam prekinuo poslednju vezu. Trenutno nisam u vezi.

Image and video hosting by TinyPic

29. Koju pesmu najviše slušaš u poslednjih 7 dana
Birdy „Skinny Love“. To nije pesma, to je magija.

30. Slušaš li klasičnu muziku?
Obično kada čitam. Tada slušam dosta klasične muzike, ali i ono što ja zovem moderna klasika ( tipa: Yann Tiersen, Clint Mansell, Ludovico Einaudi, Craig Armstrong... )

31. Šta misliš o Miley?
Znam da ljudi vole da mrze Miley, ali meni je ona sjajna. Voleo sam je čak i mnogo pre ovog njenog proboja na scenu sa poslednjim albumom ( ne mislim na Hannah Montana period ). Ona, pre svega, ima odličan glas, a sva ova pompa koju diže oko sebe je samo trenutna. Kada se to slegne i učvrsti svoj status zvezde mislim da će je ljudi mnogo više ceniti i voleti. „Wrecking Ball“ je jedna od najlepših pesama u poslednjih par godina, ali to ljudi ne konstatuju zbog spota. Volim njene pesme poput „Goodbye“, „Liberty Walk“, „Stay“.

32. 5 najboljih knjiga
Ijaoj, kao da ovaj post ionako nije predug. Napisaću prvih pet koje mi padnu na pamet, ne znači da su mi baš te omiljene, sigurno ću zaboraviti neku bitnu.
Antoan de Sent-Egziperi „Mali princ“
Oskar Vajld „Slika Dorijana Greja“
Marsel Prust „U traganju za izgubljenim vremenom“
Čarls Dikens „Velika očekivanja“
Luiđi Pirandelo „6 lica traži pisca“

Image and video hosting by TinyPic

33. Šta te nervira najviše?
Ljudi (: Živimo u predivnom svetu koji postaje svakim danom sve gori zato što ga mi upropašćavamo svojom glupom mržnjom. Ne znam zašto toliko mrzimo i zašto smo toliko ozlojeđeni i prepuni negativne energije.

34. Da li smatras da je tvoja generacija imala bolje muzicke uzore nego danasnji tinejdzeri( Justin Bieber, One D, Demi , Selena) i da biras da budes tinejdzer “svog vremena” ili ovog danas , sta bi izabrao?
Mislim da je osnovna razlika između moje i sadašnje generacije to što smo slušali muziku, ali nismo tražili uzore u muzičarima. Danas se previše priča o tome kakav primer šalju pevači. Mislim da bih opet odabrao da budem tinejdžer mog vremena, ali ne zbog toga nego zbog drugačijeg stava prema svemu. U vreme kada sam ja bio tinejdžer tek su počele da se pojavljuju sve negativne stvari koje su već uništile generacije današnjih tinejdžera, ali me više plaši to što dolaze generacije koje unapred ostaju bez detinjstva. Plaši me na šta će da liči svet kada krenu da ga kroje oni koji su danas deca koja se igraju mobilnim telefonima, ne gledaju crtane filmove, ne čitaju knjige i provode svo svoje vreme na Internetu.

35. Koliko bi ti sada znacio TH( da sada cujes za njih) i sta bi mislio o njima?
Ne znam da li bih uopšte čuo za njih jer su jako slabo ispraćeni u svim medijima. Zaintrigirao bi me verovatno Bill na nekim fotkama, ali ne verujem da bih im dao šansu.

36. Postoji li nesto sto ti nedostaje iz vremena kada su TH i slicni bendovi bili na vrhuncu slave?
Nedostaje mi odnos koji smo imali prema muzici. Danas je nekako prebrzo konzumiramo, prebrzo nam dosadi. Nedostaje mi čekanje da se nabavi nečiji CD. Nedostaje mi slušanje muzike na radiju. Nedostaju mi novine. Internet je sve to bacio u zapećak. Daje nam se previše informacija i onda nam je sve više i više potrebno novih.

Image and video hosting by TinyPic

37. Da snimas film ili pises knjigu , sta bi bila tema?
Trenutno pišem scenario za jedan film, koji verovatno neću završiti (: U pitanju je životna priča dečka kog sam upoznao pre pola godine i čiji me je jedan period ostavio bez teksta. Pomalo sam se bezosećajno poneo tako što sam ga tretirao kao materijal za film dok je on bio upola preteške ispovesti, ali bilo je jače od mene (:

38. Sta bi radio da znas da je dan koji zivis poslednji?
Nemam pojma. Verovatno bih tek tad shvatio šta, zaista, volim i šta će mi nedostajati. Znam samo da bih pozvao nekoliko ljudi da im kažem koliko mi znače.

39. Najlepse mesto koje si posetio?
Pariz. (:

40. Najlepsi stihovi sa KoS?
Obično su oni u naslovu posta. Ali eto: „Hung upon the water but still keep on try to breath in.“

Image and video hosting by TinyPic

41. Da li bi voleo da se oyenis i imas decu? Ako da, kako ih zamisljas?
Ne. (: Jako volim decu, ali sam isto tako svestan kolika je odgovornost potrebna da bi bio dobar roditelj, a mislim da nisam spreman na toliku žrtvu. Možda to neko smatra sebičnim, ali ja to smatram pravednim prema nekom detetu kome ne treba polovičan roditelj.

42. Imas li poroka?
Ne. Naravno da s vremena na vreme konzumiram cigarete, alkohol i travu, ali nisam zavisan od bilo čega.

43. Da li si ikada probao nesto od sminke ili lakirao nokte?
Jednom sam samo stavio kreon, nekad verovatno 2006. godine kada sam bio oduševljen Billom i hteo sam da probam da vidim kako to izgleda (:

To je to. Ufff... Ovo je bilo predugo. Izvinite što sam bio dosadan. Svaka čast svakome ko ovo pročita u celosti. Ja ne mogu čitati ponovo šta sam nabaljezgao. Čujemo se uskoro sa novim, pravim postom. (:
Ako vam zatreba pojašnjenje ili dopuna nekog odogovra ( ili odgovor na neko drugo pitanje ) to će se odvijati u komentarima.
Pozdrav (:

Image and video hosting by TinyPic

- 01:08 - Komentari (23) - Isprintaj - #