Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 22.12.2014.

I promise everything of you I cannot keep right now...

Image and video hosting by TinyPic

Nikako da se nakanim da napišem ovaj post. Već danima odlažem to ( kao i sve ostale obaveze ), ali eto odlučio sam da ga napišem danas kako bih na vreme čestitao Božić svima. Nadam se da ste u prazničnom duhu, da su vam kuće okićene za „blagdane“ ( inače, moja omiljena hrvatska reč ) i da ste doneli neke značajne novogodišnje odluke. Mnogi to smatraju glupim, ali ja ne. Neke odluke koje sam doneo za prošlu Novu godinu su umnogome promenile moj život i sve je krenulo nabolje. Tako da je vreme da se ponovo ozbiljno razgovara sa samim sobom... (:

Image and video hosting by TinyPic

Što se Tokio Hotela tiče nema nešto mnogo novosti, ali onih kojih ima su baš bombastične (: Bill se ponovo istetovirao i nastavio je svoju tradiciju idiotskih tetovaža (: Ko bi rekao da je moguće nadmašiti retro boksera na ruci? I onda selja istetovira palmu pored pupka, malo iznad one dve zvezde koje se nalaze jedna u drugoj. Tetovaža je, zapravo, neko pusto ostrvo, ali svejedno je jako, jako glupo i povrh svega smešno odrađeno. Samo moj utisak ili...?

Image and video hosting by TinyPic

Osim toga, Bill je odradio još jednu tetovažu na ruci ili je samo dorađivao stare, nisam siguran jer se ništa ne vidi. Barem ja ne vidim. Uglavnom, to nešto se nalazi na istom delu ruke gde se nalazi bokser i Freiheit 89.

Image and video hosting by TinyPic

Pored toga, Bill i Tom su se fotografisali za Vogue i napravili neverovatne fotke. Ne sećam se kada su me neke fotografije ovako oduševile. Njima će biti propraćen ceo ovaj post i ako budem imao da dodam nešto o njima to ću i napisati. Za početak ću samo izdvojiti deo intervjua koji me je baš lepo nasmejao i oduševio.

Bill:“Naš pradeda je stalno govorio Tomu:'Nikad nemoj da dopustiš Billu da vozi auto...'"
Bill i Tom završavaju rečenicu u isti glas: „...i uvek ti brini o novcu!“
Tom: „Živeo je 104 godine i govorio je to do smrti. I u tome ima dosta istine...“

Image and video hosting by TinyPic

Jedna od najinteresantnijih fotki za Vogue je upravo ova jer je jako simbolična kao i sve koje su uradili. Nažalost nisu rekli ni reč o tome zašto fotke izgledaju tako kako izgledaju, ali mislim da ova fotografija simbolizuje njihovu neraskidivu povezanost, ali i nešto više od toga. Pošto su u najvećem delu ovog intervjua govorili o detinjstvu i odrastanju u malom mestu, mislim da su ovi zavoji kojim su povezani i način na koji je to urađeno, takođe, i simbol ludila ili ludačke košulje. Njih dvojica su zbog očigledno različitog izgleda bili obeleženi od strane društva kao otpadnici i ludaci, ali oni su tu svoju „ludost“ prošli zajedno čuvajući jedan drugom leđa.

Image and video hosting by TinyPic

A ovo je najsavršenija fotka sa tog photoshootinga, ako mene pitate. Pre svega obojica su predobro obučeni, imaju vrhunske patike, dopada mi se način na koji su pozicionirane njihove noge ( Tom kao opušteni frajer, Bill kao gospođa (: ) i iznad svega ta kutija prepuna novinskog papira iz kog izviruju njihove glave. Čim sam video ovu fotku pala mi je na pamet jedna fotografija iz njihovog detinjstva kada obojica kao bebe sede u jednoj kutiji. Ceo ovaj photosession ima temu odrastanja ( spaljena igračka medveda koja se nekoliko puta provlači kroz fotke, na jednoj je Tom gazi ) i zbog toga mislim da su odlučili da ponovo ožive tu fotku iz detinjstva koja im je jako draga čim su je prosledili Bravu na početku karijere kada su pokazivali svoje uspomene iz detinjstva. Pored toga, ona može biti simbol i onog engleskog izraza „out of box“, tj. ne biti u bilo kojoj vrsti kalupa i ne pristajati na klišee, a Bill i Tom su najbolji primeri toga.

Image and video hosting by TinyPic

Okej, sada prelazimo na analizu pesme, a Jovana je odabrala „Never let you down“, tj. prvu pesmu koju smo čuli sa novog albuma. Zapravo, čuli smo samo deo nje u jednoj od epizoda TH TV i zbog toga se uvek obradujem kad čujem taj refren. Ipak, to mi je jedna od najslabijih pesama na albumu, tj. kao i dobar deo albuma zvuči kao one pesme koje pevači odaberu tek da popune album.


Original Video - More videos at TinyPic

Nikad te neću izneveriti

Nikad te neću izneveriti...
Nikad te neću izneveriti ponovo...


Upravo u ovom dodatku na kraju refrena se krije smisao cele pesme, u tom „ponovo“, jer to sugerira da se radi o vezi koja se već prekidala jednom ili više puta zbog Billa.

Image and video hosting by TinyPic

U prvoj stofi Bill dočarava svoje raspoloženje na putu do kluba u kom zna da će sresti osobu o kojoj peva na početku pesme. On nikuda ne ide bez slušalica ( kao i ja (: ) i muzika je ta koja boji njegova raspoloženja. Zbog toga se on priprema za jednu jako dobru žurku i sluša muziku koja će ga pripremiti za još jedno nezaboravno veče u klubu. Javlja se ljudima u prolazu jer svi oni idu u taj isti klub, ali on nije zapamtio nikoga od njih iako je verovatno da ih je upoznao u nekoj od prethodnih večeri. Ali, njemu je u mislima samo jedna osoba i samo nju traži i zato mu nije poznat čak ni prostor u kome se nalazi, a kamoli ljudi. Uvek kada je tu usredsređen je samo na osobu koju traži i zato sve oko sebe isključuje. Vrhunac toga se dostiže kada je ugleda i kada sve oko njih nestaje i ovoga puta joj obećava da neće zabrljati kao prošli put.

Slušalice... Slušalice...
I stereo zvuk u mojoj glavi...
Duge... Duge...
Vidim ih iznad glave... I vidim tebe...
Zdravo... Zdravo...
Kao da nikada nisam bio ovde pre
Ne poznajem nikoga...
Ne osećam ništa...
Pomračenje... Pomračenje...
Idem prema centru grada...
Tamo svi viču... Tako su glasni...
Zvuci postaju sve brži...
Rasprodato... Rasprodato...
Provlačim se kroz gužvu.
Ceo klub nestaje
dok ja zurim samo u podijum za ples...
I vidim tebe ponovo...
Ali, ovoga puta je to ljubav.
Više nismo samo prijatelji...


Image and video hosting by TinyPic

U drugoj strofi se nastavlja opis njihovog susreta u klubu gde se erotičnim plesom nagoveštava kraj večeri. Osoba kojoj Bill peva je svesna da će se završiti kao i svaki put, da će Bill opet uprskati stvar, ali bira da veruje njegovim lažnim obećanjima, isto kao što je i on svestan da su njegova obećanja lažna. Ali bitan je samo taj momenat u kom uživaju i zbog koga će on još nebrojeno puta dolaziti u klub i ponavljati joj da će ovoga puta biti drugačije, a ona će birati da mu veruje, iako će u sebi znati da nije tako.

Nemoj da prestaješ... Nemoj...
Hajde da dovršimo ovo što smo započeli...
Ovo je tako uzbuđujuće i napeto,
a opet tako blizu da opet slomimo jedno drugom srce..
Oboje imamo karte za let koji vodi do zvezda,
a ja ću obećati sve ono što znam da ne mogu da ispunim...
Vidim te ponovo kako plešeš...
Ovoga puta smo mi, zaista, više od prijatelja...
Želim da letim sa tobom još dalje od zvezda, do kraja univerzuma...
Ponovo ti obećavam da ću ovog puta biti bolji čovek samo zbog tebe...


Image and video hosting by TinyPic

To je to. Ovako ja shvatam pesmu, a ako ste je vi doživeli drugačije javite mi u komentarima. Sada ću prokomentarisati još par fotografija pre nego što se oprostimo za ovaj post i ovu godinu (: Inače, hvala vam što ste ostali uz mene i u ovoj 2014. godini.

Image and video hosting by TinyPic

Posebno sam izdvojio ovu fotku za Vogue jer mi je prefora kako Bill uvek bira nesvakidašnja izdanja za Vogue. Štikle, crvene pantalone i ova preluda bunda. Ja sam, inače, veliki fan bundi. Kontam da živim tamo u nekom Berlinu, Parizu da bih išao okolo u velkoj leopard-bundi (: Izdvojio sam deo fotke koji se ne vidi najbolje u velikoj verziji fotografije kako bih skrenuo pažnju na Billove oči, tj. kapke na kojima su nacrtane oči. Čovek najbolje vidi zatvorenih očiju, tj. one najvažnije stvari. Makar sam ja tako shvatio ovo.

Image and video hosting by TinyPic

Pre nego što vas pozdravim i poželim ugodne blagdane i sretne praznike poručiću vam samo još jednu stvar. U komentarima na ovaj post ( pored utiska o napisanom ) mi možete postaviti i neka lična pitanja, šta god vas zanima o meni. Odavno nisam odgovarao na takvo nešto, a sećam se da je bilo preludih pitanja kada smo se pre par godina igrali ovoga (: Možete postaviti koliko god pitanja hoćete, a osoba koja postavi najinteresantnije pitanje bira pesmu koja će biti tema sledećeg posta.

Image and video hosting by TinyPic

Toliko od mene za ovaj post... Imate veliko mahanje i uživajte u odmoru... (:

Image and video hosting by TinyPic

- 13:03 - Komentari (19) - Isprintaj - #