Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 31.07.2012.

Još jedan novi Billov tattoo

Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav, ejlijeni xD
Pošto vidim da i dalje vlada interesovanje za ovaj blog odlučio sam da nastavim da ga pišem, bar tokom leta redovnije, a kad krene faks videćemo.
Povod za ovaj post je Billova nova tetovaža. Putem BTK aplikacije preko koje komuniciraju sa fanovima stalno dele nove slike, a između ostalih su i ove dve na kojima se Bill sprema za novu tetovažu.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

A zatim su juče uslikani na Moto GP-u u Americi. A meni je zapala za oko nova tetovaža xD Na grudima. Mada se još uvek ne vidi šta tačno predstavlja meni jako liči na onaj iluminatski znak sa piramidom i Svevidećim Okom Satane u sredini hahahah xD

Image and video hosting by TinyPic

A evo i nekih slika na kojima se malo bolje vidi onaj tattoo na ruci na koji sam se već navikao, mada mi nije jasno kako mu nije bilo žao onako lepe ruke, al ajd. xD Možda pokušava da se otarasi svih delova sebe koji ga podsećaju na žensko, jer ima ruke lepše nego većina žena. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Evo malo i Tomovih dredova xD

Image and video hosting by TinyPic

Pored toga, vredno rade na novom albumu i obećavaju nam nešto što će nam se dopasti. I ne sumnjamo. Evo malo radne atmosfere.

Image and video hosting by TinyPic

I, za kraj, nešto što će da obraduje sve one koje sline za Tomom xD Mada, meni je pre zanimljiva tu Billova frizura, ali verujem da se 90% vas neće složiti sa mnom. xD
Pozdrav i očekujte svakog dana update sa novim slikama i informacijama.

Image and video hosting by TinyPic



- 10:02 - Komentari (34) - Isprintaj - #