Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 01.06.2011.

Party sa temom Krik Božije aveti xD

Image and video hosting by TinyPic

Helou, ejlijeni xD
Pišem ovaj post samo da me više ne proganjate, ali i da ispoštujem to što svakodnevno dolazite da vidite ima li novog posta.
Iskren da budem, nemam pojma o čemu ću da pišem kako je TH trenutno u onoj fazi kada se kriju. xD Valjda Bill misle da svi lude i čekaju da ga ponovo vide sa bradom. Ista stvar koju je radio sa dredovima. Pokazao je da ih ima, a onda se povukao i ostavio fanove da nagađaju ima li ih i dalje. A onda se pojavljivala po jedna slika na svakih mesec dana i tako je održavana pažnja do izlaska novog albuma.

Image and video hosting by TinyPic

Ne znam da li je to do mene ( možda je i do vas, uputite me xD ), ali totalno mi je svejdno što se toga tiče. Mišljenja sam da mu brada stoji ko piletu sisa, ne zato što nisam navikao na to, inače obožavam brade, ali ona njegova sa linijama mi je bila seljačka i kada ju je Željko Joksimović nosio pre 10 godina. Još mi je potpuno isti kao Jasmin Jušić, lik kome se smejem već godinu dana. Ispod vam ostavljam njegov spot za pesmu „Playboy“, pa pogledajte samo prvih 15-ak sekundi i videćete odakle mi ta sličnost. A ako želite da se ismejete pogledajte ceo spot. xD



Kako god, nikakvih informacija nema, a ja moram post da pišem. Kažem „moram“ jer ako ga ne napišem sada neću ga napisati za mesec i po dana. Za 20 dana mi počinju ispiti, pa sam u frci. Kad to pozavršavam ( ako Bog da do 13. jula ) idem na sestrino venčanje. Pam-pam-pam-pam! xD A onda sam ostatak leta vaš. Pisaću vam beskrajno duge postove, a nadam se da ću imati i o čemu.
Iskren da budem, pomalo me je popustila ta opsednutost, valjda sam odrastao ili šta već. Ne pamtim kad sam poslednji put pustio na mp4 playeru neku njihovu pesmu. Imam tu folder njihov koji se ne briše, ma šta da se desi. xD Trenutno najviše slušam novi Gagin CD, kao i svi vi koji ovo čitate. Dopada mi se taj novi stil pesama u kome je akcenat na lyricsima. Nadam se da će TH napraviti nešto slično.


UPDATE:
Tokio Hotel se konačno pojavio u javnosti i to na jednoj dodeli nagrada u Rusiji. Iako ovim rizikujem da poslednji put dođete na moj blog, moram da primetim da Bill izgleda kao lezbijka koja je počela da diže tegove i krenula je na party sa temom "Krik Božije aveti". Sva sreća da se obrijao, inače bi ljudi mislili da je lezbijka sa hormonskim poremećajem. xD Uopšte mi se ne dopada kako izgleda ovde, ali je fantastično otpevao sve 3 pesme ( Automatic, World behind my wall i Dark side of the Sun ). Ostavljam vam snimak jedne od njih i par slika na kojima daju intervjue i slično. Tu možete videti i Toma sa bradom.



Opis od malopre se odnosi na nastup, a na ovim slikama mi se dopada kako je sav izbušen. Ima novi pirsing u usni.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



To je to. Ostavljam vam za kraj jednu pesmu koju peva osoba koju verovatno znate. U pitanju je Anchy Kaliz, takođe TH fan. Pesmu je sama napisala. Uživajte.



Goodbye, ejlijens!

- 13:31 - Komentari (37) - Isprintaj - #