Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 29.04.2011.

Snippet, iskrenost, neiskrenost, katastrofalna gluma i kako-do-potpune-Bill-fantazije u par jednostavnih koraka xD

Image and video hosting by TinyPic

Ne, ne pričinja vam se. Novi post je tu. xD
Nisam pisao preko mesec dana, ali zaista nisam mogao. Imao sam gomilu kolokvijuma, seminarskih, referata, 2 ispita... Videćemo šta će mi sledeći put biti izgovor. xD

Image and video hosting by TinyPic

A i, iskren da budem, kod TH-a se ništa ne događa. Zabili su se u studio i snimaju nove pesme. Nadam se da će im ovaj album biti više rock, više akustičan. Slušao sam pre neki dan, nakon 100 godina, Zimmer 483 i oduševio sam se. Mnogo bolje zvuči. Ali dopao mi se i ovaj izlet u svet elektronike, da konačno čujem kako zvuče u svemu tome. Samo se nadam da neće eksperimentisati sa repom. To zaista ne bih podneo. xD
Kao što sam već rekao poskidao sam gomilu intervjua iz perioda kad blog nije bio aktivan i sad ću vam opet izdvojiti neke najbolje delove. Ovaj post će biti kraći nego inače, a to je odluka koju sam doneo. Da pišem kraće postove, ali da pišem češće.

* Bill: „Kolege iz razreda me nisu prihvatale, posebno zbog načina oblačenja. U tom periodu nisam imao dovoljno novca da kupujem skupu odeću, pa sam je sam radio, rezao sam je i šio, kombinujući različite komade, nekad sam znao kupiti majice za nekoliko centi. Rezultati su bili originalni, ulagao sam puno strasti u sve to.“
Iako sam čuo varijantu ovoga više puta oduševio sam se. Koga ćete još čuti da ovako kaže da nije imao novca. Danas su svi kao neki snobovi, svi glume da su puni para i ponašaju se kao da su rođeni na dvoru Luja XV. Svaka mu čast za ovo.

Image and video hosting by TinyPic

* Ovo sam negde pročitao, pa ostavljam ovde ako nekog zanima. U pitanju je Billov omiljeni parfem. U pitanju je Hermes. Eto, sad, vi napaljene devojke ( a i vi momci, 21. vek je xD ) možete da kupite bočicu ovoga, napršćete sobu i prepustite se maštarijama. xD
Inače, Hermes je lik iz grčke mitologije, bog-glasnik. Eto, da i naučite nešto. xD Da ne kažete posle da ste u potpunosti protraćili vaše vreme ovde. xD

Image and video hosting by TinyPic

* Ovo nema veze sa nekom određenom rečenicom, ali odnosi se na video koji ste verovatno svi gledali. U pitanju je svađa Billa i Toma tokom potpisivanja autograma u Japanu. Jbt, ja gluplju stvar i lošiju glumu nisam video u životu. Ajde, Tomu se oprašta, ipak je on reper i po sopstvenom priznanju razmišlja određenim organom čije ime ne sme biti spomenuto na mom blogu zbog-radi cenzure. xD Ali, dear Bill, ti ono reče da želiš da se oprobaš i u glumi i snimiš neki film. Bolje nemoj. I Madonna je htela... xDDD

Image and video hosting by TinyPic

* Bill: „Totalni sam protivnik Interneta zbog neposrednog širenja informacija, većinom neistinitih koje imaju katastrofalne posledice. Da postoji dugme za brisanje Interneta bez oklevanja bih ga pritisnuo.“
Da, i šta onda. Ne bi makao iz Nemačke do kraja života jer niko drugi ne bi ni čuo za tebe. I sa ovim tračevima su mi preko glave. Svi se kao žale na paparace i naslovne strane, a veći deo toga sami plaćaju da se objavi. Zato je mene Lady Gaga oduševila rečenicom:
„Najviše na svetu mrzim istinu. Zato svakodnevno plaćam novinarima da šire laži o meni.“

Image and video hosting by TinyPic

Eto. To bi bilo to za danas. Dobijate novi post za nekih 7 do 10 dana.
Čujemo se, ejlijeni
Don’t wear ear condom next time...

- 19:30 - Komentari (28) - Isprintaj - #