Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 19.09.2010.

1000 mora daleko... ( POSLEDNJI POST )

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

STATISTIKE:
Ukupno postova: 112
Prosek postova sedmično: 1,3
Prosek postova u mesecu: 5,7
Najveći broj neaktivnih dana ( između 2 posta ) : 33 dana ( ??? kad je to bilo ?? xD )
Broj dana bez postova: 604
Ukupno reči u svim postovima: 17 488 ( malo xD )
Prosek reči po postu: 128 ( ovo je neka greška xD )
Ukupno komentara: 4 267
Prosek komentara po postu: 31, 1
Najviše komentara: 131



Hmmmm...
Ovo je teško...
Može nekome delovati smešno, ali znati da poslednji put kucaš nešto u blog editor za mene je pomalo tužno. Kao neka vrsta rastanka. Tačno pre 2 godine sam sedeo u zadimljenom Internet Caffeu, jer nisam imao net kući, i pisao prvi post na ovom blogu. Već tada sam sebi zadao cilj da će moj blog biti poseban i da želim da napravim nešto drugačije. Da napravim omiljenu stranicu za Tokio Hotel fanove sa ovih prostora. Sa punim pravom mogu da kažem da sam u tome donekle i uspeo. Jako puno ljudi mi je to potvrdilo. Mnogi su čak pročitali sve postove unazad nakon što su pročitali samo jedan post. Divim im se. Ni ja to ne bih mogao sad da uradim. Znajući mene kolike postove pišem.
Sada, nakon 2 godine, sedim u svojoj sobi i pišem ovo. Toliko je toga što bih želeo da kažem, ali nekad vam jednostavno fale prave reči. Valjda sam sve rekao što sam imao u ovih 100 i nešto postova. U 38. dela Tokio Hotel priče. Krivo mi je što ih nije bilo više, ali tako se potrefilo. Zadnju godinu nisam mogao da pišem toliko intenzivno kao ranije zbog škole, da bih imao dovoljno bodova da upišem željeni fakultet. Na kraju bih ga svakako upisao i bez tolikog truda, ali to je sada nebitno. Kraj priče nije ispao baš onakav kakav sam planirao, ali nema veze.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Ostalo je još samo da napišem da je Tokio Hotel pokupio mnoštvo nagrada do kraja 2008., ali o svemu tome sam pisao, jer od septembra 2008. vodim blog, a uvek sam se osvrtao na novosti. Jedina stvar iz njihove prošlosti koja se nije našla na ovom blogu je ta da su osvojili rekordna 4 Cometa i da mi je na toj dodeli Bill izgledao bolje nego ikad. Savršena odeća, ispravljena kosa bez pramenova i neki čudni pokreti. Tvrdim da je bio naduvan to veče.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kad je već sve ovo u duhu rastanka želim da kažem jedno veliko HVALA 4 momka koja nikada ovo neće pročitati. Svejedno mi je. Njima hvala za 5 sjajnih godina. Hvala za svaki stih, svaku notu, svaku Billovu promenu frizure i ludački outfit. Hvala Tomu za svaki osmeh koji je izazvao svojim nebulozama. I nek ozbiljno prestane da nosi džempere, odvratni su. Hvala Georgu što je jednostavno Georg. Hvala Gustavu na onolikom ćutanju. Hvala im za 28. mart 2010., jedan od najlepših dana u mom životu. Isplatilo se ceo dan čekati ispred Arene, tačnije, 5 godina čekati.

Image and video hosting by TinyPic

I na kraju svima vama koji ovo čitate, koji ste nekad čitali moj blog, svima vama koji ste ga voleli.
Hvala što ste bili tu, komentarisali, pružali podršku.
Hvala što ste napravili malo prostora za mene u vašem mikrosvemiru.
Možda se nekad i sretnemo...
negde 1000 mora daleko...

- 18:45 - Komentari (49) - Isprintaj - #