Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 25.06.2010.

Jeste li spremni ( ponovo ) da zakoracite u Humanoid City?

HELLO!!!
turuturuturutututu
HELLO!!!
turuturuturututut xDDD

Image and video hosting by TinyPic

Ne mogu da verujem da kuckam u blog editor nakon nešto više od mesec dana, ali bliži mi se prijemni, pa baš i nemam vremena za postove. Držite mi palčeve u utorak.. xD
Nakon prijemnog, ako me prime, dobijate ubrzano delove priče o TH-u, a ako ne... pa, možda moj duh nastavi da piše ovo... xD

Image and video hosting by TinyPic

Kako mu je cool ovaj pokret...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Da ja ne smaram, ni oko Tokio Hotela nije bilo ništa značajnije ovih mesec dana, nakon Cometa. Ali zadnjih par dana nas bombarduju pojedinostima o DVD-u, koji izlazi, ako se ne varam 16., a u Americi 20. jula. DVD je sniman u Milanu ( Italija ), a pored snimka koncerta i live CD-a, moći ćemo da vidimo jako dugu TH epizodu, valjda nešto vezano za turneju, isprobavanje scene, privatne slike i tako to...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kao najava svega toga je 24. juna izašao spot „Dark side of the Sun“, u crno-beloj verziji, sačinjen od DVD-a sa tureje. Hvala Bogu, pa nije snimano u Nemačkoj, pa je u publici mnogo preslatkih devojaka... xD Ja sam se zaljubio u onu plavušu koja je na delu „Will you stand the pain?“... To je tako efektan deo, on to pita, a ona na ivici suza... Prelepo... Stavili su sve bitne momente u spot, a najgenijalnije mi je što se na kraju samo boja pojavi kad bukne vatra... xD Savršeno... Drago mi je što ima toliko Gustava u spotu.. I drago mi je što su stavili live verziju u spot... Ma, sve mi je genijalno! xD Budi osećaje sa koncerta... Samo mi je krivo što nema mog pretty poker face-a u spotu, ali dobro... xDDDD
Uživajte u spotu...



I za kraj, malo iznenađenje... xDDD Premijerno vam predstavljam kako će zvučati live DVD i CD... U 2 dela je, pošto sve ukupno traje 14 minuta, a ovi sa youtubea obično traju 10 minuta, pa sam podelio u dva dela... xD Oduševljava me što nisu mnogo Billu obradili glas, čuju se greške tokom pevanja i upravo je zato savršeno... Posebno mi se dopada kako zvuči muzika u „Dogs unleashed“... Znao sam da će „Love and Death“ napraviti kao da je uživo pevao onaj visoki deo, mada mi je i na koncertu zvučalo kao da ga peva, ali po njegovim pokretima i po zvuku sa snimaka fanova se čuje da je playback.. Meni bi veći fazon bio da je dao publici da to otpeva, al dobro... xD I da, na Monsoon sam se opet naježio... Setim se sa koncerta onoga „pesma koju izvodimo na svakom koncertu već 4 godine“, malo mi je falilo da se rasplačem... Uživajte...

http://www.youtube.com/watch?v=JG3WA5EV2dM

http://www.youtube.com/watch?v=JnMTa3yBeu4


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

To je to narode... Čujemo se... xDDD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- 12:30 - Komentari (11) - Isprintaj - #