Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 07.05.2010.

29. deo priče o Tokio Hotelu - Sat i po neozbiljnosti

Image and video hosting by TinyPic

Pozdravčina, TH gardo! xD
Drago mi je što je prošli deo TH priče naišao na tako dobar prijem, jer sam se već uplašio da neću umeti da ga napišem koliku sam pauzu napravio. Ne ide mi nešto pisanje ovih meseci, samo neka sranja pišem. Ne sećam se kad sam napisao normalan sastav iz srpskog ili neku pesmu. Samo napišem po koji stih. Ali verovatno da vam je proradila nostalgija za 2007. godinom da ste mi sve oprostili. xD Pre nego što se bacimo na novi deo priče ponovo ću se kratko posvetiti novostima. TH je i dalje u Aziji, tačnije u Singapuru. Milijardu intervjua na TV-u, novinama, radiju... I ništa novo nam nisu rekli, ali dobro... Prvi put to pričaju fanovima u Aziji... Neverovatno dobro su ih prihvatili tamo, čak im je i album Humanoid dostigao zlatni tiraž od preko 7 000 kopija. Imali su još nekoliko akustičnih nastupa i jedan veći koncert. Tako mi je neobično da ih sad gledam na onoj običnoj bini ( sa ventilatorima po podu. hahah ) nakon onako grandiozne scene. Oduševilo me je što su fanovi u Maleziji pevali sa njima Durch den Monsun. Naježio sam se. Onako moji kosooki rođaci parlaju na nemačkom. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Oduševljava me ovaj "spoj nespojivog" kod Billa, košulja i kožna jakna. Baš cool izgleda. A ne kao kad Tom obuče trenerku i stavi kožne rukavice i da zlo bude veće preko toga stavi sat. hehehe
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Još jedan bilbord na kome je Bill... Još bolji od prethodnog, po meni...
Image and video hosting by TinyPic

Dosta sa novostima, ponovo uvalite guzove u vremeplov i vratite se unazad 3 godine, tačnije u 23. februar 2007. godine, kada je Tokio Hotel gostovao u Viva Live-u kako bi promovisao album "Zimmer 483" koji je tog dana pušten u prodaju. Nemački mediji su još na početku 2007. dodelili ovom CD-u epitet "najiščekivaniji album godine". Fanovi su odbrojavali dane do njegovog izlaska i konačno su mogli da uživaju u 12 potpuno novih pesama. Pre toga su bili u mogućnosti da čuju jedino pesmu "Ubers Ende der Welt", koja je bila prvi singl sa ovog albuma.
Kako je to već običaj u Nemačkoj, nove pesme se promovišu premijerno gostovanjem u Viva Live-u, pa je četvorka iz Magdeburga tog 23. februara provela 2 sata pružajući Nemačkoj ono što je tako dugo vremena želela da čuje. Pored isečaka svih 12 pesama, izveli su i 3 pesme uživo u akustičnoj verziji i to "Stich ins gluck", "Reden" i "UEDW". O pesmama ću pisati u narednim postovima, a sada ću vam pružiti uvid u to kako izgleda prosečna emisija sa TH-om.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Emisija je počela veoma dinamično. Momci su se valjali od smeha svojim slikama sa odmora i starim snimcima. Ubedljivo mi je utisak emisije Billova reakcija na Georga. Poslušajte ovaj snimak u kome Bill vrisne: "Georg izgleda baš cool".heheheh Georg mu je u svom stilu odgovorio "Ja sam uvek cool.."


Original Video - More videos at TinyPic

Nakon što su se jedva nekako smirili, bacili su se na malo "ozbiljnije" teme. Otkrili su da im je bilo mnogo lakše da urade drugi album jer su poznavali ekipu, efekte i sve što uz to ide. Tokom snimanja prvog CD-a im je sve to bilo nepoznato i bili su prilično nesigurni i uplašeni. Ipak, drugi album je sa sobom nosio nešto što prvi nije. To je bila spoznaja da će ono što snimaju slušati na hiljade ljudi. Kako to moćno zvuči... xD Bill je priznao da mu je totalno ok da sluša CD, ali ne može da podnese svoj glas kada priča. Zato nikada ne gleda emisije u kojima su gostovali i da je zaista okrutno kada im puste neki njihov snimak. xD Mislim da je svima tako. Ja kada čujem sebe na nekom snimku zapitam se da li je to zaista moj glas. I dođe mi da ne progovorim više nikada u životu. Ali nećemo više o mojim kompleksima, vratimo se na nešto što je zanimljivo. xD

Image and video hosting by TinyPic

Što se tiče albuma, u poređenju sa CD-om "Schrei" zvuči mnogo mračnije zbog tema i električnih gitara, ali to nije namerno jer su hteli da zvuče više kao rock bend, nego zato što su sazreli i zato što su mnogo eksperimentisali tokom koncerata. Naravno ima i pozitivnih pesama, a retardirani Tom je među tim pesmama nabrojao i "Heilig". Idiote, govori se o rastanku... U pitanju je velika ljubav, ali pesma nije najreprezentativniji primer sreće. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Sa novim albumom kreće i nova turneja, a oni su u zadnjim pripremama što se tiče scene koja je mnogo veća nego za proteklu turneju, menja se, ima ekrane... Želeli su da sve ispadne tako da ih čak i ljudi u zadnjim redovima dobro vide. Tokom koncerata ne igraju, niti imaju koreografiju, nego onako kako im dođe. Ovo i nije baš najtačnije, jer ako uporedite nastupe sa više koncerata primetićete da su uvek na istim mestima, imaju iste pokrete. Oni to urade tako da deluje spontano, ali važi isti princip kao i malopre za "Heilig" hehehe xD
Bill je ranije išao na časove plesa, ali se danas toga stidi. Svi imaju svoje mračne tajne iz prošlosti. Ja sam, na primer... Bolje da ćutim! xDDDDD
Tom: "Ja odlično plešem. To je svima jasno. Jednom mi je Georg prišao i zamolio me da ga naučim da igra tako cool kao ja. Želeo je da impresionira jednu devojku."
aghahahhahahahahahhahahahah Ja vama ne mogu opisati koliko je on meni smešan. Mislim da bi mi jedino iz benda on bio dobar drug. Skroz se uklapa u moje društvo.

Image and video hosting by TinyPic

U nastavku emisije je voditelja zanimalo zašto Georg i Gustav većinu vremena ćute. Tom je u svom stilu odgovorio da im je potrebno sat i po vremena da se otvore. xDDDDD Povodom toga je Gustav razbio tremu i rekao da obožava sportove i da je oduvek nešto trenirao. Za razliku od njega, Bill nikad u životu ništa nije. hahhahahah Vidi se... Eto još jedne stvari u kojoj smo isti. Skoro nekad smo bacali medicinku, to je ona najteža lopta. I kaže profesor: "Na strunjači su obeležene mere 2metra, 2,5m, 3m... 2m je za dvojku, blabla..." Bacaju redom svi i dođe red na mene, a ja ne dobacim ni do strunjače.. hahahahahhahahahah xD Ili uvek svi pitaju: "Koliko je za pet?", samo ja pitam: "Koliko je za 2?" hahhahahaha
Oh, dosta više moje sramote, vraćam se u studio Viva Live-a. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Neko vreme su razgovarali o sportovima i Bill se prisetio da su on i Tom išli na karate kao mali. U tom momentu je samo stavio ruke preko face. xD I ja sam išao na karate jedino, ali možda mesec dana najviše. Smorčina... xD
Tom: Ne sećam se da smo išli na karate...
Bill: Jesmo...
Tom: Aaa, sećam se... Zar nisam bio nemački šampion ili tako nešto?
hahahahahahhahahahah xD On kako progovori ja zaustavljam snimak da se ismejem. Koji lik...

Image and video hosting by TinyPic

Evo još nekih njegovih izvala iz ove emisije.
Tom: Idealna škola po meni je ona u kojoj sam ja jedini dečko, a sve ostalo devojke.
***
Tom: Samo sam jednom u životu rekao Volim te. Bio je to dan kada sam kupio Gibson gitaru.
***
Poslednja i najjača. xDDD
Bill: Razumem reakcije fanova, to što vrište. Ali ne razumem zašto to rade zbog mene...
Tom: Da, ni ja ne razumem... Pogledaj se kako izgledaš!
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahaha
Kakva kraljina... hahahahhahahahahahahahhahahahahahhahaha
Dosta...
Ustvari još malo.....
hahaahahahahhahahahahahahahhahahahaha

Image and video hosting by TinyPic

Pred kraj emisije su imali nagradnu igru u kojoj su fanovima poklanjali potpisane CD-ove, karte za koncert... U šeširu su bili brojevi koje su fanovi dobili po ulasku u studio... Bill izvlači broj 9 i otpeva to...


Original Video - More videos at TinyPic

Za kraj su otkrili da trenutno snimaju spot za pesmu "Spring nicht" i da će spot veoma iznenaditi fanove. Ali o tome više u nekom od sledećih postova. Za kraj vam ostavljam još jedan snimak u kome se Bill žali kako je snimao spot do 4 sata ujutru, a Tom negoduje.


Original Video - More videos at TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

To je to. Nadam se da vam se dopao ovaj post i ne bi bilo loše da stavite link ( imate ga u vrhu ekrana ) i stavite na svoj status na FaceBooku kako bi i ostali fanovi bili u prilici da pročitaju ovo. xD Kako sam kvaran...
hhehe Čujemo se za 7 dana sa novim pustolovinama Tokio Hotel gusara... xD

- 18:25 - Komentari (32) - Isprintaj - #