Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 01.02.2010.

Obećanja sam urezao preduboko u tvoje prazno sedište... + Tokio Hotel, i ne tako orginalni...

Image and video hosting by TinyPic

Donde esta, majne libe Huamonidi? xD
Neca se dovukao da napiše post, pa ode dalje... xD
U ovom postu pišem o mojoj omiljenoj pesmi sa novog albuma, ali pre nje imam da vam kažem.. hmmm... 5 stvari! Pošto ima puno toga za reći, krenuću odmah...

Image and video hosting by TinyPic

1. Nakon što je Bill odradio modnu reviju i Tom se baca u manekene... Samo što on neće okolo skakutati u tigrastim tangama kako se mnogi nadaju, nego će da nosi Reebok patike...

Image and video hosting by TinyPic

2. Tokio Hotel je osvojio nagradu za najbolji internacionalni bend na dodeli NRJ nagrada u Francuskoj... Naravno, nisu se udostojili da dođu, jer su zaboga zauzeti... Sve se bojim da ne bi došli na dodelu Grammy ili MTV nagrada da su kojim slučajem nominovani...

Image and video hosting by TinyPic

3. Trenutno se Bill i Tom izležavaju na Maldivima...Odmaraju se pred turneju koja počinje za 3 sedmice... Kao i uvek, nikoga ne zanima gde se nalaze Georg i Gustav...

Image and video hosting by TinyPic


4. Možete da naručite TH Puzzle... Inače, ne pišem ovakva sranja, znate to već, ali ovo sam morao... Puzzle... Ma, daaaaaj... xD Koliko ja znam, puzzle jedino vole deca, a ne verujem da će neko obdanište da naruči puzzle sa Billovim likom... Deca bi pomislila da je to lik zle veštice iz Snežane i 7 patuljaka... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Znam da ovaj post zvuči totalno antifan, ali mislim pogledajte Gustava... Ako ovako nastavi da jede uskoro će moći reklamirati stočnu hranu... xD

5. E, ovo je najvažnije... Ovo nisam našao na nekom News blogu nego kopajući po Internetu... TH i nisu baš orginalni koliko sam mislio... Ovo će vas sigurno zaprepastiti, zato držite dobro dupe na stolici da ne padnete... xD
Ovo vam je možda i poznato... Pesma „Spring nicht / Don’t jump“ ( 2007. ) je plagijat. Radi se o pesmi finskog benda The Rasmus „Not like the other girls“ iz 2003. godine. Poslušajte početak... Slučajnost, hmmm... Ne baš...


Original Video - More videos at TinyPic

Mada, ima još starija i još sličnija verzija ( tako da su je plagirali i Rasmus i TH ). Ova verzija je iz 1989. i izvodi je bend Skid Row „18 and life“.


Original Video - More videos at TinyPic

Ali, novo otkriće me je još više zaprepastilo... Pesma ne samo da je plagijat, nego je i dvostruki plagijat. Ako poslušate jedan deo pesme Iris Goo Goo Dolls shvatićete o čemu pričam...


Original Video - More videos at TinyPic

Zatim Monsoon i pesma „Love last forever“ ( Mollela ) iz 2001. godine.


Original Video - More videos at TinyPic

I još jedna... Placebo „Every you, every me“ i „Ubers Ende der Welt“ ( stavio sam akustičnu verziju jer se bolje primeti ).


Original Video - More videos at TinyPic

Idemo dalje... Bill oduvek govori kako nema idola na koga se ugleda što se tiče svog izgleda... U par intervjua je promrmljao David Bowie, a kada sam istražio malo više o njemu, video sam da je Bill od njega prekopirao čak 3 frizure.

2006.
Image and video hosting by TinyPic

2007.
Image and video hosting by TinyPic

2009.
Image and video hosting by TinyPic
P.S. Kad smo već kod ove slike, je l vam se ove čizme sa platformom ne čine poznatim? Bill iste takve ( samo crne ) ne skida zadnjih par meseci.

I šlag na tortu za kraj...xD Svi se sećate omota za Tokio Hotelov debitantski album „Schrei“. Hmmm... Spremite se da vam vilice padnu na pod... Pogledajte omot CD-a od Avril, izdatog mnogo pre TH-a.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Šta vi mislite o svemu ovome, a?
Baš me zanima...
Za kraj vam ostavljam prevod i analizu pesama sa Humanoida... Izvinjavam se na ovako lošem prevodu, ali stvarno je nemoguće prevesti reči „phantom rider“ i „geisterfahrer“ a da zvuči iole normalno...

Geisterfahrer / Vozač koji vozi suprotnom stranom ulice



Benzin mi je u krvi...
Osećam se dobro...
Nije više daleko poslednji izlaz...
Prošao je pored mene...
Metal podrhtava ispod mene...
Na putu ka tebi zvezde padaju na horizontu...
Okrećem menjač svom snagom...

Poljubi me sada u protiv-svetlu...
Poput vozača koji vozi pogrešnom stranom ulice
tražim te...
Noć je ledena...
Vozim sam poput vozača u suprotnom smeru
da bih konačno bio sa tobom...

Adrenalin me drži budnim...
Ne osećam strah...
Ulica se okreće ispred mene...
Okrećem menjač svom snagom...

Poljubi me sada u protiv-svetlu...
Poput vozača koji vozi pogrešnom stranom ulice
tražim te...
Noć je ledena...
Vozim sam poput vozača u suprotnom smeru
da bih konačno bio sa tobom!!!
..da bih konačno bio sa tobom!!!

Ne znam ko si,
ali verujem da mogu doći do tebe...
Mogu doći do tebe!!! Mogu doći do tebe!!!


Ovde sam... Iza tebe...
Vozaču iz pogrešnog smera ulice,
pridružiću ti se na poslednjoj vožnji...


Poljubi me sada u protiv-svetlu...
Poput vozača koji vozi pogrešnom stranom ulice
tražim te...
Noć je ledena...
Vozim sam poput vozača u suprotnom smeru
da bih konačno bio sa tobom!!!
Hej!!!
Ja sam... pored tebe...
Ja sam..ovde... ovde...
Ne bih trebao da budem ovde...
Vozači koji idu pogrešnom stranom ulice
uvek voze sami...

Bill peva o nekom stanju pomračene svesti. Oseća da negde tamo postoji savršena osoba za njega, ali ne može da je pronađe. Odlučuje se za nesmotren korak. Seda u auto i gubi kontrolu. Priviđaju mu se zvezde padalice koje obasjavaju čitavo nebo. On u tome vidi znak. Okreće menjač i ubrzo se nalazi na suprotnoj, pogrešnoj strani ulice. Vozi najbrže što može, a ostala kola ga zaobilaze. On se nada da će videti tu devojku koju traži u protiv-svetlu ( svetlu drugih automobila ). A onda odjednom sve nestaje. Muk. Tišina. Čuje se samo njen glas koji zvuči poput šapata. Ona mu govori da će mu se pridružiti u poslednjoj vožnji, tj, u vožnji u kojoj će on poginuti. Glasovi se mešaju i on ubrzo shvata da nije moguće da je ona tu sa njim, jer vozači koji idu pogrešnom stranom ulice uvek su sami.
Prelepa pesma, zaista. Posebno mi je lep glas ove devojke koja sa njim peva zadnji refren. Još više me je oduševilo kada sam saznao da je to neka devojka koju Bill poznaje. On smatra da ona ima zaista lep glas, ali ona ne želi da bude popularna. Zato je pristala da otpeva sa njim pesmu, pod uslovom da ostane anonimna.
Ne znam zašto, ali ona ne peva u engleskoj verziji, koja se po značenju teksta skoro uopšte ne razlikuje od nemačke.

Phantom Rider / Utvara za volanom




Benzin i krv su sve što imam...
Verujem u tebe...
Poslednji izlaz zaobilazim...
Točkovi se okreću sami od sebe...
Iznad mene si... Osećam to...
Milion varnica pada...
Okrećem volan...

Poljubi me za rastanak u svetlosti...
Poput utvare za volanom umirem noćas...
Tako mračan i hladan vozim sam...
Poput utvare za volanom...
Ne mogu da uspem sam...

Obećanja sam urezao preduboko u tvoje prazno sedište...
Nebo se okreće gore-dole...
Okrećem volan...

Poljubi me za rastanak u svetlosti...
Poput utvare za volanom umirem noćas...
Tako mračan i hladan vozim sam...
Poput utvare za volanom...
Ne mogu da uspem sam...
Ne mogu da uspem sam!!!

Ne znam tvoje ime, ali i dalje verujem da je sada došlo naše vreme...
Vreme za tebe i mene!!! Vreme za tebe i mene!!!


Sada kada sam ovde nema razloga da se plašiš...
Anđele, ne plači... Srešću te na drugoj strani...

Zbogom!!!
U svetlosti...
Poput utvare za volanom umirem noćas...
Tako mračan i hladan vozim sam...
Poput utvare za volanom...
Ne mogu da uspem sam!!!
Hej!!!
Ja sam ovde...
Sa tobom...
Ja sam...
Ovde... Ovde...
Ostavi me na miru...
Utvara uvek umire na svoj način...

Toliko od mene…
Kako vam se dopada ova pesma? Da li ste je vi shvatili nekako drugačije? I šta mislite o svim onim stavkama koje sam nabrojao na početku posta? Suviše slučajnosti da bi bile nenamerne… xD

- 16:54 - Komentari (40) - Isprintaj - #