Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 14.12.2009.

Pruge na nebu putuju kroz fragmente vremena...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Monsteri,
konačno dobijate kratak post, ali sada ozbiljno. Zaista imam puno da učim i ne mogu da se zamaram uploadovanjem slika. Kečina iz matematike mi se smeška, a sa njom i 2 iz engleskog. Sramota me svog nerada... Prošle godine sam imao 4 iz engleskog... Zato, odmah prelazim na post...
Drama sa stalkerskom grupom iz Francuske je ponovo počela da se povlači po vestima. Uskoro treba da se odluči kada je suđenje i kome će da se sudi. Ja mislim da treba suditi oboma. Prvo njima jer su ih pratile toliko dugo, uznemiravale, napadale čak i majku Kaulitz bilzanaca. Ma koliko momci iz Tokio Hotela da su popularni niko nema pravo to da radi. Traži autogram, idi na koncert – to je fan. Sve preko je bolest. Nisam za to da one idu u zatvor, nego u neku psihijatrijsku ustanovu. Ne zezam se ni najmanje, njima je zaista potrebna pomoć. Sa druge strane, tu je i Tom koji je ipak udario jednu od njih. Pojavio se snimak na kome je on baš onako tresne, nimalo naivan udarac. Ne opravdavam ga ni najmanje, jako je ružno udariti bilo koga, a kamo li jednu devojku, ali razumem i zašto je to uradio, svakome bi pukao film. Ne razumem se u zakon, ali samo zato što sam fan Tokio Hotela ne opravdavam to. Po meni, Tom treba da ide na časove kanalisanje besa, a one na neko kanalisanje mozga... xD



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Druga stvar i mnoooogo bitnija je novi spot!!!! xD World behind my wall / Lass uns laufen je kooonačno izašao. Ali, strpite se malo. Prvo pročitajte prevod pesme kako biste još bolje doživeli pesmu i spot.

World behind my Wall / Svet iza mog zida

Pada kiša...
Roletne su spuštene...
Uvek je sve istovetno...
Pokušao sam da igram sve njihove igre,
ali me je to izludelo.
Život na TV-u je besciljan.
Ne dotiče me.
Beznačajno mi je ono što ne mogu da vidim.
Želim da se probudim u snu.

Govore mi da je predivan...
Verujem im... Ali da li ću ikada znati kakav je svet iza mog zida?
Sunce će sijati jače nego ikada pre.
Jednog dana ću biti spreman da krenem da vidim svet iza mog zida.

Pruge na nebu putuju kroz fragmente vremena.
Dovode me do delića mene samog koje niko ne može da pronađe.

Spreman sam da padnem...
Spreman sam da puzim na kolenima da ih sve pronađem...
Spreman sam da se izlečim... Spreman sam da osetim...

Govore mi da je predivan...
Verujem im... Ali da li ću ikada znati kakav je svet iza mog zida?
Sunce će sijati jače nego ikada pre.
Jednog dana ću biti spreman da krenem da vidim svet iza mog zida.

Spreman sam da padnem...
Spreman sam da puzim na kolenima da ih sve pronađem...
Spreman sam da se izlečim... Spreman sam da osetim...

...odvedi me tamo... ...odvedi me tamo... ...odvedi me tamo...

Govore mi da je predivan...
Verujem im, ali da li ću ikada znati kakav je svet iza mog zida?

Pesma mi je predivna, ali iskren da budem nisam očekivao da će biti sledeći singl. Ako je već u pitanju balada moj izbor bi pao na Phantomrider, a ako je brza pesma onda Dogs unleashed ili Dark side of the Sun. Ali, šta je – tu je... heheh Ne žalim se...
Muzika mi se dopada, jer me baš podseća na kišu, posebno taj početak. Kao da kapi kiše udaraju glasno o tlo. Mada se to više odnosi na nemačku verziju, ali to ćete pročitati u sledećem postu, da sad ne gnjavim. Oduševljavaju me oni visoki delovi.
„I’m ready to FALL..“
Što se tiče same pesme, nisam siguran da li sam je dobro razumeo, jer to zavisi od samog Billa šta on podrazumeva pod ’svetom iza zida’, ali ja ću vam izneti neko svoje mišljenje.
Bill peva o tome kako živi u svetu kome ne pripada. Pokušao je da se uklopi ali mu nije išlo. Nikako nije mogao da pronađe ostvarenje svog sna. Mislio je da će to uspeti tako što će postati zvezda. Ali nije mu uspelo. Ili mu je uspelo nakratko, ali je shvatio da to nije prava sreća. Problem se nalazi u njemu. U sebi je izgradio taj zid, tu neku prepreku da bude srećan. On želi da sruši taj zid, da se izbori sa sobom i tako uguši nemir koji u njemu vlada. Njegov duh napušta telo i „putuje prugama na nebu kroz fragmente vremena“. Jedini način da shvati šta ga to koči i sputava je da probleme sagleda sa neke distance, jer jedino tada nije pristrasan. Ipak, ne uspeva u tome, ali se i dalje bori.
Da li će ikada saznati kakav je svet iza njegovog zida i konačno biti srećan?

Što se tiče spota, nije onakav kakvim sam ga zamišljao, ali me je svakako oduševio. Urađen je po principu "Ich bin da". Oduševljavaju me prelazi sa izvođenja pesme na njihove privatne snimke. Ne mogu da prestanem da se kezim dok gledam spot. Dopada mi se Billova frizura kad je nenameštena.
Dok nastupaju u jednoj prostoriji polako sve oko njih počinje da gori, a na kraju možemo da vidimo da stoje u vodi.
Jaaako mi se dopada Billov stajling, a Georg mi izgleda kao da je ispao iz Cinema Bizarrea... Ne znam zašto,,, Ima prelepu kosu... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

 





DOWNLOAD LINK SPOTA







- 23:57 - Komentari (29) - Isprintaj - #