Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 21.10.2009.

Jeste li primetili da nedostaju sve zvezde u ovom tamnom Solarnom sistemu?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Vreme polako odmiče, a Humanoid nam se smeši sa mnoštva top-lista najprodavanijih albuma! xD U Nemačkoj se, kao i uvek, popeo na prvo mesto, a da pre toga i nije bio na listi, što će reći sa nule na 1. mesto! xD
Već polako dobijamo datume nove turneje, ali ja ću ih objaviti kada kompletno budu tu. Srbija naravno nije ni u najavi, a nešto ne verujem ni da im je u planu. Jer da su hteli da dođu ovamo nadoknadili bi taj termin…
Naravno, turneja počinje u Nemačkoj, a nastavlja se u la Franseu ( mart – april 2010. ).
Ovim postom nastavljam onu tradiciju koju sam obećao, a to je da u svakom postu ( koji će izlaziti petkom, subotom ili nedeljom, znači vikendom ) objavljivati po jednu pesmu sa “Humanoid”-a ( tačnije 2, na engleskom i nemačkom ) sa prevodom i analizom pesama. U prošlom postu ste čitali o “Komm / Noise”, a u ovom postu je red na “Dark side of the Sun / Sonnensystem”.


Dark side of the Sun / Tamna strana Sunca


Hej! Hej!

Na TV-u, na tvom licu i na radiju je nered, nered. A oni to negiraju.
Besan si, ali ne paniči. Pusti to!
Mi smo... Mi smo...
Mi smo u gradovima i na ulicama širom sveta!
Sve što voliš oni ti zabranjuju.
Od kolevke pa do groba sve je deo show-a.
Mi smo... Mi smo...Mi smo radio histerija!

Hej! Kraj je blizu...
Hej! Mi i dalje stojimo ovde...
Budućnost je upravo počela u tamnoj strani Sunca...
... u tamnoj strani Sunca!

Hej! Hej!

Sva oružija u tvojoj glavi su van kontrole.
Svojim radarima jure naše duše.
Vreme teče, ali je tvoja budućnost odavno prošla.
Mi smo... Mi smo...Mi smo radio histerija!

Hej! Kraj je blizu...
Hej! Mi i dalje stojimo ovde...
Budućnost je upravo počela u tamnoj strani Sunca...
... u tamnoj strani Sunca... u tamnoj strani Sunca...
... u tamnoj strani Sunca!


Da li ćeš istrpeti bol kada sam ja sa tobom?
Hoćeš li me pratiti u noć?
Neće nas stići... Bićemo dobro...
I jednog dana će tamna strana sijati za nas...
Za nas!

Hej! Kraj je blizu...
Hej! Mi i dalje stojimo ovde...
Budućnost je upravo počela u tamnoj strani Sunca...
... u tamnoj strani Sunca... u tamnoj strani Sunca...
... u tamnoj strani Sunca!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Moj utisak: Jedna od najboljih pesama na albumu ( ja to kažem za svaku... xD ) koja pretenduje da bude novi singl ( mada sam ja nešto ubeđen da će to biti „Phantomrider / Geisterfahrer“ ). „Dark side of the Sun“ osim genijalnog naslova, nosi i tu novu enrgiju i zvuk Tokio Hotela. Strofe su u klasičnom pop stilu, a refren je ona neka blaža varijanta rocka. Još na sve to klasika na početku. Čekao sam da vidim hoće li to neko spomenuti, ali izgleda da samo ja detaljno studiram ceo album. xD Ovo je ta pesma u kojoj Bill svira violinu. Sećate se da je to Bill ranije najavljivao.
Reči: Dopada mi se to što su se na ovom albumu malo više pozabavili svojom popularnošću. Pevaju o tome kako već polako osvajaju svet i da gde god se pojave naprave totalan haos, ali ih i dalje svi osporavaju i govore kako ništa nisu postigli. Oni poručuju da ne treba zbog toga da se nerviramo, tj, da ne obraćamo pažnju. To je tačno ono što ja pokušavam godinu dana da vam kažem. Ja slušam TH zbog sebe, a ne zbog drugih. To što će 90% ljudi koje poznajem da kažu da slušam najobičnije đubre, briga me.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Tokom prevoda ove pesme sam imao dosta problema. Nezgodno je prevesti ovakvu pesmu, a da sve zvuči normalno. Najveći problem je bio stih:
„They turn anything you love into verbot“.
Ja sam prevrnuo sve Net-rečnike i nisam mogao da nađem značenje te reči. Pitao sam i drugove po školi i niko nikad nije čuo tu reč. Jedino je Velibor kralj rekao da je to skraćenica od „Vagina Out“ hahahhaha xD Od tada ga zovem Verbot. Međutim, on mi je pomogao da shvatim šta je u pitanju. Nigde u rečnicima ne postoji ta reč jer zapravo to nije na engleskom. A na kom drugom jeziku mogu da ubace reč? Pa, na nemačkom. A na nemačkom to znači „zabrana“. Tako da je konačan prevod: „Brane ti sve što voliš.“
Isto je zeznut deo:
„From the cradle to the grave part of the show“.
Ne znam da li sam tačno preveo, ali ja stvarno nisam umeo bolje.
„Od kolevke pa do groba sve je deo show-a“.
Da se vratim na radnju pesme. U ovoj pesmi govore o tome kako se nadaju da će konačno biti prihvaćeni, da će postati poznati širom sveta, ali znaju da je taj put težak i da je ta budućnost daleko. Zato govore o tome kao o tamnoj strani Sunca. Kako dobra metafora! Naročito ono: „I jednog dana će tamna strana sijati za nas...“
Opet je nemačka verzija totalno drugačija. Nije mi to jasno, jer su do sada tekstovi bili bukvalni prevodi, ali dobro... Opet pevaju o svetu kakav će biti u budućnosti. Ljudi će ga do te mere iskvariti i dovesti na ivicu propasti, da će morati da se ujedine kako bi popravili stvari. Ali da li je sada već malo kasno za to?

Sonnensystem/ Solarni system

PLAY

Hej! Hej!

Nalazimo se negde na početku i kraju
i po prvi put smo zajedno.
Neprijatelji postaju prijatelji i grle se.
Ko bi mogao i da pomisli da će se nešto takvo desiti?
Stojimo na raskršću i nije bitno kuda ćemo krenuti.
6 milijardi palčeva je podignuto u vazduh.
Ko zna da li ćemo doživeti sutrašnji dan?
Gledamo u noć. Gde smo to pogrešili?

Hej, kapetane svemirskog broda!
Hej, jeste li videli ovo?
Nedostaju sve zvezde
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…

Hej! Hej!

Neki kažu da su videli nešto,
a drugi veruju da je to samo prošlo pored nas.
Na jedan momenat su sva srca prestala da kucaju.
Tako dugo nisu ništa osećala, jer su predugo zaleđena.

Hej, kapetane svemirskog broda!
Hej, jeste li videli ovo?
Nedostaju sve zvezde
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…

Padam kroz noć i tražim te.
Sve u meni se raspada.
Snovi izgaraju, a ljubav se zamrzava.
Vrištimo zajedno sami!!!

Hej! Hej!

Hej, kapetane svemirskog broda!
Hej, jeste li videli ovo?
Nedostaju sve zvezde
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…
u ovom tamnom solarnom sistemu…




Pravih novosti baš i nema, ali pomalo mi je i drago bez toga. Nek se malo odmorimo, a Boga mi imamo i šta da slušamo. Ja ne bih bio Mada Faka Neca da ne iskopam nešto, tako da u ovom postu vam donosim 2 novosti.

1. Ovo i nije neka novost. Samo vam pokazujem koje sve građevine krase pozadinu Tokio Hotelove official stranice www.tokiohotel.de. Tu je prikazan neki svet budućnosti, u kome je sve obasjano tamnom stranom Sunca, koliko sam ja skontao. Prikazan je ceo svet u haosu, neke građevine su čak i porušene.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



2. Bill… hehe… Verovatno će se većina zgroziti na ovo, ali meni je baš genijalno. Čini mi se kako se Bill ugleda na pevače koji su postali legende i sve više otkriva svoju otkačenu stranu. Kao da sve dosad nije bilo dovoljno ( napadna šminka, više ženska nego muška odeća, ludačke frizure ), Bill je, verovali ili ne, otišao korak dalje. Znam da već polako smaram sa svojom vidovitošću, ali nekad u ovom mesecu kad su se svi žalili kako se Bill oblači ja sam napisao na mom FaceBook profilu:
“Samo se vi žalite da liči na žensko, ja čekam momenat kada će obuti štikle.”
And guess what…

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



hahahahhaha Kakva je to kraljina! Ladno nosi štikle… On je meni biće dostojno divljenja! Za ovo, fakat, treba imati hrabrosti… Rekao bih “muda” ali mi baš i ne ide uz ovu priliku… hahahahhahaha
Eto, dosada su se sva moja proročanstva ispunila. Ostaje još samo da ga vidimo sa crvenim lakom za nokte, kao što sam nekada davno rekao. A znajući da Mada Vidoviti Neca sve pogađa… xD

- 14:07 - Komentari (19) - Isprintaj - #