Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 24.09.2009.

Ne postoje dva Tokio Hotela!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Konačno se Sunce setilo da obasja prozore na mojoj kući. Iskren da budem, svejedno mi je pošto nemam sa kim da izađem napolje. Svi ljudi sa kojima se družim se provode u zemlji švalera, la Italiji, na ekskurziji. Ali, makar mi je Sunce dalo inspiraciju da napišem novi post.
Dnevno bar 20-ak puta proverim sve one silne stranice sa novostima o Tokio Hotelu i skoro svaki put ugledam nešto novo. Za sve vas kojima je ovaj moj blog upravo ta stranica na kojoj saznate nešto novo, ja pišem ovaj post....

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Ja ( a pretpostavljam i vi ) preslušavate onaj snimak sa po 30 sekundi svake nove pesme više puta na dan. Svaka me pesma oduševljava. Ali po vašim komentarima sam primetio da vi baš i ne delite moje mišljenje. I verujte da mi je više muka od onih rečenica „Stari i novi Tokio Hotel...“
Ne postoje dva Tokio Hotela. Oni su ona ista 4 dečaka koje se vragolasto smeju sa prvog postera. To što Billu više šiške ne padaju u oči i što Tom više nema one tanke ručice ne menja njih kao ličnost. Muka mi je što svi samo vole njihove frizure i odeću! I muka mi je što su svi oni koji su doskora ispisivali FOREVER pored njihovog imena izbrisali ono Kaulitz iz imena na FaceBooku. Ja ne moram time da pokazujem koliko ih volim. Za ove 4 godine sam shvatio način na koji dišu. I zato ću ih još dugo slušati nebitno da li se Bill na sledećem photoshootingu pojavi ćelav, a Tom u sledećem intervjuu prizna da je gej. Ko je shvatio šta sam hteo da kažem – shvatio je. Nego da se ja vratim na temu.
U početku mi je smetalo što dobijamo toliko novih pesama, jer neće ostati šta da me iznenadi na albumu. Međutim, kada sam čuo novih 30 sekundi pesama, iznova sam se oduševio. Sve je opet bilo tako novo, tako drugačije. I verujem da ću opet ostati bez daha preslušavajući CD. Zamalo nisam zaplakao kada sam čuo ono „Mein Herz kampft...“ Kako je dobar osećaj konačno to čuti u gotovoj verziji... Ne znam da li ste primetili, ali Bill je ponovo otpevao „Love and Death“. Pesma sada mnogo bolje zvuči. Strofe peva nekim promuklim glasom, a prelaz na refren je mnogo jači. Jedina bolja stvar na demo verziji je bio način na koji otpeva „with my heeeeaaart“. U „Kampft der Liebe“ storfe peva Bill, a u engleskoj verziji „Pain of love“ to peva Tom. To me je zaista začudilo. I takođe, „Automatic“ je mnogo više kompjuterizovana od „Automatisha“. Uporedite samo kako opteva prvu reč...


Original Video - More videos at TinyPic

Primećujete razliku, zar ne?
A sad onih 30 sekundi novih pesama. Ovaj put možemo da čujemo kako pesme počinju. Zadnja pesma „Screamin“ me podseća na Justinove pesme.

Humanoid ( nem. )



Humanoid ( engl. )



Biće još slušanja pesama, ali da mi se ne umorite, pređimo malo na novosti.
Momci su izjavili da planiraju da se presele u Kaliforniju. I fanovi su opet digli dreku. Ne vidim razlog tome. Ja svakako ne živim u njihovog gradu i ne viđam ih, tako da mi je svejedno gde žive. A ako se sećate, ja sam pomenuo u nekom od prošlih postova da se nadam da će se preseliti u Ameriku. Moja vidovitost što se tiče njih već počinje da me plaši. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Druga, mnogo šokantnija vest, je ta da je Bill promenio frizuru. Ovaj put ima onu pankersku krestu na glavi. Mene ovaj dečko oduševljava. Ne zaustavlja se! Zasad imam samo slike iz profila. Jedva čekam da ga vidim od napred. I znate li šta mi je najsmešnija stvar? Svi su se žalili na one dredove, kleli ga, govorili kako su užasni. A sad se svi mole da ih vrati... xD
Kroz 2 dana ćemo moći da ih vidimo kako nastupaju u Italiji, tako da ćemo videti ovu frizuru malo bolje...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Vest koja je obradovala sve fanove je da je Tokio Hotel treću godinu zaredom nominovan na MTV EMA-u u kategoriji za najbolji bend. Ali to nije sve. I ove godine će nastupati. Ako nastup bude upola spektakularan kao onaj iz 2007. biću prezadovoljan.
Pored toga, singl „Automatish / Automatic“ je ugledao svetlost dana. Ja ga neću kupovati, ali planiram da kupim CD. Voleo bih da nađem onu verziju na kojoj imaju sve pesme ( i nemačke i engleske ) i na kojoj je ona naslovna koja me podseća na onu moju. xD
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Na singlovima možete čuti cele verzije pesama „Humanoid“. Nemačku verziju sam stavio u prošlom postu, tako da englesku možete da čujete u ovom.


Original Video - More videos at TinyPic

A što se tiče spotova, stvar je obrnuta. Ranije sam objavio „Automatic“, tako da u ovom možete da pogledate „Automatish“.

Link za video Automatish

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Toliko od mene za ovaj post. Čujemo se sledeći put sa utiscima o „Humanoidu“, bar se nadam. Za kraj vam ostavljam još delova novih pesama. Kako vam se dopadaju? Mene u „Noise“ oduševljava onaj Tomov deo na kraju. Već zamišljam scenu koncerta kako to pevaju Georg, Gustav i Tom. I Bill kako one delove „Noise“ sa početka pesme daje publici...


Original Video - More videos at TinyPic

* NOISE *

Silence can destroy
Get up and raise your voice

Make some noise
Here and now (noise)
To the world (noise)
All the things you believe in (noise)
Let them hear you (noise)
Let them feel you (noise)
Make them know that you can make
Noise
Noise
Can you feel it? (x4)
Come on!
Come on!

As everything
You rather been
Why don't we share
Come take me there!

Noise
Noise
Noise
You can make them feel that you...

* WORLD BEHIDN MY WALL *


Original Video - More videos at TinyPic

Goodbye, my little monsters! xD

- 19:33 - Komentari (28) - Isprintaj - #