Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 16.07.2009.

*** 26. deo moje priče o Tokio Hotelu - Willkommen im Land der Minimoys ***

Želim Vam srdačnu dobrodošlicu u moju sobu 483…

Image and video hosting by TinyPic


Original Video - More videos at TinyPic

Govorili su da će trajati koliko i njihov prvi hit.
Govorili su da će ostati prolazna atrakcija.
Govorili su da će njihov drugi CD pokazati ko su zapravo i da će biti samo bezuspešna kopija albuma „Schrei“.
Sa mešavinom podsmeha i gađenja su gledali u Billa. U to anoreksično, našminkano stvorenje za koje su nagađali da li je muško ili žensko.
A on je izašao hrabro pred sve njih, sa još tamnijim kreonom, još bizarnijom frizurom i još užom odećom i rekao:

„Naš novi CD je potpuna suprotnost svim našim dosadašnjim pesmama. Pesme su bolje, zrelije i imaju tvrđi zvuk!“

Album je na samom početku godine proglašen kao najiščekivaniji album u Nemačkoj. Svaki detalj o albumu je bio dobro čuvana tajna. Odbijali su da govore o tome, iako su i dalje bili akutuelni u medijima zbog premijere animiranog filma „Artur i Minimoji“.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Bill ne samo da je dao glas malom, preslatkom čovečuljku koji živi u svetu nevidljivom ljudskim okom, nego je iskopirao njegovu frizuricu.
Priča govori o dečaku koji je u velikoj nevolji. Bakinu kuću, u kojoj provodi letnji raspust, želi da preotme pohlepni investitor. Ne može da očekuje pomoć od svojih roditelja koji su ga, bez previše objašnjenja, ostavili kod bake. Ne može da očekuje pomoć ni od dede, jer je on, pod tajanstvenim okolnostima, nestao pre 4 godine. Da stvar bude još gora, Artur ima samo 10 godina.
A onda ga dedina šifrovana poruka prebacuje u čudesni svet Minimoja i Artur postaje jedan od njih ( visina 2-3 milimetra ) i upoznaje Betameša ( moj omiljeni lik ) i prelepu princezu Seleniju, ali priča tek tu počinje…

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Da Billova sreća bude veća, za drugi glavni lik je pozajmila glas ni manje ni više nego Nena, fanovima Tokio Hotela poznatija kao Billov idol još od detinjstva. Ja sam odgledao film i na srpskom i na nemačkom. Iskreno, likovi su mi slatki ali mislim da Bill nije dao glas - ja bih odustao od gledanja nakon 5 minuta. Ne dopada mi se taj žanr, a posebno što non-stop urlaju. U nemčkoj verziji mi to ne smeta jer Bill kuka… hahaha Inače, Nena ima tako prijatan, prelep glas…

Trejler filma…


Moja omiljena scena sa snimanja



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Premijera filma je bila u Francuskoj, jer je pisac romana Luc Besson Francuz ( ja mislim ). Bill je bio na premijeri, iako ne razume francuski. Svoj glas na filmu je prvi put u celosti čuo u Nemačkoj, 21.01.2007. Ja sam gledao uživo snimak sa crvenog tepiha i sećam se kako sam se razočarao kada sam video da je Billu lice bukvalno prekriveno bubuljicama. Naravno, to je kasnije na svim snimcima obrađeno i ima svoje čisto lice.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Najjača mi je odvala jednog voditelja koji je umesto Minimoys rekao Miniboys... hahahah Koji kralj!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Billove lepe ruke... Obožavam ih... ( ovo sam inače ja slikao... ) Inače, obožavam i svoje ruke ( nisu lepe toliko kao Billove ) ali su isto tako koščate, više ženske nego muške, sa prstima dugim pola metra...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

A onda je moje ludilo počelo... Na Vivi je svakih pet minuta išla reklama za još jednu premijeru... Novi singl Tokio Hotela...

4...
3...
2...
1...
Achtung, Fertig, Los und Lauf!!!!!

P.S. Ako vas interesuju novosti vratite se nazad na prošli post... Ima o brutalno pretučenom Gustavu, novim nastupima Tokio Hotela i moje malo vređanje Katy Perry...

- 11:05 - Komentari (43) - Isprintaj - #