Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 04.07.2009.

ToMoV bLoG



Iako su momci najavili da će 2009. godina biti godina Tokio Hotela ispostavilo se da je ovo zapravo godina Toma Kaulitza! Odsekao je dredove, ofarbao se u crno i zavezao pletenice, “udario” je fana, smuvao se sa pevačicom iz Amerike i ljubio se sa njom pod budnim okom paparazza!
Ali, tu se ne zaustavlja njegovo bacanje Billa u senku. On otvara blog na njihovoj official stranici i vodiće ga do izdavanja CD-a, čiji se datum iz dana u dan pomera.

Image and video hosting by TinyPic

Ono što je na početku zapalo za oko svima je slika koja je u funkciji dizajna bloga. Jako mi se dopada taj stil, skoro kao da je nacrtano. I ovaj grad u pozadini. Inače, ceo dizajn sajta mi se dopada. Na njemu možemo videti moderni grad i nešto poput gotičke crkve u magli… Ja sam sve vreme imao utisak da je to zapravo dizajn omota novog CD-a, i ispalo je da sam možda u pravu. U jednom postu je Tom napisao da je njegova slika sa bloga zapravo sa photoshootinga za cover novog CD-a.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Blog je počeo krajnje mlako. Pisao je stvari koje mene nisu nešto naročito interesovale : njegova omiljena robna marka, najdraži spot, zaštita životinja…
Međutim, današnji post me je konačno obradovao... Nove slikice...
Inače, ova Georgova je najbolja Georgova slika koju sam ikad video...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

A onda šok za moje jadno slabo srce... Konačno nove Billove slike... Ajoj! nutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut
Ja vama ne mogu opisati kako ja reagujem na njegove nove slike...
deaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead
Na ovoj većoj slici je uradio ono što ja stalno govorim da treba da uradi. Da napravi nešto na fazon one palmice koju je imao od dredova... xD
Kako on mene sluša... xD
A donja slika.... zujozujozujozujozujozujozujozujozujo
Izgleda savršeno... Bled, upali obrazi, veštačke XXL trepavice i Amy Winehouse make up.... Ne znam zašto me podseća na Bree Van de Kamp... Ima onu njenu eleganciju... obožavam ih oboje!

Image and video hosting by TinyPic

Na Tomovom blogu možete glasati za to da li mislite da treba da otvore mogućnost ostavljanja komentara... Ja sam glasao 13. po redu.... hehe... To mi je dalo ideju da i ja napravim nešto takvo... Ovo je zezancija! xD Imate to gore u boxu....


DOPUNA POSTA!!!!!!!!!!!


10.07.2009.
Od danas možete ostavljati komentare na Tomovom blogu... Mada, da vam odmah uštedim vreme, nemojte to raditi... Sa svakim minutom se broj "komentara" poveća za 100...
Kažem "komentara" jer su to zapravo samo natpisi u fazonu

TOM, FUCK ME...
MY MAIL IS.....

Strašno... Kao da će čitati uopšte to... I da... Sigurno će ih sve pojebati... naughty
Moj komentar je nešto drugačiji... Možete ga pogledati... Nije sve gramatički tačno, ali shvatate šta sam hteo da kažem...

Image and video hosting by TinyPic

Uvećan komentar

Image and video hosting by TinyPic


Želim da se zahvalim svima na posetama, komentarima, novim blogerima... Obećavam vam novi post za 2 dana najviše... Osim ako me viša sila ne spreči...
Ako nekog zanima otvorio sam blog o sebi...
Imate link gore, na vrhu boxa...
Ali evo vam i ovde...
Inače, ovaj blog pišem svaki dan, na komentare odgovaram u komentarima na post, ne javljam za novi post, znači samo za one koje interesuje moj život. Postovi su kratki. Nikog ne teram na taj blog, samo hoću ovde da pišem što je više moguće o Tokio Hotelu, pa malo odvajam....

DNEVNIK JEDNOG MADA FAKA NECE...






Tom i ja vam želimo ugodno odjebavanje sa mog bloga... xD
Image and video hosting by TinyPic

- 16:34 - Komentari (121) - Isprintaj - #