Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 01.07.2009.

25. deo price o Tokio Hotelu – Wenn nichts mehr geht…

Mozda ce vam ovo biti smesno, ali ja ceo post posvecujem ovoj pesmi. Kao sto naslov kaze ta pesma nosi naziv Wenn nichts mehr geht ( Kad vise nista ne ide ).
Zasto mi je ova pesma posebna?
Mozda mi nikada ne bi bila toliko znacajna da nisam trazio od Vex da mi prevede tekstove pesama. Ovo cu ispricati kao kratku pricu, kako bi svima bilo jasno.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Ja i Vex se poznajemo od najranijeg detinjstva. Ona i njen brat su ziveli u mojoj zgradi do mog polaska u prvi razred. Tada su im se roditelji razveli i oni su se preselili u Austriju. Naravno, svaki raspust su provodili u mom mestu. Uvek sam jedva cekao da dodju, jer su bili tako posebni, uvek drugaciji od drugih i uvek spremni da rade stvari koje drugi nisu hteli. Mislim da nema potrebe da kazem koje stvari… A sta sve nestasnoj deci moze pasti na pamet… Uglavnom, uvek sam bio vezan za njih, vise za Vex. S njom sam mogao o svemu da pricam. Ona je jedna od najboljih osoba koje sam upoznao u zivotu. Uvek sam je terao da ostavi ukljucen spikerfon kada prica sa drugovima iz Austrije… Tako mi se svidjao taj nemacki… Taj nacin na koji brzo pricaju i ono cuveno R…

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


A onda sam naravno zavoleo Tokio Hotel… Oni su me asocirali na njih… Ono Billovo R u kann denk ich daRRRRan… Kada su dosli na zimski raspust ( januar 2006 ) pustio sam im “Durch den Monsun” i njih dvoje su samo prevrnuli ocima i poceli da pevaju. A ja onako odusevljen… Tada nisam mogao da pohvatam reci i provodio sam dane sa tekstom u rukama… Tada mi je to bila samo gomila nepoznatih znakova… A njih dvoje, kojima to nista nije znacilo, znali su tekst napamet… Rekli su mi da je kod njih Tokio Hotel kao kod nas narodnjaci… Pustaju ih na sve strane, stalno su na TV-u i novinama… Bio sam presrecan i terao sam ih da mi pricaju sve o njima… Vex mi je stalno pricala, a MaliBeli mi je rekao da ne zeli da prica o ‘tim pederima’ … xexe ( Jednom mi je ispricao zasto ih ne voli i to je najsmesnija prica koju sam u zivotu cuo, ali nazalost ne smem nikom da je ispricam… xaxaxaxa ) Vex mi je prevela tekstove par pesama i obecala je da ce prevesti ostatak albuma kad dodju na letnji raspust… Ne mogu vam opisati koliko sam cekao to leto…
A onda su opet dosli i Vex mi je prevela sve pesme… Sedeli smo na nekom stepenistu i diskutovali o recima… A onda je dosao red na Wenn nichts mehr geht… Svaki red me je ostavljao bez daha… Svaka recenica je bila potresnija od prethodne. Razmisljao sam o Billu i mislio koliko li je bio tuzan kada je pisao ovakav tekst… Bol se osecao u svakoj reci… Nikada nisam zeleo da osetim takav bol… Ali, nazalost, sudbina se potrudila da ga osetim iste veceri…
Vex me je nazvala na telefon i rekla da dodjem kod nje, jer ima nesto vazno da mi isprica… Secam se svakog sekunda… Stajao sam u njenom hodniku, a ona mi je rekla da se njena majka seli iz mog mesta i da od sada i kad dodju na raspust se necemo vidjati… Gledao sam u pod i trudio se da ne zaplacem… Nisam zeleo da placem jer bi se i ona rasplakala, ionako je bila na ivici suza. Izasli smo napolje i pricali o nekim glupostima, praveci se da se nista ne dogadja… A znao sam da se mozda vidimo poslednji put u zivotu… Kada sam dosao kuci seo sam na krevet i pustio CD Tokio Hotela… Na krevetu su bili papiri sa prevodima pesama i na vrhu je bio “Wenn nicht mehr geht”… Pustio sam tu pesmu i pratio reci… Suze su same pocele da teku i nisam mogao da se smirim… Svaki red me je ostavljao bez daha, ali to nije bilo ni slicno onom osecanju od tog popodneva… Plakao sam, tresao sam se, reci nisam vise ni video… Ni sad ne vidim sta pisem… Tesko mi je kada se setim tog perioda… Od te noci vise nisam slusao “Wenn nicht mehr geht”… Kada sam slusao CD prebacivao bih tu pesmu… Nakon nekog vremena sam je ponovo cuo, ali bilo je u redu… Medjutim, kada sam dobio jedan njihov koncert i gledao Billa kako uzivo peva tu pesmu ponovo sam poceo da placem… Obozavam tu pesmu, ali je izbegavam… Ne placem vise kada je cujem, ali uvek se u meni javi nesto.. Nesto sto ne mogu da objasnim… Ja vise ne mogu da pisem… Uspomene su grozna stvar… Da biste sve ovo shvatili, ostavljam vam prevod pesme… Pustite video i pratite reci koje sam ja napisao ispod videa...



Kada vise nista ne ide

Niko ko me stvarno poznaje nije tu…
Moj svet se upravo rusi
i nema vise happy end-a…
Znam da ne treba da placem zbog tebe.
Znam da nismo besmrtni.
Ali, ti si mi jednom rekla:

refren:
“Kada vise nista ne ide
bicu tvoj andjeo – za tebe jedino!
I u svakoj tamnoj noci ja cu se pojaviti
i onda cemo odleteti daleko odavde.
I necemo se vise nikada razdvojiti…

Dok se ne pojavis prvi put
zamisljam da gore sa oblacima za mnom places.
Cekam te beskrajno,
ali ni to mi nije dugo
jer si mi jednom rekla:

refren:

Samo pomisli na mene i videces andjela
koji leti pored tebe…

Moja prica je ipak imala happy end, jer ponovo vidjam Vex, ali ta prica je previse duga i ne mislim da bi bilo u redu da je pisem ovde, jer bih morao da otkrivam detalje iz njenog zivota, a to nije u redu. Ako ja sebe otvaram u potpunosti na ovom blogu ( sto nije normalno ) ne moram time da ostecujem druge…
Ovu pesmu sam uvek shvatao kao rastanak, ali ipak se radi o smrti, zbog ova 2 stiha:


“Znam da nismo besmrtni…. “
“ Zamisljam da gore sa oblacima za mnom places.“

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Eto… Ovde zavrsavam… I porucujem vam da uvek posvecujete paznju onima koje volite jer ko zna kada ih mozete na bilo koji nacin izgubiti…
Volim vas sve… xD

P.S. Za kraj vam ostavljam snimak moje prve TH sveske... Ne znam da li sam pominjao ali pravim sveske o njima. U njima pisem pricu o njima ( slicno ovome na blogu ) i lepim slike... Na ovom videu ( koji je jako loseg kvaliteta jer sam snimao telefonom ) je prva sveska o njima koja nosi naziv "Nemacka prolazi kroz monsun". Meni je bas cool taj naziv...



Inace, ova sveska je napravljena 2006. godine... Kad je to bilo... I ovo je zadnji put da pisem o 2006. godini... Ne znam zasto ali place mi se... Nekako upravo shvatam koliko su oni odrasli, a sa njima i ja... Vise nikad necemo biti deca...

Image and video hosting by TinyPic

- 20:10 - Komentari (37) - Isprintaj - #