Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 30.05.2009.

ZnAm Da PoStAjEm DoSaDaN, aLi... JoŠ jEdNa PrEvArA?

Dugoočekivana dodela Comet nagrada je došla i prošla. Fanovi Tokio Hotela su glasali do iznemoglosti, svakog dana... A onda je došla i ta čuvena nominacija "Bester Online Star" i Tokio Hotel je osvojio taj trofej... Dvoranom u Oberhausenu se prolomio vrisak, a nestrpljivi fanovi su na sve strane gledali nadajući se da će videti svoje idole... Međutim, mogli su samo da vide Billovo javljanje preko Video-bima...
I to snimak skoro identičan onom sa dodele TRL nagrada... Jedina razlika je malo u govoru i to što Bill u rukama ne drži TRL trofej, već Comet kuglu... Sada se ja pitam kako su oni pre 7 dana znali da će osvojiti nagradu ( ako se glasalo do zadnjeg momenta ). Snimak nije snimljen juče, to je sigurno. Ajde i nekako da pomislim da se Bill isto obukao, pa šta ako neku majicu obuče 2 puta, ali da stavi i šal i naočare i da sedi na istom mestu...
Znači, snimak je stariji, a fanovi su bez potrebe glasali... Sada mi je već malo lakše što nisam glasao, jer sam imao nekih problema sa tim glasanjem...
Jedino logično objašnjenje koje mi je Forgotten napisala u komentarima, a i meni je to palo na pamet, je da su za svaki slučaj snimili ako dobiju nagradu...
Ostavljam vam snimak sa dodele... A ispod i link za skidanje snimka visokog kvaliteta... To je za ljude koji ( kao i ja ) mrze kvalitet snimaka sa YouTube-a...


Original Video - More videos at TinyPic

DOWNLOAD LINK


Inače, momci nisu došli na dodelu jer se trenutno nalaze u Americi ( LA ) gde završavaju čudo zvano novi album... Let do Evrope i nazad bi im oduzeo jako puno vremena, tako da to sebi nisu mogli da priušte. Da su hteli - došli bi, kao prošle godine... Ali, nisu hteli...
Žele da ih se publika zaželi i ne pojavljuju se toliko često...

Za kraj vam ostavljam prevod pesme "Herzen im Sturm"... Ja sam prevodio pa ima grešaka... Nešto sam malo i menjao, jer neke stvari stvarno glupo zvuče bukvalno prevedene...
Ponavljam, ovo nije službeno potvrđen tekst, ali lepo zvuči i lepo je nadati se... xD

Srce u oluji

Kiša lagano pada po pločnicima...
Oblaci prekrivaju nebo…
Ali mene ništa ne dotiče… Potpuno sam sam…
Nisi više kraj mene, pa kako da se…

Moje srce izbori sa mnom kad je kao stranac u meni?
Neću izgubiti svoj ponos… Nisam više kraj tebe…
Moje srce se bori protiv mene… Kao stranac u meni je!
Ali, ne nadaj se, ne želim više da budem pored tebe…

Ova noć ne želi da se završi…
Pokušavam da razumem… ( Puštam te da odeš… )
Svetiš mi se za sve…
Moje srce ti više ne pripada… Shvati da…


Moje srce se bori protiv mene… Kao stranac u meni je!
Neću izgubiti svoj ponos… Nisam više kraj tebe…
Moje srce se bori protiv mene… Kao stranac u meni je!
Ali, ne nadaj se, ne želim više da budem pored tebe…

Dani su odbrojani…
Zvao sam te toliko puta…
Poslednje suze su isplakane…
Završio sam sa tobom…

Ali ipak se moje srce bori protiv mene… Kao stranac u meni je!
Neću izgubiti svoj ponos… Nisam više kraj tebe…
Moje srce se bori protiv mene… Kao stranac u meni je!
Ne želim više da budem pored tebe…

Učini mi uslugu i idi…
Nećeš me više nikad povrediti…


**********************************

Prelepo...
Za kraj nešto el senzacional...
Tokio Hotel je započeo proboj na japansko tržište... Nije ništa značajno ali objavljen je tekst o njima u jednom poznatom japanskom časopisu...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Samo je pitanje dana kada će momci iz TH-a stvarno odsesti u nekom hotelu u Tokiju... xDDDDDDDD

KRATKA NADOPUNA

Neću pisati par dana i varaćati vam komentare jer moram da ispravim neke ocene, mada znam da neću uspeti, ali ne povećavam sebi šanse tako što sedim ispred kompa...
Ako do sledeće srede dobijem dve trojke iz matematike, trojku iz fizike i po jednu peticu iz hemije, istorije, biologije i geografije proći ću odličan! xD Piši propalo...

Za kraj vam ostavljam moju najnoviju, najcool sliku...
Gospode Bože, koji sam ja pozer!
I baš me briga šta ko kaže za moje slike, ja sebe obožavam! xD

Image and video hosting by TinyPic

- 13:01 - Komentari (131) - Isprintaj - #