Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 20.05.2009.

*** 23. deo moje price o Tokio Hotelu – International Hotel ***

Da, da… Verovali ili ne, Moja prica o Tokio Hotelu se vraca na velika vrata i to nakon mesec i po dana pauze… Razlog za tu pauzu je sto sam analizirao DVD “Caught On Camera” u 4 dela i sto su se konacno desile neke stvari u zivotu omiljenog nam benda ( momci iz Tokio Hotela su se sisali i imali incident sa umobolnicama uvijenim u marame ).
Ako se prisetimo poslednji deo price nazvan “Shok Hotel” je bio posvecen skandalima koji su obelezili drugu polovinu 2006. godine ( provodi po nocnim klubovima i striptiz barovima, Gustavov navodni odlazak iz benda, Billova nova tetovaza, Georgova najopasnija avantura u zivotu… ). Nakon ovog poduzeg uvoda prelazim na…

23. deo moje price o Tokio Hotelu – International Hotel

Za pocetak slike sa Der letzte Tag singla... ( i jos poneke crno-bele slike )

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Za nesto manje od godinu dana Tokio Hotel je postao sinonim za uspeh u svojoj rodnoj Nemackoj. Pokupili su sve moguce nagrade, imali koncerte pred preko 14.000 ljudi i gostovali u emisijama poput Wetten dass ( to je za Nemacku kao da gostujes u Oprah Showu ). Fanovi su na sve strane, prate ih, salju im najrazlicitije poklone ( vecinu toga sami naprave ), slikaju se sa njima, dele im autograme! Oni su ostvarenje sna svakog nemackog muzicara. Mnogo stariji i iskusniji ne mogu ovakvo nesto da dostignu, pa im samo ostaje da im se podsmevaju, a oni iskreni da priznaju da bi sve dali za deo njihovog uspeha.
Medjutim, momcima, kojima je do pre godinu dana jedini cilj bio da im se spot vrti na Vivi, je porastao apetit. Oni zele vise! Nemacka im je postala mala i pozeleli su da osvoje celu Evropu. Fanovi su se zabrinuli, ali su ih oni smirivali recima da ce se svakako vratiti u Nemacku, da ce im ona uvek biti u srcu i da nikada nece prestati da snimaju pesme na nemackom.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Nakon nekoliko koncerata u okolnim zemljama Tokio Hotel se odlucio za nesto vise. Kako se njihove pesme izuzetno dobro kotiraju na francuskim top-listama oni su odlucili da organizuju koncert tamo. Ocekivali su da ce doci par ljudi, medjutim, koncert je rasprodat u rekordnom roku – za 20 minuta! Kada su dolazili u Pariz ocekivali su da ce ih sacekati par vatrenih fanova, medjutim i to je premasilo njihova ocekivanja. Nisu mogli da udju u hotel od guzve koja je tu vladala!
Iznenadio ih je podatak da su u poslednjih par meseci i vise nego poseceni kursevi za ucenje nemackog jezika i to sto fanovi mogu da se sporazumevaju sa njima. Tomu je izuzetno simpatican njihov akcenat. ( Ne znam da li ste primetili, ali Bill od odlaska u Francusku nosi francuski manikir… Tom je bio suptilniji i pokupio je francuske poljupce…rofl )
Slicna stvar se dogodila i u Rusiji. Momci ne mogu da veruju sta ih je snaslo. Sve se dogodilo tako brzo da nisu stigli da saberu utiske, a vec su bili na svetskoj dodeli MTV nagrada u Londonu! Nominovani su u kategoriji za najbolji nemacki bend i osvojili su taj trofej! njami

* Ja sam slikao ove slike iz snimka, da znate, lopurde... xD *

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


I pored svih tih obaveza nasli su vremena da podrze akciju Amnesty Internationala svojom obradom pesme Johna Lennona “Instant Karma” iz 1970. godine. Inace, zarekli su se da nikada nece raditi obrade tudjih hitova, ali ovo je bila posebna prilika. Pesma je objavljena na CD-u “Come together – A Tribute To BRAVO”. Akcija kojoj su se momci prikljucili je nazvana “Make some noise”. Cilj akcije je da se skrene paznja na nepravdu, mucenje, nasilje nad zenama, smrtnu kaznu i druge povrede ljudskog prava. Bill je izjavio da u Nemackoj svako moze slobodno da iznese svoje misljenje, ali i da zna da u mnogim drugim zemljama to nije moguce. Oni su obradili “Instant Karmu” jer ta pesma slavi zivot. Pesma se moze skinuti sa Interneta, a sav prilog ide u fond organizacije Amnesty International i bice koriscen za rad na raznim projektima i kampanjama. ( drago mi je sto je moje skidanje pesme nekim delom pomoglo u nekoj akciji! dead )
Bill je povodom ovoga izjavio:

“Aktivirajte se! Borite se za ljudska prava! Ne okrecite glavu u stranu! Kazite sta mislite i pobrinite se da ceo svet cuje za to! yes

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Za kraj vam ostavljam prevod pesme “Instant Karma”.

Instant Karma ce te uhvatiti.
Pogodice te pravo u glavu.
Bolje ti je da se priberes
jer ces prilicno brzo biti mrtav!
O cemu mislis, za ime sveta, smejuci se u lice ljubavi?
Sta pokusavas da uradis?
Zavisi od tebe!
Instant Karma ce te uhvatiti.
Pogodice te pravo u lice.
Bolje ti je da se priberes, duso!
Pridruzi se ljudskoj rasi!
Kako ces, za ime sveta, videti smejuci se budalama poput mene?
Ko dodjavola mislis da si? Superstar?
Pa, u pravu si.

refren:
Pa, svi mi sijamo
kao Mesec, zvezde i Sunce!
Svi mi sijamo… Hajdemo, svi!

Instant Karma ce te uhvatiti.
Oborice te s nogu.
Bolje bi ti bilo da prepoznas brata u svakome koga upoznas.
Zasto smo, za ime sveta, ovde?
Sigurno ne da bismo ziveli u bolu i strahu.
Zasto si tamo kada si svugde?
Dodji i uzmi svoj deo.

refren: 1x

Hajde kreni i kreni!

refren:

Gospode Boze, ja gluplji tekst u zivotu nisam procitao. bang Ovo nisam ja prevodio, jer sam ranije znao engleski jos gore nego sad. Ni sada ne znam engleski, ali mogu da prevedem sve pesme ( zapne poneki stih ), a kao sto ste mogli da procitate u prethodnim postovima i ceo DVD sam preveo... U ovoj pesmi smo prvi put culi Billa kako peva engleski. Meni se bas dopada sto germanizuje engleski. Na primer:
fear ( strah ) se cita fir
a Bill ga otpeva fia ( kao wir )

Svidja mi se sto Billov glas zvuci kao da je snimljen na nekoj traci od pre sto godina. Stvarno zvuci kao pesma iz neke stare produkcije. Pesma je prvi ( i jedini ) put izvedena na proslavi 50-godisnjice BRAVO-a. Na tom nastupu vatra prsti na sve strane, tako da sam se ja ceo nastup plasio da se Billu ne zapali kosa. Najveca odvala sa tog nastupa mi je kada jedna nemacka pevacica, ne znam joj ime, ali je sva opicena ( kao Amy Winehouse ), pridje i zapali cigaru na onu vatru sto gori. burninmad Koja kraljica!



Za kraj slike kojima je Bill šokirao svoje fanove... Pozirao je kao model je jedan poznati casopis...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic




Toliko za ovaj post....

*** Novosti ***

Kao sto svi znamo odrzana je dodela TRL nagrada. U Italiji. Tokio Hotel nije prisustvovao jer zaboga snimaju CD... Meni je tog sranja vise dosta... Kako su dosad uvek snimali CD u roku od par meseci, a sad im nije dovoljno 5 godina... Al, ok... Kao sto sam rekao, i nisam vise nesto nestrpljiv oko tog CD-a. Ja imam moj Schrei, Zimmer i Scream i mogu ih slusati bar jos 3 godine... A ako to cudo sto snimaju jos nije dovoljno dobro, pa sta sad... Uglavnom, na dodeli nagrada su osvojili nagradu za najbolje izvodjace godine... Kada sam video Billa sa ovom kapicom, pao sam u nesvest... Bas mi je cool kako mu vire dredovi... Za kraj vam evo ta snimcina... zujo

Image and video hosting by TinyPic


Original Video - More videos at TinyPic


Toliko od mene.....

Image and video hosting by TinyPic

mahmahmah od mene i zeke...





- 12:59 - Komentari (69) - Isprintaj - #