Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 19.04.2009.

sVe StO iMaM dA kAzEm jE BoZe SaCuVaJ


Hi,
my name is Nemanja and I’m changing the world one sequin at a time!
Transmission Neckyvision!

Kao sto ste mogli da primetite u poslednjih par dana sam menjao dizajn 200 puta. Cak sam zamolio i Anchy da mi napravi jedan. Ona se zaista potrudila i nemam reci kojima bih joj se zahvalio… OSTVARICU TVOJE SNOVE!!!! Nadam se da je ovo dovoljno…
Ipak, odlucio sam da ostavim neki najprostiji dizajn, jer mi se na ovim boljim preklapa vise postova odjednom i to ni na sta ne lici. Tako da znate…
Anchy, jos jednom izvini sto sam te mucio… Ako smislis nacin na koji da se iskupim javi mi…

A sada… Povod zbog koga pisem post…
Konacni rasplet ‘Tom = Chris Brown’ afere… Gospode Boze, ja i Perez Hilton imamo isti smisao za humor… Bljaaak! Ali, pustimo sad njega…
Slike koje cu sad staviti su jedna od bolesnijih stvari koje sam u zivotu video…

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Konacno je rasvetljen ceo slucaj… Pre par dana se desio incident na jednoj hamburskoj benzinskoj pumpi. Tomu je prisla devojka i trazila autogram. On je samo otvorio prozor na svom autu i pogodio je upaljenom cigaretom. Ona ju je podigla i ugasila je na njegova kola. Iznervirani Tom je izasao iz kola i udario ju je, a potom pobegao sa lica mesta.
Tako je bar glasila prica te devojke. Povodom ovoga su se vodile mnoge polemike iako niko nije cuo drugu stranu price.
A ona glasi ovako. Tom nije prvi put video tu devojku. Ona je jedna od onih koja mu je uslikala novu frizuru. Ali, krenucu otpocetka kako biste svi lepo shvatili posto je na ostalim blogovima sve nabacano ( ne vredjam nikoga samo kazem da su svi jurili da sto pre objave novosti i ja sam im neizmerno zahvalan na tome… )
U Francuskoj postoji sekta pod nazivom „Les afghanes on tour“. Nju cine 4 bolesne devojke. Njih ne treba osudjivati nego zaliti i zapitati se kakve su one probleme imale u zivotu kada su postale takve. One navodno obozavaju Tokio Hotel, ali su odlucile da im zagorcaju zivot. Verovatno su htele da privuku njihovu paznju. ( Pametnije bi im bilo da su se poskidale gole… ) Tokom protekle pola godine neprestano su pratile momke iz Tokio Hotela, preselile su se u Hamburg, slale im preteca pisma, gadjali njihova kola jajima… I to ne samo njima nego i njihovoj porodici i prijateljima… Cak su i udarile majku blizanaca jer nije htela da ih pusti u kucu. Ona je pozvala policiju na sta su one izudarale jedna drugu kako bi imale alibi i optuzili Simone. Sve su isplanirale do detalja, tako da su napale jednu zenu koja se parkirala na mestu koje je za njih bilo bitno. Inace, devojke hodaju u krajnje bizarnim varijantama. Lice im se nikad ne vidi, osim ociju. Glave uvijaju maramama ili nose maske. Izgledaju toliko bolesno da nemam prave termine da to opisem.
Nacela te njihove sekte su stvarno uvrnuta. Smatraju se visim od obicnih fanova. Povod da rade ovakve stvari je odugovlacenje sa izdavanjem novog albuma. Pa, bas su nasle pravi nacin da sve to ubrzaju. Ako ih vec toliko vole mogle su makar malo pomisliti na to kako se momci osecaju. Jebe mi se vise i za taj CD! Bas sam pre neki dan rekao kako je meni i dalje Zimmer 483 savrsenstvo i nije mi nimalo dosadio. Ne trebaju mi te nove pesme ako momci misle da nisu dovoljno dobre trenutno. Muka mi je od svih fanova koji im vise nad glavom zbog toga i sto su im takav pritisak nabili da ne mogu normalno snimiti 12 pesama. Kako bih voleo da odustanu od objavljivanja novog CD-a, od turneja od svega. Svi biste videli koliko ste sebicni i sta vam znaci glupih par meseci. Te pesme su odavno gotove ( to bi dosad i mazga skontala ) ali njima je potreban odmor. Dosta im je vise TV emisija, potpisivanja autograma, smeskanja u kameru, fanova koji vriste kao da ce da ih kolju, koncerata… Koncerata na kojima se trude da sve odrade kako treba a onda je samo dovoljno da se nadje tamo neka debela svinja i da kaze kako sviraju na playback i da im sve to upropasti… Da li neko konta koliki je to pritisak? I to na momke koji bi sve dali da odu u kafic koji zele i da piju, puse, smeju se i ne razmisljaju da li ce sutradan zavrsiti u novinama… Da sednu u dvoriste svoje kuce, obuceni u kucnu odecu, bez truneke sminke… Da odu na letovanje i da se kupaju kao sav normalan svet, a ne da se osvrcu da li ih neko gleda…
Svi seru da zvezde trebaju da se priviknu na to, jer su to trazili. Ne! Oni su hteli da budu na sceni, da izvode svoju muziku i da postoje ljudi koji to cene, a ne da njima upropascavaju zivot kada vec nemaju svoj… Priznajem da bih dao pola svog zivota da ih vidim, da dobijem autogram od njih, ali to mi ne daje pravo da radim neke stvari…
Ma, ne znam vise ni sta pisem…
Nek ovde bude kraj ovog posta… Mislim da je ovo najnegativniji post koji sam ikad napisao…

P.S. I da dodam… Ja da sam na Tomovom mestu, ne da bih je udario onda na pumpi ( mada je i to krava verovatno izmislila ) nego bih je isutao da ne moze da se digne. A onda bih se u kola i gumama joj glavu smrskao…
P.P.S. Ti Nina kazes da je ovo lepo resena drama... Razmisli samo kako ce se sada oni ophoditi prema fanovima, pa mi reci da li imas isto misljenje...

- 18:22 - Komentari (27) - Isprintaj - #