Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 31.03.2009.

gLeDaJuCi CaUgHt oN cAmERa DVD… HiStOry…

Pogodi ko je napisao post?
Pa, ja, naravno! xD
Pre svega…. Georgije, iz svog Herza u Stormu zelim ti alles gute zum geburtstag i da jos dugo sviras u Tokjo Motelu, da prestignes Toma u broju devojaka, da nas sve iznenadis svojom novom otkacenom frizurom, da se jos dugo, dugo, dugo igras sam sa sobom! xD

Image and video hosting by TinyPic

Idemo dalje… Nesto zanimljivo, ja uvek to stavim na pocetak. Od drugarice moje sestre brat se vencao za neku… xD Nije bas ovako, ali nesto slicno… Uglavnom, jedan decko je sa jednom devojkom koja je radila spotove za razne svetske zvezde. I moja sestra trazila nesto o njoj na Netu i znate sta?
Jedno od zanimljivijih iskustava joj je snimanje lucidnog spota za pesmu SCREAM TOKIO HOTELA! Ajoj, umro sam kad sam to cuo… Dalje pise da je ona obelezila taj spot. To je onda ona devojka koja se ljubaka sa onom drugom plavusom… Uuuu… U spotu Schrei to radi Svenja, ne znam gde sam to procitao…
Znaci, ukucajte u Google Mirjana Rudovic i videcete sta ce vam prvo izaci… Ako o tome budete pisali na svom blogu pomenite od koga ste to ukrali, lopovcine!!!! xD

Evo napisao sam novi post. Malo predug, al imali ste par dana da se odmorite od mene… Napisacu vam svoje utiske nakon gledanja DVD-a COC.

Uvodna spica je napravljena od scena sa DVD-a, a u pozadini je intro Break away / Ich brech aus…

1. Tel Aviv, Paris, Cannes, Essen…

Komentarisali su koncerte u Izraelu i Francuskoj. Nasuprot Francuskoj, u kojoj su se navikli na histeriju, Izrael je bio totalno iznenadjenje. Nisu ocekivali takvu dobrodoslicu. Priznali su da im engleski i ne ide bas najbolje i ismevali su Billa za onu cuvenu recenicu “Welcome to Paris, ladies and gentlemens!”… Ne znam da li ste primetili, ali uvek imaju neku tupavu facu kad pricaju na engleskom. Meni je to bas slatko. Nakon toga su se opet smejali Billu jer je bio debeo na dodeli NRJ nagrada. Jeo je 5 puta na dan i sve mu se primalo u lice. Inace, sve epizode sa YouTube Channel-a su gledali i komentarisali iz Georgovog stana, koji bas cool izgleda. Voleo bih tamo da zivim… Mislim, ne sa Georgom… Jaoj, vragovi, sve pogresno shvatate…

Image and video hosting by TinyPic

2. MTV EMA 2007, Minhen

Kako mi je ovde smesno kada idu scene sa EMA, fanovi, tour bus… A Tom gleda i kaze: “Jaoj, kako su dobre ove naocare za Sunce koje ovde nosim, a izgubio sam ih…” Najjaci utisak, nema sta… Nakon toga raspravljaju tome cija je ideja nastup na EMA ( ono sa kisom ). Bill i Tom urlaju jedan na drugog cija je, a Gustav i Georg pokazuju jedan na drugog, u fazonu “Njegova je ideja”.. xixi Raspravljaju i o Gustavovoj tezini. 90kg!!!! OMG, pa on je kao dvojica mene! xD Ja sam pola Gustava! Najveca odvala iz ovog dela mi je ipak kada gledaju snimak intervjua nakon dobijanja nagrade i primete da se neki tip slikao sa njima, samo je stajao tu, a oni i ne znaju ko je on. Koji lik, samo se ugurao.

Image and video hosting by TinyPic

3. Montreal, Toronto, Los Angeles

U Montrealu su imali photoshooting na otvorenom, a bilo je izuzetno hladno. I ko drugi, nego bebica Bill, se razboleo… Sto se toga tice nema goreg od mene. Ja sam bolestan uvek, ali bukvalno uvek. Nijedna prehlada, virus, grip koji su prolazili kroz ovo moje mesto me nisu obisli. Ne znam ko je odvalio da sam bolestan od kad me poznaje… xD
Na koncertu u Los Angelesu se desilo nesto stvarno neverovatno. Fan je istrcao na scenu… I, naravno, oko cega su se momci posvadjali nego oko toga kome je ta devojka pritrcala… Da, Tom, sve devojke se lepe samo za tebe!

4. Climbing sa Gustavom i Georgom

Na pocetku ovoga se Bill toliko smejao jer su Georg i Gustav sami izdvojili ovu epizodu… Ako sam ja lepo shvatio, a mislim da jesam, svako od njih je izabrao najbolje epizode kako bi ih komentarisali… Inace, epizoda se vidi na celom ekranu, a u uglu je snimak njihovih reakcija. Bill je sve vreme uzdisao kako je to dosadno… Jedna od zanimljivijih scena je kada obuku zastitnu opremu i imaju neke pojaseve oko.. ahem-ahem… xD A Gustav se pokriva kao da je go, a Georg se onako bas fino podvatio… xD ( za deo na kome sam ja na TH mozaiku… xD Moj zet je bio toliko precizan i rekao je: “Vidi nas Nemanjica na levom … basiste! “ Mislim, stvarno… )
NAJVECA ODVALA: Georg zatrazi da se penje na najvisi, najtezi zid. I uspe da se popne. Bar tako izgleda, ali Bill primeti da je to montaza, jer osoba koja se penje ima crnu trenerku, a on belu… xaxaxaxaxa I jos posle ide snimak kad Georg nakon “uspesnog savladavanja zida” kaze: Bilo je tesko, ali znate vi mene… xD

5. New York City

Ovde su komentarisali koncert u Fillmore-u, gde su fanovi pevali “Durch den Monsun” na nemackom! Pa, dodjite da vam ja malo otpevam pesme na nemackom koje nisu singlovi. Ajd da je poceo npr. “Freunde bleiben”, ja bih grlo pocepao samo da me cuje… “Du bist das was ich nicht sein will…” xD Sad kad pomislim, pa bas je bezveze sto nema DVD sa snimkom koncerta na kome pevaju na engleskom. ( Pozz za Rose! xD Ovaj blog je postao internacionalan… Posetila ga je jedna devojka iz US! xD )

6. Kart-trke sa Gustavom, Georgom i Tomom

Meni je nekako ovo tuzno, jadni Bill na rehabilitaciji nakon operacije glasnih zica, a oni uzivaju, provode se. Bill sve vreme pravi ‘mama’ facu… xD On nam je otkrio kako uvek on i Tom pobedjuju u igrama, a ako nisu u timu zauzmu prvo i drugo mesto.
Najveca odvala:
Tom: Tisina! Da pogledamo pobednicku ceremoniju za Toma Kaulitza!
Bill ( sa ‘mama’ pogledom ) : Nisi valjda to stvarno radio?
Tom ( sa pogledom ‘mama, necu vise nikad’ ) : Samo za kameru!
Bill: Boah! ( znate onaj zvuk koji stalno proizvodi… xD I okrene glavu u stranu ).

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

7. New York City, Oberhausen

Najjaci utisak: Tom je rekao da Bill zna engleski bolje od svih njih zajedno. Ej, ljudi, Tom da prizna da je neko od njega bolji…
Comet 08 ( ili Cornet, kako je bilo kod nas u Bravo-u ).. Pre svega da kazem da mi Bill nigde nije izgledao tako dobro nego tu… Frizura i odeca su bili savrseni, a on mi je bio sav kao uduvan… Imao je tako mocne pokrete…
NAJVECA ODVALA NA DVD-U: U backstage-u proslavljaju i piju. Svi su u stanju da stoje, osim Billa. On mrtav pijan sedi i podrigne. I neko mu kaze nesto na fazon : Mali slatki Bill! A on ne moze da gleda, pravi neke face, a onaj decko sto je vodio Comet mu kaze da pripazi na glasne zice, a on alkohol, cigara… Ko svira u glasne zice! xaxaxa

Image and video hosting by TinyPic

8. Hot Topic @ Hot Topic

Ova epizoda pocinje veoma orginalno! Bill glumi nekog repera ili sta vec i to bez sminke! Horor! xD Jos plus pored njega Georg isprobava kako bi mu stojala suknja, zenski kupaci, pa cizme… Haos! Jos ako dodamo prikazivanje Billa u boksericama, mislim da je to slog za sve devojke zaljubljene u njega! Jedna od smesnijih scena sa DVD-a je kada nas Georg upoznaje sa svojom “devojkom”, tj, golom lutkom, koja sluzi za odecu u izlogu… xaxaxa… Da se malo bacim i na nesto ozbiljno… On je rekao da obozava NY, ali je LA vise ‘on’, pa bi hteo kucu tamo, a apartman u NY. Neko moze tako lako da ostvari svoje snove…

Image and video hosting by TinyPic

9. Intervju iznad oblaka

Billova omiljena epizoda sa YouTube Channala, a to je i po fanovima jedna od najinteresantnijih. Oni se voze avionom i vode zaista interesantne razgovore uz koje su filmove plakali, naravno Tom ne zeli nista da prizna. Totalno su iscrpljeni jer su do kasno uvece gledali “Lak za kosu”, mjuzikl koji je odusevio Billa, zbog stalnog menjanja scene. Otkrio nam je da je Tom zaplakao tokom jedne tuzne scene, ali naravno Tom ima amneziju o tome.
Bill: Tom je inace cool, osim ako se ne prica o smrti.
Tom: Hairspray nije o smrti nego o kosi! xD
U ovoj epizodi smo mogli da cujemo kako se Billu smeh promenio nakon operacije. Totalno je drugaciji nego pre i ja nisam mogao da verujem kada sam prvi put cuo.
Top odvala:
voditelj: Bill, koji film je po tebi najtuzniji?
Bill: Upoznajte Joa Blacka!
Gustav ( ja mislim ): Bill je najvise plakao uz Sex and City! xD ( Svi se smeju)
Bill: I ti si plakao, Tom!
Tom: ( zabezeknuta faca ) JA??? Ja sam plakao jedino uz Kralj lavova kada sam imao 6 godina.
Takodje, nesto sto je jako smesno je deo ‘ne dati cika-Georgu da spava’, xexe. Gustav u njega uperuje svetlo, Bill lize neki kikiriki ( ili sta vec ) i gadja ga time…

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

10. Lisabon, Paris

Bill glumi komarca koji mu cele noci zuji iznad glave. Zazmuri i zzzzzzzzzzzz! xaxaxaxa
Ovaj koncert u Parizu je jedan od njihovih najlepsih koncerata. Efekti su sjajni, i onaj vatromet na svako ich bin DAAA, i Dankeschon! Savrseno… Voleo bih da su na DVD stavili snimak celog koncerta… I da super su oni prateci vokali uz ovu pesmu…

Image and video hosting by TinyPic

11. Shoping sa Billom

Za market sve sto imam da kazem je da Bill treba cesce da ga posecuje, jer ce cesce imati orgazam. Mislim, svako ko je gledao ovu epizodu zna na sta mislim. Voce… aaaaaah… Bombone… aaaahhh… Toalet papir… Ultra softa ili ultra strong? UltRRRRa stRRRong za Georga… xD Smesno mu je i kad mu prebacuju da je kupio sve odvratne stvari, a on kaze da su mini pizze bile odlicne. A kada mu kazu da je kupio samo jednu za sebe, on se odvali… Koji lik!
Tom: Potrosio je zaradu od nase turneje za jednu noc u supermarketu. xD

12. Modena, Geneva

Tom je jos ovde pricao o novom albumu, mislim stvarno, preterali su sa odugvlacenjem. Pored toga, otkrio nam je i da ne planira skoriju promenu frizure. I ne treba!
A onda, moja omiljena epizoda… Billova privatna zurka u Zenevi! Meni je sav smesan, kako drzi ventilator i peva… I to jednu pesmu koju obozavam… Beat it Michael Jackson… Moja drugarica ga obozava, pa mi je dala neke pesme. Meni je ova najbolja, a izgleda i Billu… xexe! Obozavam i Give In To Me.
Zatim ide deo koji nisam razumeo, neke pilule od produkcijske kuce, LIBE DE NATUA! xD ( za voleti prirodu )
Bill nam otkriva kako Tom uvek kada je lose volje slusa Britney… Seca ga se kako u detinjstvu peva Hit me, baby, one more time… xD ( Kada je ovo Bill pevao, zapitao sam se kako bi on otpevao bilo koju tudju pesmu… Jedino sam cuo Raining man )

Jedan kraj sobe.
Bill: Tom je imao Britneyn poster na zidu.
Drugi kraj sobe.
Tom: Jedna moja bivsa je imala Britneyn poster na zidu. ( xaxaxax ) Tada sam pozeleo da je pojeb*m. ( misli na Brit ). Ta zelja je potrajala narednih 12 godina. ( xexe )

13. Verchter, Mexico City

Privatni let! Najvise volim kada pevaju melodiju intro Break away… Dirli-dirli-dum! xD
A u Meksiku potpisuju autograme. Meni je to tako tuzno. Ja to nikad necu doziveti! Da im pridjem taaako blizu… Buuuu! x( A tako mi je glupo sto zamagljuju likove fanova na DVD-ju. Pa, valjda ti je najveca cast da se tu nadjes!

14. MTV VMA 2008: Music, Mayham, Tokio Hotel

Dodela MTV VMA nagrada, o ovome sam pricao kada sam tek poceo da vodim blog. Opsirnije cu nekada kasnije. U ovom delu su se zalagali za prava zivotinja. Bilo im je jako zao slona, koji je ucestvovao u predstavi T-paina. Priznali su i da mrze zoo vrtove i cirkuse. ( za ovo ih je kasnije pohvalilo neko udruzenje za zastitu zivotinja )
Ovde se opet povela svadja, jer je Tom morao da napomene da je ideja za monster-track ( ono dzinovsko auto ) bila njegova, kao i za kisu na EMA 07. Sve ideje su njegove, osim one sa dodele Latin MTV nagrada. Kada sam vec kod toga, oni su za to najavljivali spektakl, a na kraju nije bilo nista posebno, zar ne?
Ovo je meni jedna od najdrazih nagrada, pogotovo govor kada se samo smeju, promase izlaz sa scene.
Oko jednog dela smo se ja i Andrea ( imate je u linkovima ) raspravljali sta kaze. Ona je govorila da kaze Gott, ja da kaze What?, a sad ovde pise Guys.. Sta vi mislite?
Na kraju me je nesto jako iznerviralo. Opet su zamaglili Nicole PCD… Gde je njima mozak??? Ja je ne bih zamaglio pa nek me tuzi…

Image and video hosting by TinyPic

Evo…
Konacno je dosao kraj ove moje smorne analize. Ali, ja sam ovo napravio kako da vama docaram ceo DVD tako i zbog sebe, da mi ostane u secanju. Uskoro vam ostavljam utiske i sa drugog dela DVD-a Future…
Poooooooooooooooooooozzzzzzz!!!


Sa svim svojim duhovima, mracnim mislima i krvlju vas pozdravlja Vas
Necky, Prinz der Finsternis

- 13:29 - Komentari (54) - Isprintaj - #