Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 12.03.2009.

BiLL jE pOsTaO zEnSkO? BaRbi BiLL? MnOgO jE NaSLoVa i KomENtArA nA oVaJ FaZoN… Ja Cu ReCi NeStO dRuGo… BiLL - PoKaHoNtAs! xD

Pre par dana su osvanule nove Billove slike. Ja sam cekao da svi to lepo iskomentarisu, pa da onda kazem svoje misljenje. Izgleda da se ja, ponovo, ne slazem ni sa kim.
Meni Bill izgleda savrseno!!!! Blago receno… Kada sam video slike, po milijarditi put u zivotu sam pomislio dokle ce ovaj decko uspevati da me ovoliko iznenadjuje.
Image and video hosting by TinyPic

Sve smo videli… I kada se pojavio izgledao je totalno uvrnuto… Imao je frizuru koja je pokrivala pola lica, oci je iscrtavao kreonom i imao je crni lak na noktima.
Zbog toga je bio neiscrpna inspiracija kriticarima za pljuvanje. A kada su se oni malo smirili, Bill se odlucio za totalnu promenu.
Sa naslovnice BRAVO-a nam se smesio totalno novi lik. Cuvenu mangu je zamenila duga kosa sa fronclama. Tada su se pojavili slicni natpisi kao i sada. A Bill se i dalje samo smesio i dao im jos vise povoda da pisu. Zenski komadi odece i uvrnute kombinacije sa lakom za nokte su dosli na red! Njegova kosa je postajala sve natapiranija, tako da skoro nije mogla da stane u prostoriju u koju ulazi.
A zatim novi shok!
Bill ima dredove! A pored toga izgleda skoro neprepoznatljivo! Njegovo inace bledo lice je sada prekriveno zaista tamnim puderom. Skoro kao Rihanna! xD Jos plus ima crvenu senku na ocima, a ako se malo bolje udubite videcete sta je uradio i sa obrva.
Ja i dalje ne mogu da dodjem sebi od srece… Molio sam Boga samo za jedan spot sa dredovima, al izgleda da cu dobiti i slikanje za CD i citavu turneju u tom izdanju… Xaxaxaxaxaxa! Drago mi je sto nije skinuo dredove, jer znam koliko je sada fanova razocarano.
Bill je Indijanac!!! Jeeeee!
Jedina moja zamerka je sto su mu zubi katastrofalni. Ima jedna slika kad se smeje iz profila i vidi se bas velika razlika izmedju novih i starih zuba. Stari nisu ni priblizno toliko beli. A dao je za zube 32.000 eura!!!
Uzivajte u slikama ( ili kukajte, ja cu uzivati ) i do detalja iskomentarisite sve ovo u komentarima.
Sliiiiikeeee….
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Dok sam jos u stanju da pisem, samo da javim da je CD gotov i da je samo pitanje vremena do izlaska novog singla, sto ce biti jos veci shok, zato ja hocu da zivim ovaj jos uvek!!!!
I da, ponovo je poceo TH TV!!!! Moja sedmica je konacno dobila smisao. U prvoj epizodi / specijalu je reportaza sa onog fan party-ja. Najbolji je deo kada momci plate Gustavu da kao manijak igra kao manijak ceo minut! xD Najbolja mi je Georgova reakcija, koji lezi i smeje se. I, da, Gusti igra uz Just dance – Lady Gaga, a vec znate da u poslednjih nekoliko postova smaram o njenim pesmama, posebno o toj. Jeeeee!
Igrao sam onu nagradnu igru – igrajte i vi, pa mozda nesto osvojimo!!!!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

P.S. Nesto mi je palo na pamet…. Nikada necu videti Billa sa onom cupom na glavi.. =(
P.P.S. Mislim da ce od sada Bill lakirati nokte u crveno, ne znam zasto. Ali, pretpostavljam da ide potpuna promena imidza sa novim CD-om… Goodbye, francuski manikiru!
Goooodbye i svi vi!

- 17:22 - Komentari (50) - Isprintaj - #