Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 08.03.2009.

20. deo moje price o Tokio Hotelu – Na turneji, 3. deo + mOj ZiVoT jE kOnAcNo DoBiO sMiSaO, kOji Je iZgUbiO oNoG mOmEnTa kAda Su Se ZaVrSiLe DoMaCiCe

20. deo price!!!! Ne mogu da beliv! xD
Kao sto sam vec najavio to ce biti posveceno DVD-ju “Schrei”…
Tokio Hotel Schrei 06 DVD ( de-fo-de, sto bi rekli dragi nam Nemci… )
One night on Tokio ( Jedna noc u Tokiju, kako savrsen naziv )
Image and video hosting by TinyPic


DVD je osmisljen kao sumiranje svega kroz sta su prosli momci iz Tokio Hotela u 2006. godini i naravno snimci iz backstage-a.
Moja omiljena scena je kada Bill kaze : Ceo koncert je rasprodat. 12 000 fanova! 12 000! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! To je neki tako nadljudski zvuk, neko sistanje… xD
Image and video hosting by TinyPic

Gustav nam je pokazao svoje sexy telo ( xD) a Bill na nekim koncertima nosi majicu na kojoj je neki lik koji ima istu frizuru, koju ce on nositi par meseci kasnije. Mozda mu odatle potice inspiracija.
Image and video hosting by TinyPic


Georg je priznao da osecaju nesto veoma cudno na koncertima. Kao da neko ukljuci ‘click’ u njihovim glavama, totalno se koncentrisu, adrenalin proradi i to je zaista sjajan osecaj. ( Bill posle na probi dok peva govori “Da li osecate click? ) Georg cesto cita plakate koje fanovi dizu, ali se nakon koncerta nicega ne seca.
Meni je najmocniji plakat koji sam ikada video, onaj koji je Andrea ( imate njen blog prvi u linkovima ) nosila u Modeni. Na njemu je pisalo na nemackom, ja vam pisem na srpskom, mislim da sam lepo skontao prevod, moram je pitati posle da nisam pogresio:
Hrvatska nije 1000 mora daleko… Hrvatska je ovde!
Zaista sjajno i tako orginalno…
Vracam se na DVD…
Gustav, koji inace uvek nastupa bez majice, je rekao nesto tako mocno, mislim taj osecaj je zaista mocan. Kada izadjes na scenu i vidis da je toliko ljudi doslo samo zbog tebe. Predivno! I sada kada uporedim ovu recenicu i onu sa DVD-a “Leb die Sekunde”… Tada su se odusevljavali kada dodje 12 ljudi, a sada 12 000. ( kad kazem sada mislim na 2006. ne mogu stalno da govorim tada… Teleportujte se u 2006. kada ovo citate… xD )

Izmedju ostalog, pricali su i o odnosu sa fanovima, kako im se uvek potpisuju i slikaju se sa njima… A ja se dobro secam da mi je drugarica iz Austrije pricala kako su imali koncert u Becu i da su jako razocarali fanove. Koncert je trajao samo pola sata, a potom su se istog momenta odvezli nazad bez potpisivanja autograma i tako to.
Al dobro…
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Naravno, ni ovaj DVD nije mogao proci bez Tomovih provala.
Tom: Onaj ko najvise radi ( misli na sebe ) uvek dobije najmanju sobu!
Bill: I ja kupatilo! Pravljeno je kao za Japance! Pravi hotel u Tokiju ( Tokio Hotel )! xD
Ima par scena u kojima je Bill u potpunosti bez sminke. I kosa mu je zalizana. Bas mi je drago sto daju i ovakve snimke, da shvatis da nisu savrseni. Ljudi obicno pokazuju samo ono najbolje, a kada ih bolje upoznas skontas koliko su losi…
Jako mi je zao coveka koji im nosa kofere, cak 26! ( kladim se da je bar 13 Billovih )… U toj sceni, ako imate ovaj DVD, obratite paznju da dok ovaj covek prica, skroz u pozadini se vidi Bill kako sam sebi pegla kosu! Ne mogu da verujem da sam sebi pravi frizuru…
Inace, ovde sam prvi put video Billa kako izgleda kada nije srednjen. Kosu zalize iza usiju i stavi kacket. Sad sam se navikao na njega takvog, ali mi je tada bio bas neobican. I Tom ima neke trikove za skrivanje od fanova, ali nije hteo da ih sve otkrije. Takodje, otkrio nam je da se boji letenja, pa uvek sedne na mesto gde nema prozora. Ja se dosada nisam vozio avionom, ali mislim da bih voleo da sednem do prozora i da gledam oblake i nebo, jer su mi pedivni. Da saznam kako se osecaju prave zvezde! xD
Jako mi je smesna scena iz aviona, kada Bill prica a Tom se iza njega gubi, mase rukama, kao repuje, a ima slusalice na usima!
Nekoliko puta sam video tu scenu i uvek me odusevi, a to je kada se Bill igra sa pirsingom u jeziku. Zakaci za za zube! Bas extra izgleda!
Toliko o tom delu DVD-a, a sada cu se samo kratko osvrnuti na to kako im izgleda koncert.
Malo mi je bezveze to sto uvek govori iste stvari na koncertu i sve je po nekom planu, nema iznenadjenja. Cak se i na istim mestima zahvaljuje. Raspored pesama je isti kao na Schrei 05, s tim sto pevaju jos i Lass uns hier raus, Unendlichkeit i naravno pesme sa singlova, osim Wir schliessen uns ein, ne znam zasto.
Ovde je kraj ovog dela price.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Najava sledeceg posta:
Sledeci deo price ce biti specijalan. Bice veoma sadrzajan. Bicete u prilici da vidite zaista sjajne slike. Evo ukratko tema sledeceg posta
- Dodela nagrada Radio Regenbogen
- Billov novi tattoo
- Der letzte Tag
- Wir schliessen uns ein
- Bill kao Michael Jackson
Nadam se da sam vas zainteresovao za sledeci post.

A sada drugi deo posta:
mOj ZiVoT jE kOnAcNo DoBiO sMiSaO, kOji Je iZgUbiO oNoG mOmEnTa kAda Su Se ZaVrSiLe DoMaCiCe

Kao sto naslov kaze desilo se nesto neverovatno!!!! PocMimo ispocetka…
Kada su paparaci ulovili Kaulitz-blizance na letovanju na Majorci, mogli smo da vidimo da Bill ima dredove ( one privremene ). Izgleda da su svi bili zgrozeni time, OSIM MENE. Da ste samo videli moju facu kada sam video te slike… Samo sam trtljao o tome, a onda sam poceo da brinem. Nisu ga uslikali 2 meseca, pa sam pomislio da ih je skinuo.
Ali ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ima………………
ih……….
i dalje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posto je ceo album konacno gotov, ostalo je valjda jos par stvari da se uradi ( mozda neko mixovanje, ali glavno je odradjeno: otpevano i odsvirano ) pa su momci otisli u Majami ( pretpostavljam da su zbog toga otisli )…. I pogodite sta?????????
Uslikali su ih….
Moje srce je prestalo da kuca….
I dalje ima to savrsenstvo na glavi…
Evo slika:
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Zar nisu pre – pre – pre – pre…. xD
Samo da mi kosa nije ovakvo sranje odgajio bih je i napravio dredove…

Za kraj…

preporuka za slusanje:
Rasmus – Not like the others girls
To je ona pesma od koje su Tokio Hotel prepevali intro za “Spring nicht”. Pesma je blago receno savrsena… Pogotovo tekst…

She's fading away from this world
Drifting like a feather
She's not like the other girls
She lives in the clouds
She talks to the birds
Hopeless little one
She's not like the other girls I know

Predivno… Mada i dalje ne kontam zasto su momci ovo prepevali… Ali, makar su prepevali nesto prelepo…

Toliko od mene…
Poooozzzz

- 12:06 - Komentari (44) - Isprintaj - #