Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 18.02.2009.

Instant javljanje... jer ste Vi to trazili... xD

Kratko javljanje…
Tek da me ne zaboravite… xD Posto vidim da me i dalje posecujete, iscekujete novi post, a od mene ni traga ni glasa… Ali, ne brinite ziv sam!
Ne pisem, jer kao sto sam rekao treba da dobijem Internet kuci, a ova stoka sto radi na tome mi je pre 15 dana rekla da cu ga dobiti za 7 dana…. Medjutim, ja i dalje ne dobijam Net, a ovaj Internet klub je povecao cenu, a Net je sve gori… Google ucitava pola sata, a ako otvorim 2 strane odjednom sve zablokira i iskljuci se… Tako da nema smisla da idem…
Tako da znate sto me nema i da cu uskoro ( bar se nadam ) vam ponovo pisati…
Svima cu vam odgovoriti na komentare, ali sad zaista ne mogu, jer sve blokira da mi dodje da razvalim komp… Uspem na sekund da odem na News blog i na Anti Antifan blog jer tamo imaju sve novosti i to mi ucitava 2 sata… U poslednjih 20 dana sam bio 3 puta na Netu…
Za Tokio Hotel nema nista novo, opet nagadjanja oko novog albuma… Da li ce izaci u maju ili junu… Pa, ljudi za manje vremena snime i montiraju Harry Pottera… xD Al, dobro…
Nabavio sam Caught On Camera i zaista je nesto pre-pre-pre-pre-predobro… Steta samo sto se ne cuje malo vise nove pesme, al ajd… Bill je naravno trtljao sve vreme, Gustav se pravio da ne postoji i covek da ih ne zna bi pomislio da su slucajno nekog usnimili sa njima… Da je uhvacen kamerom… xexe Tom je iskoristio svaku mogucu priliku da pokaze misice… Najjace je kad kao majicom brise lice… I kao slicajno.. Ma, da, a ja sam Ketty Perry… A Georg cooler kao i uvek… Najjaca scena je kada sede na kaucu i pricaju, a Bill se propne na ruke i ispadne mu ona tetovaza sa 3 zvezde… Jaoj, kako ja taj tattoo volim… Ima stvarno dosta odvala, ali cu nekada kada budem imao vremena pisati opsirno o tome i istovremeno gledati DVD… Sad svratio samo da vam se javim i zahvalnim na vernom posecivanju…
Image and video hosting by TinyPic

P.S. Ne tnen nego then… greska…
Pooooooooooooooozzzzzzam vas puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno!!!!
Vas Necky, Prinz der Finsternis


- 13:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #