Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 12.01.2009.

nAjGoRa NoVa GoDiNa U ziVOtU + kAtAsTrOfA u SkOLi + Ja, Tj, OpRaH + oTkAcEnE tRaDiCiJe + MoJ rEtTe MiCh KaPuT + nEcKy NaNnY + mOj NoVi FriZ = MOJ DOSADNI RASPUST

Heeeeej, evribadijo!!!
Nedostajali ste mi… I vi, i ovaj blog, ma sve... Ajoj, ponovo tastatura... Otkad nisam nesto kucao... Toliko dugo sam bio bez vesti o Tokio Hotelu, ali sam ono najvaznije video pred sam put. Ali o tome cu u sledecem potu, a potom nastavljam i sa svojom pricom o Tokio Hotelu, ako nemate nista protiv.
Sada cu vam trtljati malo o sebi o tome kako sam proveo praznike.
Od zadnjeg posta kada sam se javio nije se desilo nista specijalno. U skoli sam prosao 3,92 sto je totalna sramota. i moram naterati sebe da redovno ucim u sledecem polugodistu, mada to kazem svake godine i nikad ne ispunim, al valjda je to postala nekakva tradicija. Ipak, uskoro krecem na fakultet, a sa ovakvim prosekom necu nista upisati.
Poslednji dan u skoli je bio ocajan. Svi navalili da nesto radimo, a na mene se profesor geografije skoro izvikao zato sto pricam. Ej, idiote, zadnji je dan! Das ist der letzte Tag... Jos kao nesto sere da pricam tokom cele godine i da ne moze da razume da musko moze toliko pricati. A sta cu ja kad ne mogu da cutim, al nikako... Posle smo se zezali, igrali se emisije. I ja bio Oprah.. xaxa... Da odvala bude jos veca, ja sam pricao na engleskom, a ostali na srpskom. A ja svako pitanje pocinjem sa: „Tell me SOMEBODY about...“ A vi ne mozete ni da zamislite koliko je to smesno kada ja po 2000.put kazem SOMEBODY umesto SOMETHING... xexe Ispricacu vam samo ovu odvalu. Moja drugarica Jelena je opsednuta FaceBook-om ( zbog nje sam i napravio profil ). I kao fazon ona bude osnivac FaceBook-a.
Ja ( tj, Oprah ): „Tell me somebody about FaceBook.“
Jelena: „ Pa... Facebook... Ja sam osnovala tu INSTITUCIJU...“
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Vristali smo od smeha pola sata... FaceBook institucija... xaxaxa
Toliko o skoli... O Novoj godini se i nema puno sta reci. Proveo sam je kod kuce ( a imao sam 3 ponude za izlazak!!! ), jer moji kao nisu imali novca da mi daju da izadjem. Tako da sam se sa sestrom davio u slatkisima do 11 uvece i gledao Prison Break ( po 2. put prvu sezonu ). Onda sam legao da spavam. Nadam se da ste se proveli bolje od mene, sto i nije bilo tako tesko.
Onda sam otisao kod mame u Valjevo. Pred polazak smo se naravno zaustavili da ja otrcim po cetkicu za zube. Neke stvari se nikad ne menjaju. Opet tradicija...
Mama mi je sasila kaput, u kome jedva cekam da se slikam da vam pokazem. Isti je kao Billov u spotu „Rette mich“!!! Uzak je, crn i ima kragnu od 2 metra! xexe... Ma, pustite spot „Rette mich“ i videcete ga... Moja jadna mama je 200 puta gledala spot kako bi svaki deo kaputa bio isti... Bas sam djubre... Devilish... Sasila mi je i 2 para pantalona... Jedne su obicne. Materijal je lep, ali ja sam nekako navikao da imam nesto na pantalonama ( gomilu rajsfeslusa, na primer.. xexe ), pa mi ove nekako prazne. Druge su zato otkacene. Moja kreacija! Napravljene su od stare torbe moje sestre, a na kolenu je znak Tokio Hotela. Za divno cudo nisu crne. Ne znam sta mi je u poslednje vreme... xexe... Jedan covek mi je rekao da je citao da je taj znak Tokio Hotela ustvari kukasti krst... Meni je to glupost, ali cu pogledati pa javiti. Ja pustio tom coveku spot „Rette mich“ da vidi kaput, a on kaze da je „muzika dobra, al je mali puno feminiziran“. I na kraju spota se okrene mojoj mami i kaze: „Ovaj mali je lepsi od nas dvoje zajedno!“ xexexe... Taj covek je bas pametan i taaaako smesan... Da ste ga samo videli kao igra uz neki tehno.. xixixixi
Jos vam ovo smesno iz Valjeva moram ispricati. Moji mali rodjaci, najsladja deca na svetu, Andjela (3.god.) i Nikola (1.god.) su me bukvalno samleli dok sam ih cuvao. A ta mala Andjela, pazite dete ima 3 godine, i kad je bila na moru videla da zene imaju dlake dole. I jednom se ona upisala u gace i pita je majka : „Je l’ se to zalivas da porastes?“, a ona luda kaze: „Zalivam ribicu da mi porastu dlake!“ xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa Lujka svima htela da skine gace da vidi ’ribicu’... Obozavam je... Meni su ta mala deca tako slatka, ali kad sa njima odgledas 10 epizoda Popaja i nije ti bas toliko slatko... Popaj je neki ctrani sa mornarom koji jede spanac da bude jak.. Kakav smor... Oduvek sam mrzeo taj bezvezni crtani... Vidi se po meni i ovom Amy Winehouse telu.. xexe
Kad joj je majka šišala brata, pita ona zasto to radi. Majka joj kaze da ga sisa jer decaci imaju kratku kosu, a ona je gleda i kaze: „A kako Nemanja ima dugu kosu?“ xaxaxa... Mada, nemam ni ja vise dugu kosu... Nije jedini Bill promenio friz... Otisao ja kod frizerke da me osisa kao onog basistu i Fall Out Boy-a, znate onaj Pete. I odnesem joj sliku i ona me krava osisa samo na kratko... Hteo sam se ubiti!!! Ovo mi se desava drugi put u zivotu. Pred koncert Tokio Hotela sam otisao da me osisaju kao Billa u „Rette mich“, a dobio sam samo kratku kosu sa neravnim siskama... xaxa Tada mi i nije bilo toliko smesno...
Nakon Bozica sam otisao na Taru, gde imam 2 tetke i tamo sam bio bebisiterka, ali ovaj put za troje dece... ufff... Mrzim te planine jer je jako zima... Tara je planina ako ne znate.. Nemojte da pomislite da vas omalovazavam, ali polazim od sebe da nemam pojma geografiju, pa objasnjavam.
Konacno sam stigao kuci i setao sam ceo dan... Kad sam se dokopao Neta svanulo mi je... Naravno da sam prvo otisao na ovaj blog gde ste me stvarno prijatno iznenadili. 2500 poseta... A nisam postavljao nista novo... Sjajni ste... Obozavam vas... I komentari su sjajni... Hvala svima za onako lepe zelje za praznike i pohvale za blog... Ne brinite, nije mi jos u planu da ga obrisem. Pogotovo ne sada kada ga toliko vas posecuje. Uvek mi je drago da vidim nove osobe u komentarima. Posebno anonimce. A vidim da je bilo i udvaranja.. xexe... Hoce me to ovih dana... xexe Ipak ja zivim u Srbiji, pa bi to onda bila neka sajber veza... xexe

Kao sto sam obecao.. Moja jelka... Zar nije savrsena...
Image and video hosting by TinyPic

I jedan snimak sa zakasnjenjem... Kako ja glumim Deda Mraza... xexe... Ovde niko ne prepoznaje moj glas... xexe

Original Video - More videos at TinyPic

U narednom periodu vas ocekuju neke promene na ovom blogu, vec od sledeceg posta. Ali, budite strpljivi... Necu jos nista da vam otkrivam...
Ustvari hocu..
xexe
Promenicu nadimak...
Toliko...
Pozzzz

- 12:03 - Komentari (36) - Isprintaj - #