Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 28.12.2008.

SrEcAn BoZiC i NoVa GoDiNa!!!!

Evo, posto je Nova godina zelim da se osvrnem na proteklu godinu…
Protekla godina za Tokio Hotel je bila vise nego uspesna…
Ali bio je to mac sa 2 ostrice…
Iako se to cini kao daleko, setimo se da je ove godine TH doziveo i strasan poraz…
Ali, krenimo redom…
Godina je pocela kao veliko iznenedjenje za zenski pol… Paparaco je uhvatio Billa i Toma na plazi u Maldivima… Nakon toga su otputovali u Francusku na dodelu NRJ nagrada… Na nju nas seca vise nego dobar nastup sa pesmom 1000 Meere… Setite se samo scenografije sa mnostvom sijalica…
Image and video hosting by TinyPic
U Februaru ih je cekala prva turneja u Americi i Kanadi… Potom su se opet vratili u Nemacku na dodelu Echo i Goldene Kamera…
Image and video hosting by TinyPic
Ali, to nije bio jedini razlog povratka nazad… Pre konacnog osvajanja Amerike, planirana je velika Evropska turneja… Prvi put u zivotu sam se radovao njihovoj turneji, ali sve je palo u vodu… Bill je ostao u potpunosti bez glasa i morao je na operaciju… Cak 16 koncerata 1000 Hotels turneje je otkazano.
Image and video hosting by TinyPic
Mesec April, je osim mog rodjendana, doneo konacno lepe vesti, xixi… Bill je nakon 10 dana strogog cutanja progovorio…
I pored opomena lekara, ponovo se bacio na posao… Pokupili su cak 4 Comet nagrade, a Bill nas je sve iznenadio jer se potpuno ofarbao u crno.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
U junu su nadoknadili otkazane koncerte ( osim onih koji im ne donose mnogo novca… grrr ) i ucestvovali na mnostvu festivala… Pored toga, opet su radili na filmu. Ovoga puta Bill nije dao glas animiranom junaku, kao sto je ucinio za Arthura, vec je njihova pesma “By your side” koriscena u filmu “Prom night”.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Prosle su 3 godine od pojavljivanja njihovog prvog hita “Durch den Monsun”, a oni su to proslavili uz cak 6 MTV nagrada. Nakon toga, Bill je dobio svog dvojnika u muzeju vostanih figura, a zamalo da ostanu bez Gustava, koji je doziveo saobracajnu nesrecu. Potom su se povukli u studio i zavrsili 3. album, koji izlazi na prolece 2009. godine. Vec smo bili u mogucnosti da cujemo delic nove pesme sa novog CD-a i to na njihovom najnovijem DVD-u, koji je izasao pocetkom decembra.
Nama ostaje da se nadamo da im predstoji jos jedna ovako uspesna godina… I ja se nadam da cu ispratiti tu godinu ovim blogom… Za mene je potpuno neverovatno da imam blog, znam da zvuci smesno, ali ja sam tako dugo citao tudje blogove i mislio sam da necu znati i ja da sve to radim… Medjutim, kada mi je Peca rekla adresu na kojoj mogu kreirati blog video sam da to nije tako tesko… I nakon mesec dana su mi svi govorili da je blog sjajan, da imaju sacuvane moje postove… Najvise sam ponosan na to sto osobe koje imaju samo 2-3 osobe u linkovima, imaju upravo moj blog u linkovima… Kao slag na tortu sam dobio komentar od official hr blog… Rekli su da inace to ne rade… xexe… Zbog mene svi prave izuzetak… xexe… I eto sada u roku od mesec i po dana imam skoro 2000 poseta… Hvala vam svima!

Moja novogodisnja zelja za ovaj blog glasi ovako:
Zelim da pravim ovaj blog jos dugo, dugo, a kada budem pisao isti ovaj rezime na kraju 2009. godine, zelim da tu pise da sam prestao da slusam Tokio Hotel, da im je novi CD cista propast, da tokom evropske turneje nisu dosli u Beograd i da ja nisam otisao na koncert, kao i da nisu uspeli da se probiju u Japanu…
Svako ko zna mene, zna i da sta god ja kazem to se ne desi… Tako da se nadam da su vam sad moje zelje malo jasnije…
Za kraj evo par mojih slika, koje mislim da dosada niste videli…
Ovde isprobavam sal i kapu koji nisu moji… smrc… Ove slike su od pre 2-3 sedmice…
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ovde mi se svidja moja frizura… Mozda se tako osisam… Mada, meni je kosa retko kad ovakva, obicno je sva cupava, izvijena i tako to…
Image and video hosting by TinyPic

Pozz i Happy New Year!
Kao sto sam vec rekao, necu biti tu za praznike, nema Interneta… taman da se odmorim od svih vas!!! xexe… Ja pisem negde tamo tek posle Bozica ( ja sam pravoslavac, tako da Bozic slavim 7. januara )… Vraticu se odmoran i pun elana da vam napisem post od koga ce vam oci ispasti koliko ce biti dug…

Nadam se da ste lepo proslavili Bozic i da cete se ludo provesti za Novu godinu…
Zadnji post u 2008. zavrsavam jednom odvalom…
Vezana je za Britney… Tokom promocije novog CD-a “Circus” gostovala je izmedju ostalog i u Japanu… I lujka na kraju nastupa svima pozelela srecan Bozic…. ja sam se cepao sat vremena… Koja kraljica… Kao da Budisti slave Bozic… xexexe
Preko raspusta cu sigurno najvise slusati njenu pesmu Unusal you, najlepsa pesma na svetu… I vama je preporucujem… Najlepsi stih mi je
Maybe you are not even human cause
only an anglel can be so unusual…


Pozzz i cujemo se za 10-ak dana…

- 15:09 - Komentari (48) - Isprintaj - #