Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 04.12.2008.

Necky’s back…

xixi…
Konacno!!!!
Ova recenica iz naslova aludira na Billa u aprilu 2008., nakon operacije… xexe… Nadam se da sam vam nedostajao…
Otkad nisam bio na Netu… weeee! Ponovo pisem post…
Ok, smirujem situaciju…
Ovaj odmor mi je prijao… Uspeo sam da pokvarim mnostvo ocena i tako to…
Odgledao sam filmove HSM i odusevio sam se… Obozavam te teen komedije, samo mi je bezveze sto svi momci pevaju kao iz boy band-ova… Najbolja mi je Ashly, naravno… Ona je bomba… Ona Vanessa mi je odvratna, sva kao prefinjena…
Ponovo sam se navukao na Evanescence… Obicno to bude kada izdaju album, ali sada malo radim na mom engleskom, koji je katastrofalan, pa posto pocinjemo da citamo knjige na engleskom, ja sam resio malo da vezbam, a posto znam da su tekstovi Evanescence-a vise nego savrseni, odlucio sam njih da prevedem… Preveo sam ceo CD Orgin, a trenutno sam na polovini Fallen-a… Od ranije najvise volim pesmu Hello, Lithium i My Immortal. Sada me odusevljavaju Anywhere, Even In Death… Ajd da ne smaram vise… Da, preveo sam i ceo tekst o njima sa Wikipedia-e… A znate koliko ga puno ima… Ali, makar sada znam bas puno o njima… Moja sestra je poludela jer ne mogu nikoga da slusam, a da se odmah ne zaludim… Pa, sta cu kad sam kreten…
Al, necu i vas da smaram o njima, vracam se na to sta sam radio dok sam bio odsutan…
Ovo vreme sam iskoristio i da napisem par delova moje price o Tokio Hotelu i da odaberem slike koje cu staviti u post… Da vidimo sta ima novo oko Tokio Hotela…


Novi DVD Caugh
t On Camera!

Kako volim kada mi od TH News dodje obavestenje na mail… xexe
Ljudi, to je sutra…
Nova pesma…
sve novo…
uh…

A ono sto ima od novosti o TH, mada sam malo zardjao jer me nije bilo na Netu, ali da znate, ja ne pisem sve novosti koje saznam. Ja objavim samo ono sto je interesantno i sto zelim da zapamtim, a zaista mi nije bitno da li su igrali njihovu pesmu u Plesom do snova, da li su pevali njihovu pesmu u Velikom bratu ili da li ih neko pominje u pesmi. Kada smo to resili, evo nekih glavnih novosti koje sam propustio da objavim otkad nisam bio tu…
Kao sto znate, j avec odavno cekam da vidim…

Billov novi tattoo…

On je uslikan jos na dodeli MTV Latin nagrada… Videla su se neka slova koja idu od stomaka ka nozi… Ja sam zato pretpostavljao da se tattoo proteze duz cele noge , a i Bill je rekao da bi morao ceo da se skine da bi pokazao tetovazu. Kako mi je bio smesan kada je to govorio, naglasi ono NACKED i ukrsti ocima… Xaxa… Medjutim, ispostavilo se da Bill ne mora da bude potpuno go da bismo videli tattoo… Nedavno su objavljene slike iz tattoo-shopa… Ja sam ostao bez teksta… Ja??? Pa, dobro… Jedno sam deset sekundi blenuo u tattoo, a onda sam rekao nesto kao Jebes me u oko… xixi… Bill je, pretpostavljam, i ovaj put sam osmislio tattoo…
Ukrstene su 2 recenice…
Prva “Wir hören nie auf zu schreien” sto znaci
Mi nikad ne prestajemo da vristimo ( a ne nikad necemo prestati, kako je prevedeno na oficialnom hrvatskom blogu )
Druga “Wir kehren zum ursprung zurück” sto znaci
Vracamo se na pocetak !
Prva stoji horizontalno, a druga se uvija oko nje…
Ovo mi deluje zaista dubokoumno, ali cu sa vama podeliti neko moje shvatanje ovoga cuda…
Slazem se sa vecinom za ovu prvu recenicu da je povezana sa Schrei pesmom, jer im je to prva pesma, tako im se zvao CD i turneja… Ja sam skoro pisao o toj pesmi, a njena poruka je da se uvek borimo za svoja prava i snove, jedino tako cemo ih ostvariti. To je ono u cemu se slazem sa drugima, ali za ostatak mislim da znaci sledece:
Oni se iznova svakog dana bore da ostvare novi uspeh. Uvek sebi postavljaju nove ciljeve, a svaki je visi od prethodnog. Mislim da se to odnosi na to da im je u pocetku bio cilj da budu popularni u Magdeburgu, pa u celoj Nemackoj, pa u Evropi. I kada su dostigli taj cilj, kada su metaforicki ‘vristali’ za njega, svaki dan bez odmora, Evropa im je bila pod nogama. A onda su otisli u Ameriku gde su niko i nista. Nakon koncerata pred 20 000 ljudi, dosli su na koncert pred jedva hiljadu ljudi u Americi. Ponovo su se vratili na pocetak, na staro, na nulu. I sada kada su u Americi konacno neko, otici ce u Japan i vratiti se ponovo na pocetak. I sve tako iznova. To je neko moje misljenje, mada vidim da svi ovo povezuju sa novim CD-om. Mozda ste i u pravu… Mada, verovatno je u pitanju nesto trece… Ipak, Bill je rekao da ne bismo trenutno razumeli znacenje tetovaze.
Verovatno ima nekakve veze i ovakav izgled tattoo-a. Druga recenica obgrljuje drugu, proizilazi iz nje.Ustvari, ko kaze da je to druga recenica, mozda je to prva. Pa sve to glasi
Vracamo se na pocetak, ne prestajuci da vristimo… Mada, mozda se one nekako i ukrstaju… Ko zna… Jedno sigurno znam… Bill je previse gledao Prision Break… xexe… Mozda ovo deluje kao zezancija, ali sam ozbiljan… Mislim, istetovirao je pola gornjeg dela tela, jos to ima neko skriveno znacenje… Tetovaza mi je bolja nego sve tri prosle zajedno, mada moglo je ovo i manje…
Jos uvek pomno razmisljam o ovome… Jedva cekam da cujem od Billa znacenje… Freiheit 89 sam odmah protumacio… Valjda sam i sad u pravu…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

g>
F
an party

30.11. je odrzan onaj famozni fan party u Hamburgu. Pevalo se, igralo ( uhvatili su Gustava kamerom ) i delile su se nagrade… Fanovi se nisu odmarali ni sekundu, sve vreme su snimali i izvestavali, sto je po meni debilno… Daj, bre, kada si vec tu uzivaj, a ne snimaj neka sranja koja se naposletku i ne vide… Sve se trese, slabo se cuje, a da pre snimka nije objasnjeno sta je u pitanju, ne bih znao sta je to… Evo ova crna mrlja sto se pojavi na sekund je Georg… Ja kada bih isao na koncert, fotkao bih 10-ak slika i to je to, ne bi sebi ceo koncert upropastio snimajuci ga, brinuci da li se dobro vidi…
Mnogi su se razocarali za ovu zurku, jer su fanovi bili udaljeni od njih 5-6 metara… Ja nisam ni ocekivao nista bolje… Jedino sto je bilo kao interesantno je sto se Gustav prvi napio, malo se iskakao i nesto mlatarao rukama, a onda otisao kuci.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Lista Billovih naj modnih promasaja

I u Bravu su izasli Billovi najpromasaji…

Moj komentar…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Meni su ove patike nesto najsavrsenije na svetu… Ubio bih za takve… Ne zezam se… Ne kontam zasto se nikom ne svidjaju… Jakna je takodje savrsena… Mada se samo na jednoj slici vidi da ima resice po rukavima… Jedino sto nije po mom ukusu su pantalone…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Sta ovde ima lose??? Svi znate koliko volim ove pantalone sa 2 rajsfeslusa, pa i ja imam takve… I kaput je bas mocan… Kao iz Matrixa…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Nekako razumem za sve sto su nasli zamerku, ali ovo…

Mislim da se ova kombinacija nije nikom svidela osim meni… Tako mi mocno izgleda… Kao da je ispao iz svemira… Posebno mi se dopada ovaj srebrni sal… I martinke… One extra stoje na crne pantalone, a ne na ovo sto je obukao na slici ispod…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovu kombinaciju sam vec komentarisao na mom blogu… Sve mi je extra osim ovih pantalona… Njih necu nikad preboleti…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I ovo sam komenrarisao… Ovo je meni tako jako! Bas je orginalno…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ako Bill kojim slucajem poslusa savet ovog kriticara, molim ga da na moju adresu posalje te stvari… xixi

Kada bih ja pravio listu njegovih modnih promasaja, sastojala bi se iz ove dve slike dole… Kao sto vidite, tu je slika sa MTV Latin Awards 08 ( zbog pantalona ) i jedna slika sa kraja 2006. godine… Ova mreza je nesto najodvratnije sto sam u zivotu video… Mislim… Jos se kopca dole kao bodi… To mi je bilo zanimljivo u spotu Durch den Monsun jer je mreza isla preko majice… Ali ovo na golo telo… Nein!!!
Sva ostala odeca mu je savrsena…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Sta sam jos nasao novo o njima… A da… Posto su ih paparaci non-stop proganjali da ih ulove bez sminke i tako to, Bill je odlucio da svojim fanovima pokaze kako izgleda i to preko kanala na YouTube-u… Smesan mi je sa ovom frizurom, ali ja bih nega obozavao i celavog… xexe…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Vidim da u poslednje vreme kao svi nesto opravdavaju Billovu odecu da je muska, kako kupuje u odeljcima za muskarce i tako to… Ljudi, ne zavaravajte se! Meni se Bill oblaci najbolje na svetu, ali stojim iza toga da polovina njegovih stvari nije muska… Kao da je to i bitno… Samo mi nemojte tih gluposti…

Jos par reci za kraj.. xexe

Eto, ja sam se malo raspisao, ali ne zamerite mi, ipak nisam bio na Netu tako dugo… Sada cu pokusati svima da vam vratim komentare, ali cu prvo sve skinuti, procitati kuci i onda vam stvarno komati…
Uglavnom, vazno je da je Necky’s back! i da cu moci da pisem moj blog… Nisam kontao koliko mi je ovaj blog vazan dokad nisam bio na ivici da ga izgubim… Igrom slucaja sam skontao i da neki ne citaju ono sto pisem, vec mi samo ostavljaju komentare kako bi isao na njihove blogove… Takvi ladno mogu da odu odavde… Sami ce se prepoznati… Njihove komentare smatram kao za komentare antifanova… Ne interesuju me… Hvala TH Love sto me je , da se izrazim, “branila” od komentara jednog antifana, ali zaista nema potrebe. Ti komentari me ne doticu… To govori o ljudima koji pisu takve komentare, a ne o meni. Ja slusam Tokio Hotel zbog sebe, a ne zbog drugih, zato ja necu prestati da ih slusam jer neko tamo nebitan ima da mi kaze nesto ruzno zbog toga. Mnogi ce to nazvati vredjanjem, ali to nije vredjanje vec nedostatak recnika.
Toliko o tome…
Cujemo se…
P.S. Billgirl4ever, naravno da se ono za necitanje postova nije odnosilo na tebe… Ne shvatam kako si to skontala… Pa, ti si mi jedan od najstarijih posetilaca… Pozz, i izvini sto ti nisam pre javio, ali znas da nisam bio u mogucnosti…

P.P.S. Dopunio sam slikama post od 24.11., pa ako hocete pogledajte to… Stavio sam slike Toma i CD-a Schrei so laut du kannst

- 15:35 - Komentari (57) - Isprintaj - #