Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 26.11.2008.

Kratko cu... Nadam se da cete ovo procitati...

Posto vidim da je vecina “procitala” moj prosli prosli post, zelim da nesto kazem…
Kratko cu, pa se nadam da cete izdvojiti minut da procitate…
Ja nemam Net kuci, pa sam sve vreme pisao iz jednog lokala u kome mozete igrati igrice ili ici na Internet. Medjutim, iz ne znam kog problema, ukinut je brzi Internet. Sada ima samo onaj spori i to na jednom racunaru, verovatno ce i skinuti odatle. To u prevodu znaci da ja najverovatnije vise necu biti u mogucnosti da pisem one smorne, duge postove. Ipak hvala onim retkim koji su ovo citali. Niste morali da mi ostavite komentare samo jer sam ja komentarisao vase blogove. Kada god nekom nisam procitao post, napisao bih to i rekao da cu procitati kuci, jer sve skinem i citam kuci, jer vecinom nemam vremena ovde. Ali, izgleda da nismo svi isti.
Na vecinu vasih blogova svracam i kad mi ne ostavite komentar.
Ako nastavim da pisem blog, tj, ako ovde nabave Internet, zelim da ga posecuju samo oni koje interesuje da citaju, komentari mi nisu bitni. Ne morate uopste komentarisati, vazno je da procitate. To sto ce neko da baci oko na post i da u komentaru odglumi da je procitao mi ne treba. Nisam ljut ni na koga, nikoga ne prozivam, a ako se neko oseti prozvanim, to je njegov problem. Ne zelim da mi se bilo ko pravda…
To je to…
Nadam se da ce ovde ostati makar onaj spori Net da skinem novi DVD…
Pozz svima i nadam se da cu uspeti da se javim uskoro…
Ovde zavrsavam ovo smaranje…( Mislim da sam ovom recenicom zavrsio i prvi post… xexe… makar je osmeh na kraju… )

- 14:42 - Komentari (24) - Isprintaj - #