Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 24.11.2008.

13. deo price o Tokio Hotelu – Tema broj 1

Na pocetku samo da kazem par reci o proslom postu, tj, odgovori na vasa pitanja…
Prosli post mi nije bila namera da nekog pravim ljubomornim ili nesto slicno, samo sam hteo da vam pokazem moju sobu, moje TH stvari. Moje misljenje je da mene kao fana ne odlikuje broj postera, snimaka i tako to… Pa, neko sad da ih zavoli moze za mesec-dva poskidati o njima svasta sa Neta i tako imati sve… Ja imam o njima onoliko koliko sam najvise uspeo da nabavim, ali i da nemam nijedan poster, smatrao bih sebe vecim fanom nego vecinu. To se najvise vidi po bivsim fanovima, a ja sam imao zadovoljstvo da mi par takvih poseti blog i da mi svasta naprica kako cu skontati koliki sam idiot sto ih slusam. Ja njih prvenstveno slusam zbog njihovih pesama, a ne zbog izgleda. Dokaz je to sto mi je i dalje podjednako dobar CD Schrei kao pre 3 godine i svaki put kada ga slusam me vrati u taj period. I to sto sada postoji Zimmer 483 i Scream, i uskoro ce postojati jos 2 CD-a, to ne znaci da cu prestati bar 1 sedmicno da odslusam Schrei. Toliko o tome, a sada da vam odgovorim na pitanja u vezi sobe.
Na zidu mi nisu bas svi posteri, jer nema mesta u sobi… Drugo, u poslednje vreme sam nabavio jos postera, ali ih nisam zalepio… Postere nabavljam tako sto mi nekad drug donese iz Austrije, ako kupim neke nemacke novine… I da… ovo je pokvareno…. Zaludim neku decu za Tokio Hotel, oni nabave svasta, i onda im ja to pokupim, a dam nesto drugo sto vole… xixi… al sam zloban…
Nemacke novine kupujem ako dodju kod nas… Ranije je dolazio Yam, a sada Bravo…A bude i po nasim novinama… Ako odem u Valjevo kod mame i tamo kupim nemacke novine… A najvise nakupujem na Sajmu u Bg…
CD-ove mi kupuje drug u Austriji, a ja sam kupio ovde Schrei i Scream… Odlucio sam da vise ne kupujem singlove, vec samo CD-ove… Mozda neki DVD…
To je to…
A sada smo stigli do 13. dela moje price o Tokio Hotelu… Ala vreme leti…
Pa, da pocnem….

Mart 2006…
Konacno su fanovi Tokio Hotela mogli da cuju kako Billov novi glas zvuci u studiju… I to ne samo na singlu “Rette mich”, vec i na novom CD-u “Schrei so laut du kannst”… Ja sam dugo mislio da je taj ceo CD otpevan dubljim glasom… Medjutim, prevario sam se… Ja sa dubljim glasom sa prvog CD-a imam samo Rette mich, Schrei i Der letzte Tag… Ako postoji jos neka verzija nek mi neko javi…Samo da prokomentarisem da mi je Schrei sa dubokim glasom taaako mocna… Da se najezis… Pored pesama sa prvog CD-a, na “Schrei so laut du kannst” se nalaze i pesme sa singlova ( Beichte, Schwarz i Thema nummer 1) i akusticne verzije Schrei i Durch den Monsun… Kad sam vec pomenuo gore Schwarz, jeste li vi primetili kako on tu cudno peva C, Z, S… Šuška… Verovatno nije skinuo pirsing kada su snimali… Ne znam jesam li pomenuo, ali ja ne znam pravilno da izgovorim C ( c kao cura ), Z ( z kao zima, da ne pomislite da je z kao žaba ) i S ( s kao sumrak… ) … Pa, ako hocete da cujete kako to izgovaram pustite Schwarz…xixi
Ja sam trebao za rodjendan da dobijem i ovaj CD, ali je Veki ( moja drugarica iz Austrije ) mislila da imam taj CD, a ja imam obican Schrei… Ne bas tako obican… Obozavam taj CD… To je prvi orginal CD koji sam kupio… Isao sam 2000 puta u CD shop u Valjevu ( tu mi majka zivi ) da ga samo vidim, i na kraju sam ga kupio… Nedugo zatim sam dobio i Rette mich singl… O tome sam pisao u nekom postu…
Omot CD-a “Schrei so laut du kannst” ( Vrisni najglasnije sto mozes ) je uradjen na fazon “Schrei”… Evo vam slike oba omota…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ostale slike cu staviti drugi put, Net me zeza...


A kao sto sam vec pomenuo, sada cu pisati o pesmi “Thema nr.1”, za pocetak prevod te pesme…

Tema broj 1

Ona je sve ono sto do sada nisi video.
I ja mislim na nju svaki cas i svaki dan.
Svi momci imaju istu halucinaciju.
Za neke devojke je ona fascinacija.
Da li si vec znao to?

refren:
Ona je tema broj 1, 2, 3, 4, 5 i 6!
U snu te uzme za ruku,
a kada se probudis ona nestane.
Ona je tema broj 1, 2, 3, 4, 5 i 6!
Otvori oci kada dodje jer neces pobeci
i neces je preboleti…

U skoli je vreme stalo i ucionice su prazne.
“Britney” je od juce i nikoga ne zanima.
Svi su je vec videli u nastavnickom WC-u!
I ako kazes da nisi – lazes, i ovako i onako!
I potajno se okreces za njom!

refren: 1x

Ti je gledas, a znas da je to jadno,
jer ce ona zauvek ostati za tebe samo tema broj 1…

Juce nisam ceo sat mislio na nju!
Protiv moje volje probudio sam se misleci na nju!
Ona zna da je sve uradila kako treba…

refren: 1x


Kao i uvek ispravio sam par stvari u pesmi, ali stvarno je glupo kad se prevede bukvalno… Npr, na kraju druge strofe ide: Tajno volis njen show… Ja sam to ispravio u: I potajno se okreces za njom… Isto znaci, ali mi nekako bolje zvuci… I ovaj deo posle refrena ne znam kako da definisem…

Ti je gledas, a znas da je to jadno,
jer ce ona zauvek ostati za tebe samo tema broj 1…

To je nesto kao da je jadno to sto stalno misli na nju, a zna da nema ama bas nikakve sanse da bude sa njom. I ona ce mu uvek biti samo tema broj 1 i nista vise… Toliko o tome…

Jedina zamerka za ovu pesmu mi je sto u drugoj strofi vredjaju Britney…Kontam ja da je ona primer devojke za kojom su svi ludeli, a onda je ona propala… Nije u pitanju samo to sto volim nju, nego bilo koga da uvrede u pesmi to mi je jadno… To uvek govorim za repere koji vredjaju Tokio Hotel… Kada vec nisu u stanju nikako da privuku paznju na sebe, moraju da ismevaju njih kako bi neko saznao da i oni postoje… To je meni jako jadno…I da, tu kazu “Britney je od juce i nikoga ne zanima”… Pa, ako vec nikoga ne zanima, zasto Tom nije skidao oci sa nje na dodeli MTV VMA 08 nagrada… Bill je rekao da Tom u prvi mah nije ni skontao da su dobili nagradu jer je buljio u Britnine grudi… xaxa

U ovoj pesmi mi se bas svidja sto ono Oh-oh-oh! peva Bill…

U “Thema nr.1”, poslednjoj objavljenoj pesmi sa starim glasom, se radi o devojci koja postoji u svakoj skoli i sa kojom bi svi voleli da se smuvaju. I naravno, ko bi drugi bio sa temom broj 1 u njihovoj skoli nego Tom… Ali, samo na kratko, jer im nije islo… Tom je imao prevelika ocekivanja… Pa, uvek je tako… Uvek je bolje kada nesto zelis, nego kad ga dobijes…

Evo jednog primera…
Sharl Bodler, pesnik iz 19-20. veka, cije su mene pesme odusevile, se udvarao jednoj zeni tako sto joj je slao u anonimnim pismima svoje pesme… Ona je bila odusevljena i interesovalo ju je ko je on… Nakon par godina udvaranja on je objavio zbirku pesama koje joj je slao… Kada je ona tako neocekivano saznala ko je on, odmah je otisla u njegov apartman, te noci su se ljubili i spavali zajedno… Kada mu je ona sutradan poslala pismo da se vide, on joj je samo poslao odgovor da ne zeli, jer je ona tako dugo za njega bila nedostizna, savrsena, nesto poput bozanstva, a sada kada je bio sa njom, shvatio je da je ona samo obicna zena… I otkacio je!!! Nakon tolikog udvaranja… Koji lik…

Tako je kad nekog idealizujes… Tom je priznao da jos nijednoj devojci nije rekao da je voli, ali da bi to priznao devojci u koju bi stvarno bio zaljubljen… Najneprijatnije iskustvo u ljubavi mu se desilo kada ga je devojka osamarila na sred skolskog dvorista, jer je mislila da on prica okolo svasta o njoj… Jadan Tom, gde bi on onako fin! xixi Nakon samara, njih dvoje su raskinuli…

Tema broj 1 u njihovom bendu je Eva Longoria, Angelina Jolie i bliznakinje Olsen… Vec sam to pisao, a i sada cu… Bliznakinje Olsen? Gde su njima oci…

Kao sto znamo kakvi su novinari, svi su navalili na Toma da prica o devojkama… Ja vam ispod izdvajam najzanimljivije cinjenice iz million intervjua o tome, mozda i nesto novo saznate… Hteo sam da stavim dosta Tomovih slika, ali Net me zeza pa ne mogu...

- Tom ne veruje u pravu ljubav… Smatra da ljudi na kraju ostaju zajedno samo iz navike…Zato on vecinom ima kratke veze… E, mene ovaj decko odusevljava sa svojim izgovorima… Mastovito, nema sta…

- Veze radije raskida preko telefona nego oci u oci… Mada, on na pocetku kaze devojkama da ne zeli dugu vezu, a ni one to ne zele… Sve one zele samo da reeeeeeeeeeeeeeeedeeeeen… xixi

- Unapred zna da ce veza biti dobra ako pocne sexom na prvom dejtu… Kaze da vise voli da devojka napravi prvi korak… Eto, takvi su vam muskarci… Samo se duvaju, a nikad nece prici devojci ako mu ona prvo ne da znak…

- Najjace mi je bilo u jednom intervjuu kada su ih pitali kakve devojke vole… I pocne nas dobri, fini Gusti i kaze kako voli inteligentne devojke sa kojima ima o cemu pricati… A Bill kaze : “Moja i Tomova moze slobodno biti malo glupa…” xaxaxaxaxaxaxaxa Malo glupa… Koji lik… I Bill i Tom vole devojke u uskoj, kratkoj odeci, a boja kose nije bitna, samo da nije ofarbana u crveno ili ridja… Ovo za crveno se slazem, a za ridje i nisam bas siguran… Ne znam da li se kod vas prikazivala serija Korak napred ( Un Paso Adelante)… Ako nije, to je akademija za scenske umetnike, plesace, pevace, glumce… E, u toj seriji ima jedna Ingrid… Ridja je, ali je bomba! Mada su i Lola i Silvija ( druge dve devojke, crnka i plavusa )… U principu vise volim plavuse, ali mi se obicno svide crnke… Ne terajte me da objasnjavam ovu idiotsku recenicu…

- Iako Tom voli devojke u uskoj odeci, on mrzi usku odecu! Ranije su mu samo farke bile siroke, a sada je sve… Zato kaze da je Bill lud… Ja sam neka mesavina… Skoro mi je sve uze, a imam i sirokih stvari… Jedanput nisam mogao sebe da prepoznam, kada sam tek kupio siroke patike ( one svapske, reperske ) i obukao siroku majicu i siroki sorts… Ali svideo mi se osecaj… Vetar duva na sve strane… xixi

- Iako svi mislimo da je Tom macho tip u potpunosti, Bill tvrdi da je drugacije. Tvrdi da i Tom ume biti fin, pazljiv, cak i zaplace kad gledaju neki potresan film… Ipak mu je zao svih devojaka kojima je njegov 10 minuta stariji brat slomio srce… A kako to izgleda kada je Tom ljubomoran… A, sta mislite da je Tom drugo odgovorio nego : “Ja nikada nisam bio ljubomoran!”

E, Boze… Iako najvise volim Billa, na Tomove gluposti se najvise ismejem… Nije ni cudo sto za njim cure lude… Decko je bomba… Jos je sad i zgodan… Znam da su neke cure nalozene na Billa, mada da ne slusaju TH i da neko takav prodje pored njih rekle bi Vidi ovog pedera! 100%... Najjace mi je bilo kada sam gledao neki fan video o Tomu… Imao sam utisak da cura, koja ga je pravila, svrsava… Onako mu zumira telo kada je na plazi, a potom snimak kako se Tom igra sa pirsingom u usni… I napise, jos jednom, ali ovaj put sporije… I tako razvuce taj snimak… A stvarno bas dobro izgleda, da mi je doslo da stavim pirsing u usnu i da to radim celog zivota… Mada, opet ne bi vredelo jer sam ja sexy koliko i izvadjeno oko uvaljano u creva… Fujjj!!! Dobro, nisam bas toliko…

Ja jos jednom moram da napomenem koliko volim ovaj period ( 2006. )… Tada sam ih onako pravo zavoleo… Najvise mi je krivo sto nisam mogao ranije da nabavim CD... A da sam ziveo u Beogradu ili da sam tada imao Internet … Kako god, i da sam ga nabavio 2008. godine, vazno je da ih sada volim, ali nista ne moze zameniti to sto sam zapamtio i onog Billa koji je imao manga frizuru i za koga sam mislio da ima onaj tanki glas… I sada nekada kada se zagledam u Billa sa onom kosom ( precnika 2 metra ) na glavi i kako peva ili prica na engleskom, zapitam se da li je to onaj isti Bill koji nije mogao da skine osmeh sa lica jer se nalazi na naslovnoj strani Bravo-a, jer ni on nije mogao da shvati zasto se tu nalazi… Nedostaje mi taj Bill… Ovog Billa zeli ceo svet da odvuce na svoju stranu i isti taj svet me tera da shvatim da nikada necu imati priliku da ga vidim uzivo… Jer, sta je Srbija… Citiracu jedan stih koji mi se bas svideo…
“Mi smo samo krvava mrlja na belom svetskom TV ekranu,
oni koji treba u tisini da nestanu…”

Bas to… Svestan sam toga da je sve manja verovatnoca da dodju u Srbiju pored tolikog prostranstva Evrope, Amerike… A i da dodju, a ja nekim slucajem uspem da odem, sta cu ja biti za njih… Samo jedan u gomili onih koji vriste… On nece shvatiti da je ceo moj zivot 3 godine unatrag u velikoj meri obelezen njim…Tako bih voleo da budem u nekom kontaktu sa njima… Da znaju sta mi znace… Nekada se zapitam kuda sve ovo vodi… Postao sam previse pesimistican tako da prekidam…

I da…
Sledeci post je 14. deo moje price o TH… Jos ga nisam napisao, tako da ne znam tacno o cemu ce biti, ali mislim da cu pricati o Echo 2006 dodeli nagrada…
A vi mi recite koji deo iz 2006. godine najvise volite... Nemojte ono da volite sve… Volim i ja, ali uvek se nesto izdvaja…

P.S. Ne zaboravite sutra da svratite na moj novi blog… Novi nastavak price “Ipak cu biti vecan”… Ne znam jesam li prosli put rekao, ali to je prica o emo-decku, koji se iz velikog grada preseli u malu sredinu i biva odbacen od svih. Nasuprot njemu je jedna devojka, koja je sve ono sto on nije: bogata, razmazena i glavna faca u skoli ( tema broj 1.. xexe )… A kada se njih dvoje sretnu promenice jedno drugom zivot zauvek. Kao sto ste vec navikli od mene, to nece biti neka uobicajena pricica. I mene je skokiralo sta mi je sve palo na pamet, kako da zapletem ovu pricu. Zaista bih voleo da posetite i ovaj blog, kazete sta mislite, ali naravno, nikog ne teram.
PRATI LINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozz
Necky

P.S. Upravo sam saznap lose vesti... Moguce je da ce zatvoriti ovaj Internet caffee iz koga pisem, tako da mi je ovo verovatno jedan od poslednjih postova.... smrc... a taman mi je krenulo lepo...

- 16:25 - Komentari (27) - Isprintaj - #