Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 13.11.2008.

dOsLo jE vReMe dA jEdAn PosT pOsVeTim SeBi...


Doslo je vreme da jedan post posvetim sebi… Tako da onaj ko zeli da sazna nesto novo o TH-u, u ovom postu to nece naci… Mozda u nekom od prethodnih postova, u ovom ne…

Pre par nedelja sam radio test licnosti i mucena psihologicarka ga je tek sad donela… Napatila se zena sa mojom ludoscu… xixixi…
Evo sta mi je rekla ukratko…
- treba da poradim na svojoj neodgovornosti, jer sam tu poprilicno los… Pita ona mene kratka pitanja, a ja kao navijen samo Da! Da! Da!... Ovako je izgledalo…
Da li kasnis?
Da!
Da li zaboravljas dogovorene stvari?
Da!

Na trecem Da! sam pukao od smeha…

- treba da poradim i na mojim intersocijalnim odnosima… Rekla je da je lepo to sto svima kazem ono sto mislim, ali da ne trebam da kazem bas sve i ne na taj nacin… Trebam to nekako da upakujem lepse, a ne samo da napadam i kritikujem… Treba da drugacije posmatram ljude… Da ih prihvatam onakve kakvi jesu, a ne da ih menjam i kritikujem… Zato se ovom prilikom izvinjavam Andrei sto sam joj rekao da mi se ne svidja kako je zalepila postere… Trebao sam samo da kazem da to nije po mom ukusu, a ne da je bukvalno napadnem… Andrea, izvini! Trebao sam da ti kazem da ti je soba sjajna, iako bih ja to uradio na drugaciji nacin… Psiholozi deluju na mene… U sledecem postu cu vam, valjda staviti slike moje sobe… Cuvam se Andreinog komentara… xixi… Psihologicarka mi je jos rekla da ne treba sve ljude da posmatram od starta kao lose… Treba da ih prihvatim sa toplinom… Moje srce je otvoreno od danas za sve vas!!!

- rekla mi je dalje da sam malo povodljiv i da ne trebam da se prilagodjavam drugima…

- zatim da sam nestalan, da me je tesko zadrzati i zaokupirati necim dugo… To je jako dobro za kasniji posao jer me to tera na istrazivanje… Onda sam je ja pitao za novinarstvo i ona je rekla da je to idealan posao za mene… Jeste da je to u pocetku dosadno, ali kada predjem na istrazivacko novinarstvo ( dobijem kolumnu ili tako nesto ) to je savrseno za mene… Kao ovaj blog… Sve to jer nisam timski igrac i najbolje funkionisem sam… I rekla je da imam dara za pisanje, primetila je sa casova… Ne znam kad…

- Pitala me je da li cesto prekidam prijateljstva… I ja je onako gledam… Kako sve to zna iz onog glupog popunjavanja… Ne bi me iznenadilo da zna da sam ubio svog sijamskog blizanca i da je njegovo telo i dalje sakriveno u napustenoj kuci u Solzberiju… Pravite se da ovo niste procitali… xixi… Vracam se na moj test licnosti… Pa, ja se bas cesto posvadjam sa nekim… Ona me je pitala da li imam neko objasnjenje za to i ja sam joj rekao da je isti slucaj kao sa stvarima… Brzo mi dosade… Pohvalila je to sto se mogu druziti sa svakim ali je moj broj prijatelja mali… Nasao sam osobe kojima mogu verovati i to je to…

- Pitala me je da li imam nekih pitanja i ja sam ih naravno imao… Ja sam ostao preko pola sata… A devojka koja je dobijala test posle mene nekih 15 minuta…

To je to o testu, a sad sta mi se ludo desilo ovih dana…

Na proslom casu engleskog svako od nas je trebao da napise par recenica o sebi to se sve izmesa i profesorka cita naglas, a mi treba da pogodimo ko je sta rekao… I dodje ona do mog papira…
Prof.: I have a nice hair…
Neko vikne Nemanja i svi pogode da sam ja… Posle toga su me ceo dan cupali… Stoka… Moja diiiiivna kosa… Ovo je ironija, da znate… Ali makar imam jebaliste za ptice na glavi, a vi ne!!!!

Sledeca recenica je bila: I always laugh…
Istog momenta su svi povikali Nemanja…
Bilo je ZAISTA tesko pogoditi…

I poslednja recenica I love Tokio Hotel…
Jao, ko bi to mogao biti…
A kako je profesorka divno rekla Tokio Houtel… Bas kao na dodelama nagrada… Zamalo da skocim u vazduh i viknem TOOOOO!!! OSVOJILI SU NAGRADU!!!! Obicno ja govorim Tokio Hotel, a drugi prevrcu ocima…

evo par mojih crazy slika...
1. upravo pobegao iz ludnice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

2. U vodi imam istu fruzuru kao Bill... xexe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

3. Ovde imam opet friz kao Bill... napravio vetar... vidi mi se i mindjusa u gornjem delu uva...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

4. jos jedan od dokaza da nisam normalan...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

5. Ovde mozete videti moje Bill telo i Bill havajke...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Gore sam negde rekao da se stalno smejem… Taman da vam ispricam sta se desilo pre neki dan… Bili kod nas neki pesnici i muzicari iz BG, naravno bas je malo ljudi doslo, a medju njima ja i moja komsinica Suza… Ona je bila 3. na svetskom takmicenju fizika-hemija-matematika u Dzakarti, Australija… Znam sad da svi zamisljate neku streberku koja po ceo dan uci i tako to… Ali ona je takva lujka da to nije moguce… Pa, sa mnom se druzi… A sa mnom se ne druze fini i normalni ljudi… Ona slusa bas finu muziku… Neki gotick rock, Evanescence… Kakve sad to veze ima… I odemo ja i ona na to vece, a to je bilo u zatvorenom, malom prostoru… Sednemo mi u zadnji red, a meni samo u glavi da se ne odvalim smejati… I pocnu oni, prodje 15 minuta a ja ozbiljan… Kad cujem ja priguseni smeh… Ja pogledam kad Suza puce od smeha… Pokaze ona meni nekog dedu u prvom redu kome se klima glava… Mi smo se smejali naredna 2 sata koliko je to sve trajalo… To se ne moze recima opisati… Kao da mu je u glavi vibrator… Urnebesno smesno… Ja sam samo cekao momenat kad ce mu se glava odsrafiti i spasti sa vrata… U jednom momentu sam primetio da svi bulje u nas jer se kikocemo sve vreme…

I jos ovo da ispricam… Ludacko je… Ponasamo se kao deca… Na casu matematike mi bilo dosadno i ja posaljem Borku, drugu koji sedi do mene, ceduljicu na kojoj je pisalo “Borko nema cunu… “ Cuna, c kao curka… A cuna je muski polni organ, ne znam da li se kod vas koristi taj izraz… I Borko me onako gleda u fazonu “Jesi li ti citav?”… Nakon nekih 20 minuta ja mu opet posaljem parce papira gde pise “Borko ima koku…” Tako deca ispred moje zgrade kazu zenski polni organ… A Borko me pogleda i kaze: “Videcemo mi posle casa sta ja imam…” Vec sam se uplasio da ce me silovati… Al dobro je – nije… A decko koji sedi sa njim mi posalje na tom istom papiru odgovor “Ne, nema Borko koku… Milka ima koku…” A Milka je Borkova majka…

I samo jos ovo da kazem… Danas profesorka biologije ( imate je u boxu medju stvarima koje mrzim… ) nesto smarala i rekla sledece:
“Imate ljude koji razmisljaju dugo pre nego sto kazu nesto, a imate i one ljude koji ne razmisljaju, pricaju, pricaju, KRESHU BRZO… “
Ja sam mislio da cu explodirati od smeha… Za svaki slucaj ako ne koristite izraz kresati, pored toga sto znaci “paliti sibice” znaci i “jebati”… xixi

Eto, dosta sam smarao…

Za kraj preporuka za slusanje… Ovaj put nesto totalno drugacije… Ovaj put vas molim da ovo odslusate…
U pitanju je moja jako dobra drugarica Anita… Ona ima svoj bend Venus ( imate ga u delu sta slusam u boxu ) … One su iz Mostara… Anita ima baku i deku u mestu gde ja zivim i dolazi za raspuste… Ona svira gitaru i ima najsavrseniji glas na svetu… Ima neki poseban glas, neku toplinu u glasu koju ne umem da definisem… Meni nije bitno da li neko ima neki bas mocan glas, vise volim kad neko ima to nesto u glasu… Pa, eto kao i Bill… Da li on ima neki mocan glas… Ne, ali ima to nesto taaaaaako divno u njegovom glasu, sto se najvise oseti u Totgeliebt… Ne u Love is dead… Taj engleski unistava pesmu… Lepa je i ta pesma, ali mi je neuporediva sa nemackom… Ali, pustam sad Billa, pricam o jednom divnom stvorenju koje se zove Anita… Ona je tako divna osoba… Predivna… Anita, ako ovo citas, volim te!!! I da ona ima najbolje viceve na svetu… Pa, ja i ona kada se sastanemo to je explozija smeha…
Evo vam njen omiljeni vic koji sam joj ja ispricao…

Poceli Mujo i Fata da se sexaju… I Mujo nikako da se napali… Kaze on Fati…
Mujo: Fato, govori mi prljave stvari…
Na to ce Fata onako sva u zanosu…
Fata: Sporet! WC solja! Pod u kuhinji!

Ja se i danas cepam tom vicu od smeha…

I da privedem ovaj post kraju…
Anita i njen bend Venus su na jednom takmicenju kao nagradu dobile snimanje CD-a!!! Kada sam to cuo, plakao sam pola sata od srece… CD im radi Rambo Amadeus… Na adresi koju vam ostavljam na kraju posta mozete preslusati 2 pesme…
Anita svira gitaru i back vocal je… To je takva nepravda! I sami kad cujete kako peva videcete zasto mislim da treba vise da peva… Za ovaj post poslusajte pesmu Mozda…
Anita je pisala tekst… Evo vam teksta i podvuceno sta ona peva… Posebno obratite paznju na drugu strofu…

MOŽDA

Možda nisam bila ja
Dobra za tvoja pravila,
Možda sve je trebalo biti drugačije.

Možda nisam bila ja
Dobra za tvoja pravila,
Al' sve smo mogli srediti
Da smo se potrudili.

Sad idem,al' znam da ću te negdje sresti,
Mi smo svijeta dva,
Toga nismo bili svjesni.
Proći ću pored tebe,
Hoćeš li me prepoznati?
Oooo. (2x)

Možda nisi bio ti
Dobar za kajanje,
Možda nismo pronašli
Mjesto za stajanje.

Možda nisi bio ti
Onaj pravi za mene,
Možda nismo pronašli
Prave riječi za oboje!

Sad idem,al' znam da ću te negdje sresti,
Mi smo svijeta dva,
Toga nismo bili svjesni.
Proći ću pored tebe,
Hoćeš li me prepoznati?
Oooo. (2x)


Molim vas da pratite ovu adresu, odslusate pesmu Mozda. mozda je i skinete, a onda se vratite na moj blog da cujem komentar ( pre toga mi komajte post )…

I jednu stvar zelim da vas pitam… Da li postoji osoba koja ima skinutu 2005. i 2006. godinu sa 1samkeit-a… Ja imam oktobar, novembar i decembar 2006., celu 2007. i 2008… 2005. je uklonjena sa sajta, a ostali snimci 2006. nece da mi se skinu… Ako neko ima da li bi hteo to da mi posalje postom… Ja u razmenu nudim svaaasta… Pa, imam preko 27, 28 gigabajta na kompu… Imam i snimaka sa YouTube-a, a i ovako dobrih snimaka… Neke sam ja snimao kad odem u Pirot, tamo imam Vivu, MTV, kod moje divne sestre Julije i njenog muza Zarka… Evo nase otkacene zajednicke slike… Ne zna se ko je ludje ispao… Ako ima ko raspolozen neka mi javi u komentarima, pa cemo se dogovoriti…

Za kraj jos jedna moja slika.. najgenijalnija koju imam... xexe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

- 17:47 - Komentari (13) - Isprintaj - #