Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 08.11.2008.

GuStAvOvA sAoBrAcAjNa NeSrEcA, mTv EmA uNd BiLL kOkOsKa, xaxa

Za pocetak veoma losa vest… Verovatno je vec svi znate, ali moram to da pomenem… Gustav je imao saobracajnu nesrecu… U pocetku sam mislio da je laz, ali bilo je na RTL-ovim vestima… Gustiju nije nista, hvala Bogu, ali kada sam video ona slupana kola mislio sam da cu da povratim… Tako odvratno izgleda… Odmah me je podsetilo na smrt Toseta Proeskog, jednog od najpopularnijih pevaca sa ovih prostora, koji je poginuo u saobracajnoj nesreci… Grozna stvar… Mrzim kola… Na svu srecu nas Gustav je ziv… Ali, lako je moglo biti drugacije… Da se to ne daj Boze desilo to bi bio kraj Tokio Hotela… Bas ono cega se toliko plase i o cemu su skoro pricali u Bravo-u… Momcima bi sigurno bilo tesko da podnesu taj gubitak, a ne verujem da bi trazili zamenu… Ipak su oni zajedno vec preko 8 godina! Ovakve stvari uticu na to da se covek zamisli koliko je zivot kratak… I svi vi trebate da shvatite koliko je Gustav vazan… To sto je cutljiv i povucen ne znaci da treba da ne trebamo da obracamo paznju na njega… Pa, zamislite njihove pesme bez bubnjeva… Oni im daju jacinu… Zato me je zaista izbacio iz takta komentar od Bill-Tokio Hotel… Njoj sam rekao sta mislim, a sada cu i vama… Ona me je pitala da li znam da je ONAJ SA KRATKOM KOSOM IZ TOKIO HOTELA, GUSTAV ILI GEORG, KAKO SE VEC ZOVE imao nesrecu… burninmadburninmadburninmadOvo kada sam procitao, pao mi je mrak na oci… Pa, ako volis TH volis ih sve… Razumem ja da nekoga volis vise, ja najvise volim Billa, ali da se bilo sta desilo Gustavu… Uzas!!! Najmanje sto moze fan TH-a je da zapamti imena clanova… Ja se nadam da se niko zbog ovoga nece naljutiti na mene, ali ja sam morao da reagujem na ovo… Njen komentar mozete videti u komentarima na moj prosli post… Sada se obracam samo njoj : Nadam se da ces i dalje posecivati moj blog i drago mi je sto si moju kritiku shvatila dobronamerno…
Bas zato sto je nas Gustavko zdrav i citav ovo jedne porcije njegovih slikica… Njegovo Visocanstvo Gustav Wolfgang Klaus Schafer! Samo mu jos Mozart fali u imenu…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Mene uvek nesto omete da napisem deo price o TH-u, ali sta cu kad sam toliko vezan za TH pa se uzbudim pisuci o njima… Cak i mazim ekran dok pisem… deadSalim se!!!! Ali, stvarno uvek odlutam u prici i onda ne mogu da pocnem nesto novo… Tako da necu da obecavam da cete u sledecem postu citati o “Rette mich”, jer ko zna sta moze da se desi do sledeceg posta, pa da se opet uzbudim…. dead Prestajem sa salom, jer ce neko jos i ozbiljno pomisliti… Jos samo da obrisem ekran od poljubaca pa da nastavim…cerek

Nasatavak je o MTV EMA 08 !!!!!!
6.11.2008…
Posto je Gustav citav, cela cetvorka je otputovala u Liverpul… Intervju na crvenom tepihu su dali samo Bill i Tom… Bill me je odusevio!!!! Obukao je pernati prsluk i stavio tatalno ludacku ogrlicu!!!! Izgledao je kao poglavica… Svaki put kada ga vidim tako orginalnog shvatim zasto je moj idol!!! Mene to bice odusevljava!!! Tom je bio u TH duksu… Ako malo zumirate 2 sliku videcete kako su im ocupavile ruke…naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Intervju su dali na engleskom… Sve bolje pricaju engleski ( posebno Tom ), a Bill mi je najupecatljiviji sa onim svojim Really, really cool! Tako me podseti na mene na casovima engleskog, samo sto sam ja mnogo los u tome… I onda kad pricam na eng. stalno govorim ono mmmmmm…. i to ponavljanje recenog…
Da se vratim na intervju… Rekli su da se ne nadaju nagradi Best Act Ever, jer su nominovani sa Britney, Christinom… Ovog sto je osvojio nisu ni pomenuli… Ja nisam ni cuo za njega… Oni su mislili da ce osvojiti U2.. Voditelj je rekao Billu da ga podseca na Ikara, koji je napravio krila uz pomoc peruski i katrana kako bi leteo… Bill je uz osmeh rekao da zeli da leti ove noci… Moja sestra kaze da joj je Bill kao kokoska… xaxa Znate onaj crtani Koko-koko-koko-Bill…sretan Potom je otkrio da mu je za frizuru potreban jedan lak dnevno ( dobija ih od fanova ) i 1 sat.. Samo… Meni je to cudno sto on sam sebi pravi frizuru… Ali, istina je… Imam jedan snimak iz 2006. kada neko nesto prica, a Bill se u pozadini sam pegla… To nije bilo planirano da se snimi, ali to nije promaklo mom oku… U daljem intervjuu je Bill pomenuo da mnogi fanovi prave blogove o njima ( kako volim kad me pomene… )… Potom su pomenuli nesto sto sam ja zaboravio da pomenem, a to je da imaju pesmu “Durch den Monsun” na japanskom… Ako to nemate samo mi recite i ja cu vam reci gde to da nadjete… Ustvari, strofe peva na japanskom, a refren na nemackom… Opet su nam obecali CD pocetkom 2009… Pa, naravno… Iako je vec skoro gotov ipak Bill mora da nauci sve to na nemackom i engleskom.. To je bas veliki posao… Pa, meni se i dalje ponekad desi da mi se u glavi pomesa nemacka i engleska verzija i da ne znam da nastavim da pevam… Na kraju intervju su se rukovali sa covekom kome su davali intervju… Bas mi je smesno kako se Bill rukuje nezno, a Tom mu muski protrese ruku… Odgledajte to i recite mi komentar…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

A potom je usledila i sama dodela… Osvojili su Headliner!!!! Ne mogu da verujem… A bili su nominovani sa Linkin Parkom, Foo Fighters, Metallicom i The Cure… Mogu misliti kako su se osecali nominovani sto im neki tamo klinci odnose nagradu… A kako su se slatko radovali B, T, G i G… Bill je skakako i pljeskao kao majmunce kao na Comet 05.. mada je to odglumljeno bilo, jer su znali da su nagradu dobili jos ranije… Svima njima jave ko je dobio… Pa, Laka je saznao pre 15-ak dana…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Uglavnom… Anastacia i Michael Owen su im urucili nagradu, a Anastacia se bas obradovala Billu… A ko se i ne bi obradovao tolikom brdu kose!!! Bill se zahvalio svima i porucio nam je da cemo se videti sledece godine na koncertima sa novim pesmama! Tu zamalo nisam zaplakao… Na stranu nove pesme, koncert…. Opet mi probudi secanja na propast proslog… A kada vam ispricam moju pricu o koncertu, koji je trebao da bude u BG-u, shvaticete zasto mi je bilo jos teze nego ostalima da podnesem to otkazivanje… Ali, danas to nije moja tema… Vracam se na dodelu… Tj, da iskomentarisem kako su se obukli…
Georg – Imao je skroz dobru majicu… Obozavam ovu mesavinu zlatnog i crnog..
Tom – On je meni ovako bez kacketa, samo sa trakom kao Deda Mraz… Opet Tokio Hotel duks… U bas dobroj kombinaciji sa duksom za preko… I cool patike…
Bill – Sve sto cu reci je Blago njemu sto ima tako dobre jakne… U tolikom broju…
Gustav – Veran svom stilu… Bas mu je majica dobra…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Obozavam EMA… Krivo mi je sto nisu nastupali… Nazalost, nisu osvojili Best Act Ever, a prica sa bloga TH Love, mi se cini tacnom… Procitajte to… Ovim putem joj se zahvaljujem jer me je naucila kako da vas stavim u linkove mada vam to i nije neka reklama, posto je ovaj blog UZASNO posecen… Naravno da sam sarkastican…Nisam vas sve stavio u linkove, jer nisam imao vremena, ali sada cu da stavim vas par…
Jos jedan pozz i ziveo Gustav Wolfgang Amadeus Mozart, tj, onaj mali sa kacketom, nadam se da sad znate ko je!

mahwavemahwave

- 12:03 - Komentari (53) - Isprintaj - #