Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 22.10.2008.

9. deo price o TH - Druga strana price...

Prosli post je bio posvecen napustanju skole iz dobro poznatih razloga. To je zainteresovalo novinare i odlucili su da posete Magdeburg… Jedna od retkih osoba koja je pricala lepo o njima je Hajdi, a njenu pricu mozete procitati u postu od 1.10.2008. To je drugi deo moje price o Tokio Hotelu… Da ponovim za one koji su se kasnije ukljucili u moj blog, da ja zelim da ispricam celokupnu pricu o TH-u, to dosad niko nije uradio, tako da kod mene imate sve ispricano, a kod vas imamo novosti… Ako ne znate, ja sam Nemanja, imam 17 godina, pisem iz Srbije… Moj blog nosi ime 1000 mora daleko, jer je to stih jedne od meni omiljenijih pesama Tokio Hotela… Ako nekog zanima vise o meni nek procita postove od septembra… A ja se sad vracam na pricu…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Kao sto rekoh, novinari su posetili njihovo selo i iskopali su sto sta interesantno…
Domar skole u koju su isli ima zaista lose secanje na Billa i Toma. Seca se dana kada su dosli. Obojica su imali dugu kosu, tako da nije znao da li su decaci ili devojcice. Cesto su bili izabacivani sa casova i za kaznu su morali da sede ispred skole, tako da ih je domar cesto vidjao. “Uvek su imali neke cudne ideje u svojim glavama!” – kaze on… Ovo mi sad zvuci kao kad u hororima nekoga ubiju, pa ispituju one koji su ga znali, a taj neko kaze “Oduvek je bio cudan…”
Ni nastavnici nemaju bolje misljenje o njima. Kazu da su bili arogantni i da su ismevali losije ucenike… ( Ma, daj… ko to ne radi… Nije to bas ismevanje, ali ako se neko provali naravno da cu se smejati… samo sto ja nemam granicu u smehu… Sad mi pade na pamet jedna odvala… Profesorka istorije je pitala mog druga kako se zvala prva zena u grckoj istoriji, a on rekao Herodot…. xaxaxa)… Kada su novinari pitali drugog nastavika o Kaulitzima, on se samo uhvatio za glavu i prosaputao: “Bili su grozni…” xaxaxaxaxaxa
Ali, ni mladi vam nece reci lepe stvari o njima…
Stefan ( 17 godina ) : “Najgore je sto sada kada su popularni govore lose o naselju… To je jako primitivno! Sta oni misle da su? Taj nadrogirani Tom i Bill – razmazeni gej!
Sasa: “Iako slusam njihovu muziku i Billova frizura mi je zaista cool, moram priznati da su umisljeni…”
Nico: “Poznavao sam ih jer sam ziveo istoj kuci sa njima, kod njihovog ocuha u Angerstrasse 9… Zato znam da su im se svi potajno divili, jer su zaista posebni…”
Ali, to divljenje je danas preraslo u ljubomoru i mrznju. To je zaista cudno.. Umesto da budu ponosni sto su sugradjani tih slavnih momaka, vecina zeli da se distancira od njih…
Tokio Hotel je svakako promenio zivot u Loitscheu… TV ekipe su dosle u selo, fanovi dolaze i sede ispred njihove kuce i skole, a mnogi mladi osnivaju vlastite bendove, jer zele da budu poput Tokio Hotela… Sve to mnogima smeta, a narocito njihovim susedima… Jedan je besno rekao: “Ta adolescentna derista su najgora! Stalno se sunjaju oko kuca, gaze po cvecu i ostavljaju svoje smece svuda!” ( ne bi me zacudilo da se izvikao i na novinare I VI STE MI POGAZILI CVECE… A U TRI LEPE…………….
SARGAREPE!!!)
Ali, ako iko ima pravo da se ljuti onda je to Simone, majka blizanaca… Stvari su otisle toliko daleko, da je napravila veliku ogradu oko kuce ( gledao sam to na RTL-u ) i okacila jedan natpis : “TRANSPARENTIRANJE ZABRANJENO! MOLIMO VAS DA POSTUJETE NASU PRIVATNOST! BILL I TOM SADA ZIVE U MAGDEBURGU, JER OVDE NE MOGU ZIVETI U MIRU!”
Jadna zena… bas mi je zao…
A njeni sinovi sa Georgom i Gustavom su van svega toga, okolo kupe nagrade ( Bambi, 1live Krone…), imaju koncerte po Nemackoj ( a posetili su Austriju i Svajcarsku )…

Dodela 1live Krone je bila 26.11.2008. u Oberhausenu. Tokio Hotel su izveli “Schrei” i “Durch den Monsun” na playback. Proglaseni su za najbolje debitante i to sa 34,1% glasova, a US 5 je imao 32,5%... Zamalo… Sad vidite zasto moramo neumorno glasati…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Na dodeli Bambi nagrada 1.12.2005. u Minhenu su osvojili nagradu za Pop National… Cak je i Gustav progovorio u govoru… Meni je tako zao sto on stalno cuti, a nekad me to i nervira… Izveli su “Durch den Monsun”, a posle njihovog nastupa su se pojavila 2 voditelja maskirana u Billa i Toma.. Odgledajte to, ja sam se upisao od smeha… Onaj onako mator, a ima Billovu mangu…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Oni se trude da stalno iznenadjuju svoju publiku …. Jednog dana su se pojavili u skroz otkacenoj kombinaciji…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Bill je obukao zutu kosulju i imao pregrst ciganskog nakita ( bas je to bio dobar fazon ), Gustav se obukao skroz fenserski i imao super sesir, a Georg je bio u kosulji i imao zavezan rep… I bas mu extra stoji rep… Jedino se Tom izdvojio i ostao veran svom stilu… Siroke farmerke, majica do poda i kacket… Stil kojim je zaveo mnogo devojaka… U svakom intervjuu se hvalio svojim iskustvom i jednom je izjavio da je spavao sa 25 devojaka! Svi smo mu poverovali, ali opet ti novinari… Uspeli su da pronadju njegove bivse devojke i evo sta su one rekle… Meni je vilica pala kada sam ovo citao… Nadam se da ce i vama, ako vec niste citali… Ovome se moze verovati 100% jer je intervju iz Popcorna….
Evo i njihova slika… Sad pogledajte Svenjinu sliku i skontacete koja je ona macka…

POPCORN: Kada si upoznala Toma?
SABRINA: Pre 4 godine u osnovnoj skoli. U pocetku je bilo super i brzo
smo se zblizili.

POPCORN: Nakon koliko ste postali par?
SABRINA: Tokom godine, ali imali smo smetnja. Tom je nekoliko puta bio
neveran i stalno je muvao druge cure. Bilo mi je vise dosta pa sam ga
ostavila. Izvinjavao mi se i izvinjavao, pa sam mu na kraju oprostila.

POPCORN: Jeste li imali intimnije odnose? Nakon koliko?
SABRINA: Ne, cesto sam ostajala kod Toma kuci, cak bi hi prespavala kod njega u sobi. Mazili smo se ali to je to! Jednostavno je bio previse stidljiv za nesto vise. ( !!!!! xaxaxa )

POPCORN: Zasto ste raskinuli?
SABRINA: Sve je postalo zamrseno i ostavio me. Ne krivim ga. Ali to me je tad toliko povredilo da sam cak i skolu promenila. Sad shvatam da je ta veza jednostavno bila osudjena na propast.

A… sta kazete…. Ali to nije sve… Da cujemo Juliju…

POPCORN: Kad ste ti i Tom bili zajedno?
JULIA: Prosle godine za vreme letnjih praznika. ( 2004 ) Ja i moja drugarica Ina smo se zblizile s Tomom i Billom u kampu. Bile smo godine dana mladje od njih. Nabavili su nase brojeve mobilnih i dopisivali smo se danima, do kasno u noc. Ubrzo smo postali parovi.

POPCORN: Je li Tom bio spreman ili je sve ostalo na ljubljenju i mazenju?
JULIA: Nismo isli dalje. Nije bio spreman. Presramezljiv je! Mislim da bi
mi bilo bolje s Billom. Izasla sam s njim, a onda kad smo se vracali kuci smo sreli Toma i potpuno sam se zacopala u njega. ( e, tako ti i treba… mada, ako si sex htela, od Billa bi ga jos manje dobila! )

POPCORN: Koliko ste bili zajedno?
JULIA: Par meseci... ( i nisu se kresnuli…. eeee… pa, mnogi to urade i nakon mesec dana.. a on, koji samo na to misli… )

POPCORN: Zasto ste raskinuli?
JULIA: Zbog neke sitnice, ali raskid je bio bolan! Uzasno smo se posvadjali
i ja sam se osecala grozno. A onda smo se iz kampa vratili u skolu, Bill i Tom
svojim putem, a mi svojim. Nikad vise nisam progovorila ni rec s Tomom...

POPCORN: Verujes li da se Tom seksao s 25 cura?
JULIA: (Smeh) Nema sanse! Tom je skroz macho, a kad se veza uozbilji…
Onda bezi kud ga noge nose!

Pa.. sad… Zakljucak izvedite sami… Verujem da je imao sex, ali ne sa toliko cura… Za Billa nesto i ne verujem… Ovaj intervju kaze suprotno… Intervju je odvala… On je za kraj… Ovo je telefonski intervju….

Yam: Momci jeste li raspolozeni za jedan interviju?
Bill: Ne!
Tom: Da ( i prosaputa Billu cuti)
Yam: Culi smo da je neko od vas spavao sa 26 devojaka.. Ko?
Tom: Hehe, ajd dalje.
Bill: Ajde,Tom, odgovori kad te ljudi pitaju...
Tom: Mozda Georg..
Bill: Da!
Yam: Bille postavicemo ti ovo pitanje ali iskreno da odgovoris..
Bill: OK…
Yam: Da li si nekad spavao sa devojkom?
Bill: Jao, pustite vise ta pitanja...dalje...
Yam: Jesi ili nisi?
Tom: Daj, covece, i to je moralo nekad da se desi..
Bill: Nije se desilo i nece se desiti..
Tom: Desilo se...samo ja znam.. ustvari.. zna i mama..
Bill: Ne zna mama...
Tom: Zna
Bill: Ne zna osim...
Tom: Hahahaha
Bill: U kretenu rekao si joj...
Tom: Mozda..hi hi hi
Bill: Aaa, savetujem ti da trcis u hotel posle intervijua!!!!!
Tom: E, ajde je l gotovo??
Bill i Tom: ZURIMO!!!!
Yam: Dobro, dobro… Idite.samo jos nesto.. kako ste odabrali taj stil?
Tom: Pa, ja volim da nosim ono sto se slaze
Bill: Da, da… te crne patike i braon majica ti se bas slazu..hehe
Tom: Bolje ti cuti imas roze gace!
Yam: hahaha
Tom: Sto je ovde hladno
Bill: Pa, ja ti lepo kazem da obuces onu belu majicu…
Tom: E, sinoc kakva je kisa bila, to u zivotu nisam video…
Bill: Mogao bi posle sexa da se setis necega kao sto je da poneses kisobran…
Tom: Ama, je l kraj konacno???
Bill: Hajde, Tomu je hladno..
Tom:ha ha...CUTI MECKY!!!

Mecky je Billov nadimak, koji mu je dala baka… Zena koja pravi najbolje spagete na svetu… Mmmm… Hocu i ja kod nje… Spagete su moje omiljeno jelo…

Najava sledeceg posta:
1. EeeeexTrAaAaaa slike sa Maldiva… 2005…

Sta ima novo kod mene?
Sutra idem u Beograd na Sajam knjiga… Idem da bih na Sajmu nasao neke nemacke novine sa Tokio Hotelom… Prosle 2 godine sam nasao bas dosta novina… Kupio sam 10-ak novina ( Bravo, Yam, Popcorn… ) Zena koja je drzala stand sa novinama me je gledala kao da sam prolupao, a i jesam… Svi mozda uzmu 1 ili 2 novina, a ja oko 10! I to listam i cim vidim TH samo stavim novine na kamaru… Mada, sad ne stojim sa parama najbolje, tako da cu uzeti ako nadjem bas nesto posebno… A pokusacu da nadjem i CD “Scream”… Znate li vi otkad ja cuvam pare za to… A kladim se da sad necu naci nista od toga, jer zelim da to nadjem… Uvek je tako… Kad nesto puno zelim ili kazem da ce se nesto dogoditi to se ne desi…
CD Tokio Hotela ce biti sranje…. xaxaxa

Preporuka za slusanje…
Opet “Disturbia”… Tu sam pesmu prvu preporucio, a i dalje je obozavam… A jos vise me je odusevilo sto su pitali sad nekad Billa koji mu je omiljeni spot osim njihovih, a on je rekao Disturbia Rihanna… A meni srce iskocilo od srece… Od toliko spotova on izabere moj omiljeni… Jos izgovara Rajena… Tako sam ja ranije govorio, jer tako govori Mali Beli, moj drug iz Austrije…

Toliko…. pozzz!!
P.S. Tacno jedan komm vise.... Novo je pirsing.... Neki su primetili... Ovo za zube nisam sam primetio... Nekako mi je gadno kad neko promeni zube... Ko sa ima 100 godina... OK je sto zeli da promeni zube, ali meni je bolje sa prirodnim....


- 16:01 - Komentari (26) - Isprintaj - #