1000 čudesnih stvari

nedjelja, 11.11.2012.

Čudesna stvar #127 - Nedjelja

Image and video hosting by TinyPic
Nedjelja
Nedjeljne novine koje čitam u svojem kvartovskom kafiću za koji nitko tko me poznaje ne može vjerovati da bih u njega ušla, kamoli sjedila unutra sat-dva, čitajući i ispijajući svoje kave. Nedjeljni program na radiju. Nedjeljni prolaznici koji kreću prema crkvi na misu, uređeni i dotjerani. Nedjeljna gužva u kvartovskom dućanu. Nedjeljna usporenost. Nedjeljno sunce koje se probije kroz oblake i poškaklja me po licu ujutro. Nedjeljni rituali mojeg sina. Nedjeljna uspavanost. Nedjeljne ture biciklom po mojem brdu, kad se vraćam umorna, blatna, i sretna. Nedjeljni razgovori s prijateljima. Nedjeljna nasmiješenost u zrak, eto tako, jer je nedjelja, jer je mirnije, jer nikamo ne moram, a baš u tom nikamo se kriju sve moje želje i snovi. Nedjeljni planovi. Nedjeljni krimići na televiziji. Nedjeljni smijeh, nedjeljna radost.
I nedjeljne misli koje me vode kamo već misli žele voditi, smiješne i blesave misli, misli koje preslaguju prošlost i sadašnjost, nedjeljna jasnoća.

Image and video hosting by TinyPic
- 12:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>