1000 čudesnih stvari

utorak, 20.03.2012.

Čudesna stvar #111 - Ono kad ti nepoznat čovjek pomogne

Ono kad ti nepoznat čovjek pomogne
Jedno divno prijateljstvo nastalo je kad mi je osoba koju tada nisam ni poznavala ni - zapravo - ikad do tad vidjela, dala posao. Bila sam na egzistencijalnom dnu, radila sve i svašta ne bih li preživjela i užasno strahovala od mogućnosti da takav život postane moja sudbina. Zašto je vjerovala u mene? Ne znam. Ali jest i pomogla mi je, a to je nešto što je otvorilo vrata prijateljstvu i povezanosti koji su ostali zauvijek.

Nije se jednom dogodilo da odgovor na molitve (bez vjerskog konteksta:)), bude netko posve nepoznat. Ili netko kog posve površno poznaješ. Dugo bi trajalo nabrajanje ljudi koji su u moj život upali upravo tako, iz neba pa u rebra, slučajno, otvarajući mi vrata, pridržavajući me dok sam nesigurna na nogama, gurajući me kroz život.
Neki put je to bio razgovor kad sam ga trebala. Drugi put preporuka. Treći put povezivanje s nekim tko mi može pomoći. Ali bez greške osjećam i razumijem te blagoslove koje imam u životu i koje dobivam čitav život - i zahvalna sam na svakome od njih. Zahvalna je možda preslaba riječ.

Jer nije stvar samo u tome da ti netko riješi konkretan problem. To je puno i to je ogromno, ali nije sve. Jako puno ima u tome da ti takvo što vrati vjeru u život. Nekako, kad vidiš da postoje ruke koje potapšaju po ramenu i pruže ruku da ustaneš, znaš da će sve biti u redu. ZNAŠ da hoće. U svijetu koji se ipak brine za tebe, ne može biti drugačije. Jedna od neobičnih stvari koje sam morala naučiti jest što nikada ne možeš vratiti onome tko je tebi dao. Gotovo nikada. Kad ojačaš i dođeš toj osobi i kažeš, gle, daj da nešto učinim za tebe, uglavnom otkriješ da nemaš što. Osim osjećati zahvalnost i ljubav i radost. I paziti da ne propustiš priliku da isti dar daš nekom drugom, nekome kome zaista treba. Samo to.

Image and video hosting by TinyPic
- 08:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>