!....paZ sAd oVo....!

u mene uperena svjetla televizora.
slika savrshenog svijeta.ali sve fejk.
bole me ochi.zahsht prikazuju sve te sretne ljude?
ma nisu oni sretni.100%.mogu se i ja smijati
ali bez razloga.
Izađem van.gleam zima je al nesh je toplo.
nisu me tak uchili.a jbg.
naziru ona mjesta.ma ona.svi imaju ona mjesta.
pored koih kad prođu sjete se.
al crna su ta mjesta.Zashto su onda bila u boji?
Bila su.Vishe neche.
Zashto je onda srecha bila na mojoj strani
GDJE JE SAD?
mozhda ju tream nach.
ma ne da mi se.
pitam se dokad chemo ovako.
gleda me lega.reko,smije mi se na ova moja sranja.
al nema on osjechaja.ima i takih.
al malo ima i onih
koi imaju prave osjechaje.a to i pokazuju.
drugi se prave jea ja sam ispravan.al drzhim to za sebe.
wtf.
reko ovo je prvi i zadnji put da ovak pishem.
neide mi.to pishem da dokazhem ljudovima
da nisam sam za glupiranje smijeh
i u tom me krivo shvate.
mozhd hodam ulicom i mal se chudnie ponasham neg drugi.
al jbg.
zash da hodam monotono ko svaki chovjek.
ma trea se glupirat.
jea kao trebala bi se nekih stvari odrech.
kao 2007 i te sheme.
ma de shta.slatkog-nea shanse.
ich kod zubara kad mi kazhe-nikad se neogu probudit.
proch razred kak spada-al ak prezhivim tu dosadu.
itd.kake ideje.toe samo jedan broj.
uau.
nie 6.7 je.jee.
i tak skrenila ja s ljubavi.
a shta rech.
vidim tu svi mi nesh zaljubljeni.
pa kad mene pitaju.ja reko.nie to za mene.
niko mi nepashe.a jbg.
hm.i dae neki doar.svinja sam taka.
shto mene nađe da biram?
odabrala sam ja.
al nisu oni mene.
uau.
nish novo.
ekili uvijek che bit sama.
mogla je to promijenit.
al druga osoba je kriva.
jbg.ima nas i glupih smijeh.
ma nisam ovo ja.
fejk.nesviđa mi se ovak.
ko da pishem neku pjesmu.
btw i jesam.imate na svakojakim blogovima
TU,a i TU isto...a ima i ovdje.
i tak eto.
sad kao slika.
jea.
to uradih sama.odo sad.
GONE.
Image Hosted by ImageShack.us

10.01.2007. u 00:01 | 49 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pUsTiTe mLaDe dA žIvE kAk0 žELe jEr 0nI nIsu tRažiLi dA buDu r0đeNi

Image Hosted by ImageShack.us

k0lk0 vAs jE bil0 0d 7.11.2006 :


Hit Counter


Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us


Lyrics Search











PROSERI(by:svi uokolo)::::::: * neko gasi nekog 1:Mama ti je toliko ružna da kad bi ju zavezali za tračnice i vlak bi ju zaobišo
* neko gasi nekog 2:Tak si glupa da kad bi sam trčo stigao bi treći
* neko gasi nekog 3:dabog da ti se u vrtu osušilo sve osim veša
*nastavnica ispituje Gabru:u redu,napiši mi umanjenicu od kruha!Gabra:hm.....aa...znam...VEKNICA
*ptica je sisavac(by:Ziđo)
*Zule usred vjeronauka:nastavnice mogu otvorit prozor imam problema s plinovima??
*Škembi pod HRV(trebalo je napisat di bi putovo da možeš):joj ja bi putovo u Real Madrid,Juventus...
*Škembi čita sastav o ljetnim praznicima(cijeli sastav):Krenuli smo na more.Dok smo se vozili naišli smo na kamen.Ja izašo iz auta i stao pred kamen.E taj kamen bio veći od mene.Kraj
*Ines priča o svojim doživljajima:“idemo ti mi tako jele ti mi ringlove,kajsije,i podrigivale i bježale od šišmiša.A Dan državnosti je!!!(jaooo...)
*Trenerica(Maja)na kraju treninga:Ajde frigajte se
*Ja (izvađeno iz "dnevnika"2002):::Poslije toga smo nešto glupavo radili i glupavo smo nešto se glupirali.
*(izvađeno iz "dnevnika"2002):::Zabavljali smo se na satu.Plesali dame oće Stipe(jaooo...)
*Ja sam pumpa ti si guma dođi da te napumpam"
*ide Mirta ulicom i kašlje,prođe neki lik nepoznat i ona ga pozdravi a on:"Jel to ptičja gripa??"
*usred nastupa neko se dere :"NEDAJ SE FLOKIII!!!"
*moj bivshi razred isho na Bajer još prije 2 god....kaže Doda nastavnici:"NASAICE EO TORNADO!!!a nastaica "DI???"
*Raska iz VJ priča o Evanđelju..."Isus nas Evanđeljem poziva da se o.....o....o.....(trea reć obratimo)Dena:"OKUPAMO??!!"
*Ila:Češka je kontinent.
*nAkicHka:"jel ABBA hrvatska grupa?
*ĆOFI:"zubi su ti žuti ko višnje..:!"
*NAST. IZ POV:"Marko morat ćeš prepričat šta je Anamarija rekla o Ani Frank...Marko:"nea veze ionako se mi poznamo..!"
*Martina:čekaj da naredim šajške
*ZIĐO:"šta sam sad napravio nisam s nikim pričo pričo sam sam sa sobom!!
*NAST. IZ KEMIJE:"mravlja kiselina se dobiva od mrava a oksna kiselina...JA:"iz oksa??!!"
*NAST. iz fizike:otvorite svoje uđbenice!"
*Slušamo Jalta,Jalta a Škembi kaže jel to ono iz Kralja Lavova??
*Neboli me srce od ljubavi nego kao organ...by:Martina ;)
*Prolazi neki lik s velikom kosom kaže Ines:"Ovaj se posvađo s Elektroslavonijom"...trššš...00mgg..
*Idemo mi na 1.maj kaže Nakenzica :"Ja idem do Tine po mraku a kad sam došla već je SVINULO"
*Martina gleda u malu bočicu Jane dok ju kupuje:"A jooj kak je sjaatkaaa a maja bočicaa jaooj"...
*Kiša pada,kiša pada,zahrđala ti kada
*svi odgovaraju i dobivalju jedinice...neko:˝Kak vam se da upisivat tolike jedinice,to zagađuje imenik.˝
*NAST iZ MATKE: ˝Letit ćeš van pa češ pričat s Matejevom mamom koja čeka na informacije...˝FIĆO:˝Pa bolje s njegovom nego sa svojom
*naKicH:Jazavčar je pas?!?Ja mislila to neki štakor!˝
*nAkicH 2:Iron Maiden...ja mislila to neki crtić.˝
*-NAST.KEMIJE:˝Martina,tata ti je kemijski tehničar a ti imaš jedinicu iz kemije.
NAKIĆ:˝I?Šta ako mi je mama svinja i ja moram biti svinja?˝
*NAST:KEMIJE:˝Zidare...!˝
ZIĐO:˝What's up?˝
NAST.KEMIJE:˝Ivane,vidim da ti imaš velik jezik..˝
ZIĐO:˝Big.˝
*Tyna:Moja prapraprapraprapra baka je bila grofica,ja sam plemičke krvi
*Ajd nećemo ić ovim monotonim putem
*Ja sam mu pričala 2 sata s njim
*pod testom:MARTINA:˝Ines!Kak ide 6.?˝
JA:˝Karboksidna i dušikova.˝
MARTINA:¨Neka živa?˝
*NAST.:Ako je ovo paralelno onda sam ja...ajd danas ću bit Julia Roberts
*idemo u Zagreb i u Banovoj Jarugi smo...EDIT:˝Eo nas u Banja Luci...!˝
*Slijedeći sat imamo ingliški...˝
*Pa stat ćemo mi u jedan kupe.Pa poslagat ćemo se onak ko srdele..:D(bY:heIdI)
*nastavnica gleda Martininu bilježnicu i piše dynamite_girl...˝Šta si ti dinamit koji će uskoro puknuti?˝
*Imaš prišivak na šupku (by:B0zHicH)
*TYNA:znaš šta ja mislim??kad si pirsaš pupak da ti onak hrana iscuri kroz tu rupu(jooj mulac..!!)
*nogoper-nogovlaž
*kaže tyna gucu:a jesi mutav...guc:NE BAŠ
*mi u šumi (?!?)kaže tina:VIDI PRODOR SUNČEVIH ZRAKA !! =)
*pričamo tina i ja o željama kažem ja JA BI U SVEMIR kaže tina JA BI BILA GINEKOLOG...=P
*martina je mjesec dana gledala u križ a mjesec dana ne
*martina je prije na pun Mjesec zavijala iz sobe al tak da niko nečuje :D
*meni je on ružan ali privlačan
*meni je pas doga jako moćan
*ja ću sebi napravit punđu pa ću na tome spavat
*MIRTA:moja mama ima kraću lijevu nogu pa joj onak malo klapće kad hoda
*Tina:istočno rimsko carstvo:BIZON(umjesto BIZANT)
*ajmo robit do runa(ronit do ruba)
*jel ono mas il pačka?
*imate li pinder kingui??
*utroba je u ustima (nakicHHH...=)
*BOG TE SATRO SATRICOM...(?)
*-jel neko zna šta znači DM?(znači drogerije markt)kaže tina:DORGERIJE MARKETING!
*-čita tina pozivnicu za rođ a adresa je VATROGASNA i ona to pročitala i misla da piše:BIT ĆE VATRENO I GLASNO...=)))
*-za vretence se kaže LETIKONJ




m0e shUze....aE dA se p0hvaLim....;o)

Image Hosted by ImageShack.us

myspace



myspace







Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
images


layout for myspace


Myspace layouts

'


MySpace Layouts


MySpace Layouts





iF u D0n'T kn0w mE...d0n'T judGe mE

Image Hosted by ImageShack.us

nesH 0 menI

ImE::EdIt (nisam ja birala ime mad)
A z0vu Me::eKi,eKiLi,ĐARMA(t0 0vi rasisti mad),a Tyna me zove Eit jer joj je lakše tak
nA sviJet sAm d0shLa::30.09.1991
u::Mađarskoj
MLaDa sAm cHak::15 g0dinica
"0brAzujEm" sE u::Matematichkoj gimnaziji..1.beee
sLusHam::sveeee osim metala i te sheme
thE bF:::tYnA,i sveeee ostale neda mi se nabrajat al nju moram prvu :P
v00lim::jestnjamipitpartyizlazit van,čokoladu =),svoe prijatelje,pse,mačke,role,ljeto,Kopiku,m00reee,svoju mallu sobicu di nestane ni 7 ljudi,
Internet,svoi TV,film Titanic ,sprdat se,p0djebavat sve redom,plashit djecu,
iskrene i ispravne osobe koje ne seru o tebi,i afkors dečke osobito one najjs
neev0liimm::zimu,kišu,školu i sve u njoj ,kad me tuku u školi ,kad mene okrive za sve ,dosadne,umišljene
,glupe i dvolične ljude,govna onih goluba tam na školskom ,svoj mobitel koji se gasi svakih 5 min,iiiitttddd...=)
B0ojiM sE::buMbara zujo
bAvim Se::jazZ dance...4,5 g0dinica =D..d best kLub & d best treNerica =)
vIsoKa sAm::vrlo mnogo jako pUno =)nekih 177
m0i m0t0::Živi svaki dan kao da ti je posljednji !jea thumbup
nAj rEchEnicA::..."NiŠta nE trAje zauviJeK,zAt0 uBrzAj tEmp0,iSpij sVE iz Živ0tA,
iSmiJ sE d0krAja,izBjegNi sVA srAnJa i niKad neMoj ŽaLitI zA tIm jER u jEdn0m trEnutKu ćeŠ sHvaTitI dA sVe št0 sI učiNio jESt uPrav0 0n0 št0 si htIo"....
m0i mSn::nasty_girl_os@hotmail.com

0nDaaAAa.....hm........
bLogOvi k0i sU zAmALo d0ri k0 moi...smijeh

Image hosting

NakiChkA
Image hosting

inEsS
Image hosting

!v0n@
Image hosting

tYnchE m0e
Image hosting

aRy
Image hosting

gUc
Image hosting

heLenA
Image hosting

chEsIkA
Image hosting

miRtA
Image hosting

kiKaA
Image hosting

sArA & maTeA
Image hosting

m0dricHka
Image hosting

tiHanIcA & maJa
Image hosting

bArbAricH
Image hosting

MaRasiCA
Image hosting

!vcHe
Image hosting

hEidiL0 m0e
Image hosting

UgLik
Image hosting

mArinChE
Image hosting

m0i pLesNi stUdi0
Image hosting

MrWa i j0zA
Image hosting

b0raS
Image hosting

b0žiĆkA
Image hosting

jeLenA
Image hosting

MiA
Image hosting

mArtinA-sNk
Image hosting

rEshA
Image hosting

nInAa
Image hosting

bEnEtA
Image hosting

maTea & sEnkA
Image hosting

w0Lf-d0d0
Image hosting

aC0o
Image hosting

tInIn i m0i bLoG
Image hosting

dInjA
Image hosting

iv0nchEk
Image hosting

!nEsS rTf
Image hosting

Iwan0 m0e
Image hosting

bArbArA
Image hosting

vExy
Image hosting

chEstEr
Image hosting

t0bLer
Image hosting

MijAnA
Image hosting

sHkeMi
Image hosting

maRinA pLavusHa
Image hosting

ac0 i anNchi
Image hosting

mAjA B.
Image hosting

nInA & sArAh
Image hosting

tEnA
Image hosting

dEniS & tEnA
Image hosting

tinAnA juG
Image hosting

mAjA b0shNjaK
Image hosting

iWanA & resHa
Image hosting

maRjaN rtF
Image hosting

rEbEkA
Image hosting

d0mbA
Image hosting

maCani :D




sLikicE...;P(sVi p0maLo)

eKiPicA
Image Hosted by ImageShack.us

tiHaniCa =)
Image Hosted by ImageShack.us

uGLik
Image Hosted by ImageShack.us

0pEt ekiPicA
Image Hosted by ImageShack.us

jA & m0E tyNchE
Image Hosted by ImageShack.us

reShAa & tInA
Image Hosted by ImageShack.us

vI ar g0ing aUt =)
Image Hosted by ImageShack.us

tEnA & miA
Image Hosted by ImageShack.us

tYnchE LaDi JaJA =D
Image Hosted by ImageShack.us

inEs & aRy
Image Hosted by ImageShack.us

jA i RemBa
Image Hosted by ImageShack.us

0nDa jA i j0njicH
Image Hosted by ImageShack.us

0p 0p nek0 je pi0 …c,c,c…
Image Hosted by ImageShack.us

vLatkA i j0njicH
Image Hosted by ImageShack.us

bEneTa i Tad0
Image Hosted by ImageShack.us

inESkA
Image Hosted by ImageShack.us

daRaC,bArbA,bEnEta
Image Hosted by ImageShack.us

gRgA i baRba
Image Hosted by ImageShack.us

ekIpa iZ 1.bE..=)
Image Hosted by ImageShack.us

B0shnJakicA
Image Hosted by ImageShack.us

rEbmA,uGlik & d0d0
Image Hosted by ImageShack.us

gLAvaShicH
Image Hosted by ImageShack.us

jA,ivA,nAkicH
Image Hosted by ImageShack.us

inEs,jA,tYna
Image Hosted by ImageShack.us

ivA & miRtA
Image Hosted by ImageShack.us

tYnchE m0e i jA u fRank0panU…
Image Hosted by ImageShack.us

Iv0nchEk i tuRALija
Image Hosted by ImageShack.us

mRvA
Image Hosted by ImageShack.us

]eLenA =)
Image Hosted by ImageShack.us


Ac0o0o
Image Hosted by ImageShack.us

vExY i ß0raS
Image Hosted by ImageShack.us

cUrE iZ rEtfALeee kiss
Image Hosted by ImageShack.us

BoRaS (ni nevidi se od moe tintare =) & mE
Image Hosted by ImageShack.us

mE & TihAnAaA
Image Hosted by ImageShack.us

tYnA & mEeEe =)
Image Hosted by ImageShack.us

InEs & arY
Image Hosted by ImageShack.us

bivShi 8.A…thA besT..=(
Image Hosted by ImageShack.us

nakIcH unD mE na dAnima piVa =)
Image Hosted by ImageShack.us

tad0 0farbani c,c,c :P
Image Hosted by ImageShack.us

tEnNa =)
Image Hosted by ImageShack.us

guC muLac :D
Image Hosted by ImageShack.us

barBaricH n0g0metnA nAda saM taKa =D
Image Hosted by ImageShack.us

resHa,arY,ivcHe,jA
Image Hosted by ImageShack.us



i e0 vaM neSh...

greedyZ@K0n MŁ@d!h ::::: bang

1. Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u suta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA

=(...e0 mAŁLo gŁaZßE...!=)











m0jA @b3c3D@:::::
Friendster images

*@uT1:obožavam super brze i lijepe aute
Friendster images

*BOySs:pa kak bi mi bez dečkiju???ae odgovorite mi...hheeh..ma oni su priča za sebe
Friendster images

*B3D:mrzim kad je neko u bedu...
Friendster images

*BrOd:obožavam putovati brodom!
Friendster images

*B1j3l@:jedna od mojih najdražih boja
Friendster images

*B.3.P:odlična grupa
Friendster images

*b@z3N1:obožavam ići na bazene ljeti,bude odlično!!
Friendster images

*BrBlj@v@:obožavam pričati
Friendster images

*CuR3:cure vladaju!!:o)
Friendster images

*cRv3nA:boja mog blogicha :P
Friendster images

*cAjkE:slusham ih da,da :P
Friendster images

*d@N:više volim dan nego noć
Friendster images

*DiJ@m@nti:oujeeaaaa =)
Friendster images

*D3v3T:moj naj broj
Friendster images

*3nGL3sk@:tam bi voljela živjeti
Friendster images

*3sPr1t 4 wom3N:naj parfem
Friendster images

*F0to@p@r@T:obožavam ga i slikat ljude =)
Friendster images

*Gr@f1t1:najljepša umjetnost,odlični su
Friendster images

*gL@zb@:nemogu zamislit život bez glazbe!!!
Friendster images

*hR@n@:iako se ne vidi na meni,stalno jedem i jedem sve jestivo...=D
Friendster images

*HL@č3:omiljena odjeća,pogotovo rifle
Friendster images

*HorRor:jedna od naj vrsta filma
Friendster images

*1zL@sC1:jedini način da se riješim dosade
Friendster images

*1nT3rn3T:svaka čast onom ko ga je smislio...jea ;)
Friendster images

*J@zZ d@Nc3:moj omiljeni hobi kojim se bavim 4 godine i stvarno je NAJBOLJI!!!
Friendster images

*J3b3mt1:naj psovka
Friendster images

*Kol@či:obožavam kolače....
Friendster images

*K1Š@:mrzim kišu kad mi upropasti dan!=)
Friendster images

*k1Ss:isto volim tu riječ...:O
Friendster images

*KOHoRt@:aa....kOOL..=)
Friendster images

*K@v@:svaki dan ju pijem....
Friendster images

*Kom3d1j@:obožavam ih gledat osobito američke
Friendster images

*Lj3tO:živim za ljeto,preko ljeta uvijek nekog upoznam i bude ODLIČNO!!!
Friendster images

*LjuB@V:jel trebam objašnjavat???
Friendster images

*Lij3n0sT:mrzim to,uvijek sam u pokretu
Friendster images

*Mon3Y:eh...ni ovo ne moram objašnjavat...
Friendster images

*moB1t3L:obožavam mobitele,nemogu bez njih iako je moj kanta sam taka =(
Friendster images

*Mor3:najbolje je i najlijepše
Friendster images

*m@Đ@:tam sam se rodila!!
Friendster images

*MCbLsCoup3:naj auto
Friendster images

*Pl@ž@:najromantičnije i najzabavnije mjesto po ljeti
Friendster images

*P@s:moja naj životinja i sve bi dala da ga imam=(
Friendster images

*Pr1j@t3lj1:imam ih puno,isto nezamislivo bez njih
Friendster images

*P1zZ@:mmmmm.....
Friendster images

*RoL3:preko ljeta sam na njima od 0-24
Friendster images

*R0nJ3Nj3:obožavam roniti
Friendster images

*s@rm@:naj jelo
Friendster images

*Spr1T3:volim to pit kad su vućine...:P
Friendster images

*sL@dol3d:pogotovo Macho0o0o =)
Friendster images

*s3K@:imam i seku koja visi na ogameu xD
Friendster images

*šK0l@:GLUPA,ali je društvo ODLIČNO
Friendster images

*T1š1n@:ne podnosim ju
Friendster images

*T3rR@nov@:keWl marka
Friendster images

*uPozn@v@Nj3:volim upoznat nekog novog
Friendster images

*zUjA:uvijek prozujim sve =(


a Sad 0n0 najBoLje.....cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~...LjubAvnI kALenDaR....~

1.moć
2.žalost
3.nada
4.veselje
5.grubost
6.dar
7.ljubav
8.utjeha
9.tuga
10.živa ljubav
11.vjernost
12.strastvenost
13.zlo
14.dobar glas
15.pismo
16.ljubav izdaleka
17.želje ljubavi
18.bolest
19.užitak
20.mržnja
21.zla volja
22.dobro srce
23.nemisli na tebe
24.iznenađena ljubav
25.sretan povratak
26.dobra nada
27.ljutnja je prošla
28.dobro se govori o tebi
29.suze
30.poljubac
31.ljubljen/a si

Image Hosted by ImageShack.us

KRaLj iZgUblJeniH sTvarI

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
čim krenem da te ljubim

Više se tela tvog
ne oseća toplota
budim se u hladnim
rukama života

Image Hosted by ImageShack.us


Jer sve sto prođe
sve sto jednom prođe
kao po kazni uvek vraća se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dođe da prođe i opet sećas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noć je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Image Hosted by ImageShack.us

I bolje da se ne vidimo nikad
ne živimo u istom vremenu
ja imam prošlost, ti imas budućnost
snovi su između

I bolje da se ne vidimo viče
jer shvatili bi tad u isti čas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prođe i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vraćaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Image Hosted by ImageShack.us

Jer sve sto prođe
sve sto jednom prođe
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prođe i opet sećaš se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noć je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Image Hosted by ImageShack.us

0v0 sAm nAshLa na KLupi u m0j0j shKoli...

Davno mi je srce
zaplamtjelo zbog tebe
ali plamen se ugasio
nikad se upaliti neće
drugi put
negdje drugdje
riječi bi se samo rimovale
drugdje bismo bili nas dvoje
druga bi to bila pjesma
drukčije pjevali bismo je
misliš da nemam pravo?
drugi put VRATI SE….

Image Hosted by ImageShack.us

LjubaV jE ka0 suZa:rAđA sE u 0cHimA a pAdA nA srCe

Image Hosted by ImageShack.us

...LaSt niGhT I aSkEd mY aNgEL t0 wAtcH 0veR y0u...buT hE cAmE baCK s0oN...whY?...hE smILed anD sAid:"aN aNgEL d0eSn'T wAtcH 0vEr aN An0thEr anGeL..."

Image Hosted by ImageShack.us

p0nekAd sE pitaM vidIš Li tUgU u MojiM očIma..?!..DaLi mE sE sjEtiš u bEsaNim n0ćiMa?..tAk0đer sE p0nekAd pitAm št0 vidiŠ u menI?...m0ždA neku druGu djEv0jku k0ja tE čEka u sJeni..m0ždA nE vidIš nIštA...m0ždA vidIš sAm0 divLju djEv0jku št0 žeLi dA ju nEtk0 voLI ..?!...a m0ždA saMo gLupaČu št0 tv0ju lJubAv m0Li?!?!.....

Image Hosted by ImageShack.us

st0 i jEdna n0ć bEz tEbE,st0 i jEdnA tugA zA meNe,ev0 tI krV iz vEnA g0rkA 0d usPomEnA,ev0 tI srcE nA dLanU n0ćAs kAd svE mE b0Li,n0ćAs mi imE z0vi...uMirEm duš0...

baŠ tI Lijep0 st0je sUzE aLi nem0j plaKatI,zaŠt0 bisEre noćAs u bLat0 baCaš tI,kAd bI kiŠa biLa tiŠa,tI bi ču0 k0rak m0j ka0 neKad ,kAdA saM biLa tv0ja ...

Image Hosted by ImageShack.us

v0lim tE,aL nE t0lik0 dA bi ti sReću p0žeLiLa kaD bI tE druGa d0biLa...
žELim tE,aLi nE bAš t0lik0 dA biH ti svE dALa,dA bih ti sE p0daLa...
kAjEm sE,aL ne bAš t0lik0 dA biH preD t0b0m klEčALa,dA biH te u suZamA m0liLa...
sAnJaM tE,aL' nE bAš t0Liko dA nE biH spAvALa ,dA biH u sNu pLakALa ,jEr sAM tE u sNu vrAtiLa a u ZbiLji iZgubiLa...

Image Hosted by ImageShack.us

...OdLUkA...

Od ove noći odričem se ljubavi
Jer nema smisla ovako živjeti
I nadati se nečemu što se neće
DESITI!!!
Suze,bol i tuga su moji vjerni
Pratioci sada,sjenke koje me
Slijede od danas do sutra od
Mraka do jutra…
A ZAŠTO PLAKATI KAD ŽIVOT MOŽE I RADOŠĆU ISPUNJEN BITI???
Zato odričem se ove noći,
Koja nikad ponovo neće doći,svog
Pogleda upućenog tebi,svojih suza ,
Koje potekoše mi niz lice.i svoji snova
Se odričem sada i maštanja o nama.
Jer od ove noći koja još malo pa će
Proći,ljubav više nema smisla,ona više
Nikad neće biti ista.
Moje oči od ove noći,pokušat će ne
Tražiti tvoje moje srce ne kuca za
Tebe.večeras se jednostavno odričem
TEBE kao dijela SEBE!!!
I na kraju ove pjesme reći ću ti ovo
Što jedino prikladno jeste:
ZBOGOM ZAUVIJEK ,LJUBAWI
KOJA TO NIKAD NI BILA NISI.
JER JE SAMO JEDNO SRCE VOLJELO
SAMO JE JEDNO SRCE KUCALO,
A ZA LJUBAV JE POTREBNO DVOJE
DA SE JEDNAKO RAZUMIJU I VOLE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

josh jedna pjesmetina :D:D...written baj JA :):)

Zakloni Sunce
Zar nevidish da sanjam josh tu
Josh uvijek sam s njim
Sanjam,ali me neche dotachi ovi zli pratioci
Neche me nachi dok sam gore
Zarobit me zhele,nedam se raljama tim
Zashto me otimaju vuku paklu svom??

Svatko u sebi ima taj djelich sreche
Ali ja za svojim josh tragam
Kroz mrachne ulice,ne,imaju one svjetlo
Ali ih nevidim.
Kad bi samo mogla pruzhit ti ruku
Da se nevratim u jebenu stvarnost
Nezhelim to.

Crni su oblaci,zacrnjuju mi ochi.
Ali kad gledam tebe,sve boje vidim.
Pa sam sretna.Ali i dalje se pitam
Koja je tad zvijezda pala
Kad si otishao?
Vjerujem.Rodila se neka nova.Ali nije za mene.
Nachi chu izlaz iz stvarnosti
Blizu je ali je neotkriven josh…

Nezhelim postojati ovdje
Za mene postoje druga mjesta
Tamo daleko
Gdje oblaci nisu crni.
Gdje te usrechi samo jedan osmijeh.
Kazhu ljudi da je u zvijezdama sve zapisano…
Sve je to lazhno.

On je imao zvijezdu.A rekao je da che ju spustiti
Samo za mene.NIJE
Rekao je da che zauvijek bit uz mene.NIJE
Al sad skuzhim sve.
Netko je rođen za nekoga
Ali se teshko nađu…

Vjerujem.A jednog chu dana ja nachi svog nekog.
I pokusham zaspat,al mjesechina mi pilji u facu.
Bezbroj puta dok gledam u to sjajno sranje
Osjetim…i ti gledash…
I onda kroz to svjetlo opet dođem do tebe.
Opet sam sretna.pobjegla od svih sranja
Struzhu me po mozgu nemogu im izbjech.

ZASHTO JA?!
Danas sam opet sjedila na klupi.I to se pitah.
Isharana klupa.Al nashih slova nema.
Suochavam se sa ochima tim tvojim sivim
Sivim ali one postanu sharene kad ih ja gledam.
Vidim sebe u njima.i nas dvoje.

I onda se probudim…u ogledalu crno lice.
Crne ochi a u njima slomljeno srce.
GDJE SU TVOJE OCHI?
Opet prozhivljavam stvarnost.
I onda se sjetim STVARNOSTI NEMA KRAJA
Shto ljudi kazhu da sve pishe u zvijezdama…
MOZHDA…ali ipak…to niko nemozhe znati.

Dok utjehu trazhim u zadnjoj kapi
Jeftinog vina…Vidim shta si radim.
Odluchim,
TEBE CHU U SEBI UBITI.
MENI VISHE NE MIRISHU RUZHE.
MENI NE SIJA SUNCE.
MENI SE NE SMIJESHI ODRAZ U OGLEDALU.
ONO PLACHE.

Ali nastavljam dalje.
Iscrpljuje me dan ali…ali chekam…
Noch..
Kad opet krenem k tebi.
I budemo zajedno.

Zauvijek.
Image Hosted by ImageShack.us

....j0000i d0sta LjubAvi nEda mi sE vishE smijeh

0v0 je za sVE m0e prijaTeljE...

aE prfO jEdnA sLikicA k0ju jE m0a inESica naPraviLa kiss

kLjiiiK
i 0d aRy jednA kiss

e0 j0sh jeDna

d0k mi sMrtNu nE zApALe svIjećU
jA tE ka0 priJAteLjicU zaBoraVit nEĆu
svE d0k mi SVijeĆa nE d0g0ri
zNaJ dA tE nek0 vjeČn0 v0li ..

Image Hosted by ImageShack.us

j0j ef0 jeDna sLikicA nAs u 1.raZreDu...aaaaa..

1.rAz..

sAd idE 0bjAšnjeNjE 0viH rupiCa:::
...........................................
jA(oVa u crVen0j hALJini) sAm v0LjELa MARKA....(0n jE izrEzaN)...a 0n jE v0lIo inEs....(i onA jE izrEzaNa)...eh...i 0ndA sAm ja skuŽiLa da 0n meNe nE fErma......i jEdaN dAn (3.razRed =) 0n jE rEko nEk0m dA v0li inEs...t0 jE za menE bi0 sLompuknucu........i jA d0shLa kuĆ i izrEzALa njiH dv0jEcool....i stAviLa ih na Zid...i gAđALa ih stRELicAma......aaaaa.........A POGLEAJTE MI FACU.....r0đeni mULac....isEeE svI kreZubi..aaa....

a p0gLeaJte nAs sAd...hihih..=)

Image Hosted by ImageShack.us

j00j...eV j0sh nEkE gLup0stI iz 0snovnE..:

-svaaaki odmor izađemo van i igramo skakavca..rofl.=) ma doro toe normalno josh....
-sve cure su skupljale sličice..to je bilo neš najvrijednije na svijetu...ak nekom ukradeš sličicu odma gotovo nisi mi više prijateelj..hihi..=)
-kad je neko reko SEKS ili GUZICA ili SISE odma svi onak blenuli aaa isee to se nesmije govorit =)
-kad smo gleali film svi su htjeli radit nastavnici pletenicu...svi su se trpali...to je bilo neš vauuu...
-kad je neko pito na WC onda se automatski još jave 2-3 osobe i one bi isto išle...da mogu pričat u WC-u..=)
-bila je jedna lijepa stolica u učionici i Martina i Stojan...hh...uvijek dolazili u 7 u školu da bi sjedili na njoj...ja sam mrzila Martinu jer je uvijek sjedila na njoj i uvijek su svi nju volili
-kad smo išli u Orahovicu dečki su proširili priču da je oko tog odmarališta groblje...i da je tamo grobar koji će nas pobit tamo sve...i mi vidli na prozoru onak dlan od magle otiskan...aaaaaaaa..Doda spakirala stvari i krenila kuć skoro....svi se sasral ihhihihhihh....=)
-kad smo bili u Orahovici Doda i Martina su stalno puštale VJETROVE...pa smo se mi bunili
-kad smo išli u Split onda smo mi cure bile kul jer smo se kupale u odjeći a da dečki nisu smjeli znat :D
-isto u Splitu....bila neka stijena....i s prozora se to čini ko kit...i mi svih tih 7 dana kolko smo bili mislili da je to kit.....i onda prošli tam...i skontali da nije
-kad smo bili u Zagrebu.....ovaj lik bacio limenku kroz prozor s 2.katanamcor....mi onak ma nie niš bilo...ono pogodio mulac Porsche...aaaaaaaahahahha...=)
-kad smo imali tjelesni uvijek smo htjele dečkima se sakrit u WC...pa kao da se oni uplaše....

j00j ma dosta dosta shta će ljudi pomislit....=)=)


Image Hosted by ImageShack.us

wE uSed t0 tHinK It wAs imPoSsIbLe,nOW Y0U CaŁŁ Me bY mY nEw ŁasT nAme,mEmoRieS sEEm s0 ŁonG Ago...TimE aŁwAys kiŁŁs thE paIn...

e0 j0sh ko0l sLikicA...jEeE...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us











Cursors